Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 77

scd77-title

Jestem aktualnie trochę wkurzona! – czy tak trudno zrozumieć, że używanie bez zgody moich tekstów to już jest chamstwo w czystej postaci?! Już około roku staram się jak mogę prowadzić tą stronę jak najlepiej, a tu okazuje się, że ktoś ma to gdzieś i „pożycza” sobie np. moje opisy serii z Anime Wiosny! To nie jest jeden przypadek i odnosi się także do tekstów innych osób (Taku-chan jest spokojny to ja po wyżywam się za niego). Takiemu braku wychowania i braku szacunku dla nas jako dla osób starających się coś robić dla fandomu mówię kategoryczne NIE! Do tej pory zawsze próbowałam być dla wszystkich miła i uprzejma, pomagać jeśli tylko mogę, ale okazuje się, że lepiej być chamem bo inaczej zostaniesz tylko wykorzystany, a twoje uczucia wszyscy będą mieli głęboko gdzieś :/

Zaczęłam nieprzyjemnie, ale musiałam to powiedzieć z nadzieją, że tym sposobem przemówię komuś do rozumu. Teraz już koniec – wracamy do przyjemniejszych tematów bo już nawet mi nie chce się dalej roztrząsać tych spraw :/

Dziś mam dla was odcinek 77, czyli słynną scenę prysznicową :) Dostaliśmy także nowy opening i nowy ending – jest co świętować bo obie piosenki (zwłaszcza ED!) są dużo lepsze od poprzednich ^^ Nic tylko zasiąść do oglądania!

Korzystając z okazji oznajmiam także, że rozdział 5 Shugo Chary ukaże się jutro bo pozostały nam już tylko ostatnie korekty ^^

Opening:

scd77-opening

Tym razem mamy nowy zespół Guardians 4 z piosenką „Omakase♪Guardian”. Klimaty ma dalej podobne do dwóch poprzednich, ale na szczęście nie jest dziecinna AŻ do tego stopnia! :) Z animacją także bardziej się chłopaki postarały – nie ma już żadnych dziwnych tańców itp. ^^ (ujęcie z Utau jest bardzo zabawne ;]) Jeśli chodzi o tekst utworku to podoba mi się linijka „Dwóch szczególnych chłopców wyznało mi swoje uczucia” ;) (TO ujęcie jest wielce sugestywne :)) Wpasowuje się w Ikuto arc idealnie :)

Ending:

scd77-ending

Buono! przeszło samych siebie :) Poprzednie utworki były robione w dość podobnym stylu, ale „MY BOY” to coś odmiennego i ciekawszego! Tekst jest wspaniały (jakby Amu śpiewała do Ikuto ^^) – jak tylko ukaże się full wersja to macie jak w banku, że ją przetłumaczę! :) Co zaś się tyczy animacji… Yoru! Na końcu jest urocza scena, kiedy to skacze w stronę wyciągniętych ramion Ran, Miki i Suu (czyżby dorobił się swojego haremiku? xD), zaś „kichające ujęcie” rządzi xD

Streszczenie:

Amu zastanawia się jak Ikuto może być „czarnym kotem przynoszącym nieszczęście” skoro wygląda jak wygląda ;P Kiedy wieczorem nasza bohaterka je kolację ze swoją rodzinką, chłopak słyszy wesołe odgłosy z dołu i rozmyśla o przeszłości.
Następnego dnia w szkole do Strażników przychodzi ekipa z klubu dziennikarskiego. Chcą oni przeprowadzić wywiad z Guardians. Po lekcjach, Amu umawia się z Tadase na randkę! W domu zaś zaciąga ikuto pod prysznic nakazując mu się umyć ;] Na ich pecha, nakrywa ich mama Amu. Całe szczęście Midori to bardzo wyrozumiała kobieta, tak więc zamiast po prostu wyrzucić chłopaka, oznajmia, że załatwi mu mieszkanie w hotelu.
Ikuto się pakuje, jako że nastepnego dnia ma się przeprowadzić (Amu rozmyśla czy jej przypadkiem nie będzie go brakowało ^^). Tymczasem do domu naszej bohaterki przychodzi Tadase. Ikuto celowo sprawia, że chłopak i Amu są na niego wściekli, aby odejść i nie mieszać ich już w swoje sprawy…

Przemyślenia:

Rozbroił mnie początek odcinka – „czarny kot przynoszący nieszczęście”, tak? Screen 02 to wspaniałe potwierdzenie tej teorii xD Zabawne, że nawet Amu dała się oczarować kociemu-urokowi-osobistemu Ikuto :)

Sytuacja druga, przy której leżałam na ziemi to ujęcie 07! Wydaje się jakby nasz kocio-uchy za nic nie chciał, aby Amu się o niego martwiła, ponieważ wszystkie tego typu sytuacje obraca w drażnienie się z nią. To samo mieliśmy chociażby w odcinku 26 (słynna nocna randka ^^).

