Shugo Chara! – ch.05

shugo_chara_v01_ch05_pg156a

Miał być rozdział piąty? To jest :)

Tym razem za ciężką pracę podziękowania należą się Kaori odpowiedzialnej za tłumaczenie i Alex wykonującej edycję ^^

Jako że znów nie mogę nigdzie znaleźć tytułu rozdziału, zostawiam was już „sam na sam” z lekturą xD

Shugo Chara!
Rozdział 05

Download:
[Dream-Universe] Shugo Chara – ch.05 PL


Taaaak… czym by was tu zagadać, żebyście nie usnęli w trakcie pobierania? ;]

Może zacznę od tego, że dzisiejszy rozdział zawiera słynną scenkę AmuxIkuto na balkonie :) To już samo w sobie zapewne będzie odpowiednią motywacją do poganiania pasku postępu downloadu, dla niektórych osób ;P

Idąc dalej – nasza grupa ostatnio założyła sobie FORUM. Jeśli będziecie mieć jakieś obiekcje apropo rozdziałów, chcielibyście zgłosić poprawki, ponieważ wyłapaliście jakieś błędy w tłumaczeniu czy edycji, to piszcie śmiało ^^ Dla niecierpliwych – w dziale „Shugo Chara!”, temacie „Przydział pracy” postaram się uaktualniać postępy w „bawieniu się” z kolejnymi chapterami, tak więc nie powinniście narzekać na to, że niby nic nie robimy (choć oczywiście kiedyś tam pewnie zrobimy sobie dłuższe wakacje, żeby nabrać oddechu ^^) :)

Wszyscy mający czas i chęci, aby przyłączyć się do ekipy, proszeni są o pisanie w dziale „Rekrutacja” ^^ Czekamy z otwartymi ramionami (spokojnie – nie pożeramy ludzi… zazwyczaj ;P)

Jeszcze parę słów na koniec odnośnie mojej osobistej pracy, czyli a jakże, prowadzeniu bloga :) Dziś obejrzałam 01 odcinek Tears to Tiara, więc postaram się szybko szkrobnąć Pierwsze Wrażenia. Jeśli chodzi o Pandora Hearts, to w pierwszej notce o tej serii zawrę opis dwóch odcinków (po pierwszym jakoś ciężko mi było sklecić porządnie moje myśli). Kolejny epizod Shugo Chary będzie jak będzie – póki co nie mam ochoty, aby zabierać się za ten filler :/ Natomiast FMA 02 już ściągam, więc tekst też pojawi się stosunkowo szybko :)

Dobra – już was nie zamęczam – miłego czytania ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 12 kwietnia 2009, in Manga, Shugo Chara!, Shugo Chara! (Peach-Pit) and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. Szkoda, że nie ma tytułu.. Ale to nic.. Postaram się znaleść sama xPP :) Cieszę się, że gdy obiecujesz to dajesz : ] Dziś mam naprawdę bardziej święto (które mam oczywiście częęęsto) M&A, a nie Wielkanocy ^.- Cały dzień tylko czytam, oglądam i szperam po necie xPP A masz może jakieś informacje na temat ep’ka anime po PL SC! ?? Bo w końcu to już twój projekt :D Ojju.. szkoda, że to tak szybko się pobiera. Już mi się dawno pobrało i nie mogę pisać ^^ No to czytam :)) !
    ~~*~() :: Yayy.. Bardzo wam dziękuję dziewczyny!! ;** Jesteście kochane.. :) !!!!

    • Eeeeeee… właśnie mi szczęka opadła i zastanawiam się jak to napisać… Ekhm… nie chcę zawieść wszystkich oczekujących itp., ale tłumaczenie anime SC to dla mnie taka trochę praca po godzinach. Moim głównym zajęciem jest tłumaczenie mangi i pisanie tejże strony. Pomogłam Akcei przetłumaczyć ep.27 i na pewno pomogę jej jeszcze w przyszłości, ale nie jest to tak, że będę się tym zajmować regularnie itp. Zabawa z tym jednym odcinkiem zajęła mi ponad 2 godziny, a rzadko mogę sobie pozwolić na „stratę” takiej ilości czasu.

      Obiecuję, że jeśli nigdzie nie wyjadę w wakacje, to postaram się więcej pomagać przy anime, ale teraz będzie to niestety tylko praca sporadyczna.

      Sorki… Nie ważne jak mocno bym tego chciała, to moje życie nie obraca się tylko i wyłącznie wokół M&A :(

  2. Wiem Wiem że mowie dopiero teraz ale czy mogłabyś dać te 5 Chraperów które przetłumaczyłaś bez koniezniości ściągania jak np. Sakura Hime Kaden
    pozdro

    • Nie bardzo – wrzucić to wszystko na zapchane serwery wordpressu zajęło by wieki, a myślę, że ściągnięcie tych paru (nastu) mega nie sprawia wam, aż takiego problemu ^^
      MediaFire to bardzo szybki serwis, bez limitów, więc naprawdę nie sądzę, że ściąganie jest to aż tak nieprzyjemny proces ;)
      Pozdrawiam ^^

  3. Ojj.. Przecież to tak szybko się ściąga.! Nawet mi, której net chodzi jak w latach 90-dziesiątych :D ( Nnie mówiąc już o komputerze! )
    A tak w ogóle to kiedyś napisałaś temat „Czy żałujesz, że oglądasz anime i czytasz mange” Wiem, wiem.. To nie tak było :D Ale nie chce mi się szukać tematu, a z zakładek go już wyrzuciłam, bo na niego nie wpadam za często xP Ale ja właśnie ostatnio się ciąąąągle zastanawiam. Co ja bym robiła w tym czasie, w którym np. czytam mange ?? Dla mnie życie naprawdę kręci się wokól mangi i anime.. To może przez to, że mieszkam tak jakby „na wsi”, no bo w malutkim mieście blisko Krakowa.. Może przez to nie mam co innego robić ?? SoRRy, że tutaj to piszę, a nie w tamtym temacie, ale net mi tak źle chodzi, że trwało by to wieki zanim temat by się załadował, a ten już miałam gotowy, załadowany :D ^^
    No i jeszcze chciałam powiedzieć, że możliwe iż nie będę mogła komentować paru next. not, bo robie sobie przerwę. Chcę zobaczyć jakby wyglądało moje życie bez mangi, bez anime, bez openingów, endingów, blogów, pobierania wszystkich ciekawostek episodów, muzyki ^.- Wydaję mi się, że to ciekawe doświadczenie :D SoRRy, że tak zanudzam.. ;) No to lęcę !
    ~~*~

  4. mam pytanko: skąd bierzesz okładki mangi? w sensie rozdziałów… :P

Skomentuj