Satelight chyba chciał także żebyśmy się rozkleili bo scenka ze wspomnieniami niebieskowłosego była dość smutna (co nie zmienia faktu, że mała Utau jest ultra-urocza! ;])

Trzeci wybuch śmiechu dotyczył Nagihiko. Fajnie zobaczyć jak ten teoretycznie spokojny chłopak z charakterem typu „nic mnie nie ruszy”, traci zimną krew na choć malutkie wspomnienie o „siostrze bliźniaczce” ;P

Teraz zaś chcę przejść do słynnej sceny prysznicowej [zaciera rączki] Wyszła całkiem fajnie ^^ Chciałabym tu przytoczyć kilka rozbrajających cytatów.

Numero uno: „Trochę mała <o kabinie prysznicowej>” „O czym Ty mówisz? Jest normalnego rozmiaru” „Tak, ale dla dwóch ludzi będzie trochę ciasna” „Głupi kocie! Mam nadzieję, że się utopisz!”

Padłam kompletnie – szczególnie powaga, z jaką Ikuto wypowiadał te słowa była świetna ;) Komentarz o „topieniu się” w kabinie prysznicowej” też zrobił swoje!

Numero due: „Raz za czas, Ikuto zachowuje się odpowiedzialnie. Stale przysparza mi problemów… Ale kiedy jestem w prawdziwych tarapatach, zawsze zjawia się aby mnie uratować. No i rozumie co czuję”

Jeśli to nie wskazuje na zakończenie Amuto, to ja już nie wiem! Miło zobaczyć, że do Amu czasami docierają fakty, które my już wiemy od połowy serii ;P

Numero tre: „Ikuto odchodzi? Mieszkanie z nim sprawiało, że byłam trochę niespokojna, ale… Czy będę za nim tęsknić?”

Oczywiście, że tak… tyle, że do Amu dotrze to dopiero za parę odcinków… ups, chciałam powiedzieć fillerów :/ Właściwie to nie wiem czy zauważyliście, ale nie dodałam dzisiaj „preview” – kolejny epizod to filler, więc stwierdziłam, że nie ma po co się kłopotać. Całe szczęście to chyba tylko jednorazowy przerywnik [uff]

Nie mogę też nie wspomnieć jak fajną mamę ma Amu :) Go Go Go Midori! ^^ Gdyby, na ten przykład, mnie mama nakryła, że od tygodnia „chowam w szafie” jakiegoś chłopaka, to na pewno dostałoby mi się dużo więcej niż krótka bezstresowa pogawędka. Podobało mi się także zdziwienie na twarzach Ikuto i Amu – oni chyba także nie spodziewali się takiego rozwoju wypadków ^^ Swoją drogą to Ikuto w tej rozmowie miał całkowicie inny charakter niż zwykle – ciekawe czy to to jest jego „prawdziwe ja” :)

Scena z Tadase. Gdybym nie czytała mangi i nie wiedziała jakie są motywy naszego kocio-uchego, to pewnie bym się na niego wkurzyła… a tak?! Szczerze mówiąc nie potrafiłam współczuć Tadase, wiedząc że Ikuto celowo daje się znienawidzić, aby uchronić bliskie mu osoby :( W sumie to chyba właśnie dlatego Ikuto ma więcej fanów od Tadase. Dziewczyny uwielbiają zagubionych chłopaczków, których mogłyby przytulić i pocieszyć, a nasz niebieskowłosy to przedstawiciel tego „gatunku” xD

Dobra – ja się żegnam i przypominam: 5 rozdział SC już jutro! ^^

Screeny:

scd77-01scd77-02scd77-03scd77-04scd77-05scd77-06scd77-07scd77-08scd77-09ascd77-10scd77-11scd77-12scd77-13scd77-14scd77-15scd77-16scd77-17scd77-18scd77-19scd77-20scd77-21scd77-22scd77-23scd77-24scd77-25scd77-26scd77-27scd77-28ascd77-29scd77-30scd77-31scd77-32scd77-33scd77-34scd77-35scd77-36scd77-37scd77-38scd77-39scd77-40scd77-41scd77-42scd77-43scd77-44scd77-45scd77-46scd77-47scd77-48

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 11 kwietnia 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 13 komentarzy.

  1. Witaj. Od jakiegoś miesiąca zaglądam na tą stronę. Muszę przyznać, że wiesz co napisać. Uwielbiam wszystko, co robisz na tym blogu. Jest świetny jak i ty! Wiedz, że będę go ciągle czytała. KOńcząc powiem ci coś. Jesteś moją encyklopedią anime i mangi ^^! Pozdro

  2. Ja świetne ! Ikuto zachował się bardzo wyrozumiale, wiedząc iż wten sposób może doprowadzić to silniejszego uczucia Amu+Tadase. Tekst z prysznicem zwalił mnie z nóg ( a raczej z krzesła ) XD Haha ! ;p

  3. haha, ja myslalem o tym by zadedykowac jej wpis na blogu, ale odechcialo mi sie, szkoda zasmiecac^^
    tak na prawde nie mial bym nic przeciwko temu ze uzywa moje teksty, napisala by tylko zrodlo i jest ok, ale jak tego nie pisze…
    i droga wielbicielko, jak przeczytasz moj komment, prosze rob na przyszlosc tak jak u gory podane, to bedziemy juz o krok blizej spokojnemu wspolistnieniu.
    jednak czy shouri tez na takie cos sie zgodzi musisz sie jej sama spytac

  4. bardzo fajny odcinek, jeden z najlepszych w tym anime ;) Ikuto <3 to jedyny powód, dla którego oglądam anime, gdyż z reguły nie robię tego, za to kocham i wyczytuje mangi (czemu Nakayoshi tak rzadko wychodzi =_=)

  5. odcinek był świetny rozbawił mnie że ho ho a tak po za tym o kogo chodzi z tym kopiowaniem ??

  6. Wiem o co ci chodzi xPP Ciągle na różnych blogach widzę to samo co na innych (niektórzy blogerzy-kopiarze nawet nie patrzą, że jest podpis tego innego bloga xPP) To takie chamstwo! Dziecinada.. Jak dobrze, że ja nigdy taka nie byłam :)
    Cieszę się, że już SC! chapter :)) Dość czekaliśmy, ale nie tyle co na np. tłumaczenie anime dawniej ;p
    Opening mi się podoba, ale każdy wydaje mi się do siebie w dużej mierze podobny xPP Zgadzam się.. Wreszcie bez dziecinady i idiotycznych tańców.. :) No i wg. mnie nie tylko ta scena z Utau była zabawna ^^
    No to teraz skomentuje ending :] Uwielbiam Yoru. Do tego ten end. był strasznie śmieszny xPP Ojj.. A jaki koniec wspaniały :) Jak krzyczą ‚MY BOY’..
    A tak w ogóle te twoje streszczenia naaprawdę pomagają rozumieć xD W życiu bym nie pomyślała, że Ikuto zrobił celowo to, że Amu i Tadase są na niego wściekli.. A mama Amu (Midori – gdzie pisało jak ma na imię? xD) naprawdę pokazała, że jest wspaniała :) Ja bym tego co ona w życiu nie zrobiła xPP I nie wiem czemu, ale gdy Ikuto mówił do Midori.. Jego głos wydawał mi się taki cieńki xD Ale Ikuto jest zabawny gdy ziewa i przeciera oczka xD Nawet Yoru to tak dobrze nie wychodzi! Nawet Mojemu Kotu !!!! A ujęcie 07 to coś dla fanów Amuto .. No bo w końcu Amu była w ramionach Ikuto, nie ?? :D A malutka Utau byłą taka Kawaii..!! Myślałam, że się popłaczę :(( A Ikuto był dla niej naprawdę dobrym starszym bratem.
    First cytat: Ojj.. Ten chyba był najlepszy :D No i zauważyłaś to co ja .. Z jaką Ikuto to powagą wypowiadał xD !
    Second cytat : ‚Raz za czas, Ikuto zachowuje się odpowiedzialnie. Stale przysparza mi problemów… Ale kiedy jestem w prawdziwych tarapatach, zawsze zjawia się aby mnie uratować. No i rozumie co czuję.’ Ojj.. Racja !! Wreszcie nasza kochana Amu zaczyna rozumować jak rasa ludzi ! GratZ dla niej xD ~~*~
    Third cytat : Oczywiście, że będzie za nim tęsknić!! Jak mogła wogóle zadać sobie takie pytanie, przecież odp. znała już chyba od poznania go xD A w ogóle w jej domu zdarzały się najwspanialsze sceny, którymi nacieszył by się nie jeden fan Amuto.
    No i pare słów powiem o Ikuto :: Jest dojrzały, tajemniczy, przystojny, mądry i napewno chłopakiem z uczuciami. :)
    Jak wspomniałaś o mandze SC! to musze coś pwoiedzieć. Zawiodłam się na Amulet Fortune i Przemianie Ikuto ( Która jest za długa jak dla mnie xD ).. Myślałam, że przy tych przemianach się może pocałują czy coś xD Już nie wiem czy ze mnie jest zboczór czy romantyczka, ale jak w anime lub mandze jakaś parka się mi podoba, to poprostu oni muszą się, choć raz, pocałować.. Jeśli nie to kompletnie wariuje i oglądam pocałunki z innych anim i mang xD
    A jeszcze skrobne o Tadase, bo w końcu on w tym ep’ku był dość ważny. Nasz ‚księciunio’ jest dziecinny.. A jaką miał minę płaczliwego dziecka, gdy zobaczył Ikuto … Jak by był mężczyzną to by nie uciekł!! Nie obraził się na Amu! I powiedziałby coś Ikuto.. ;p Przynajmniej wg. mnie ^.-
    Screeny jak zwykle świetne.. :) Ostatni troszkę mnie zasmucił.. Amu nigdy nie była w takim stanie :(

  7. Ojj.. soRRy.. To miało być troszkę krótsze.. A z tym anime na początku mi chodziło o to, że na kreskowka.fani.pl :D U ciebie notki są zawsze na czas..

  8. Wiesz, to że ktoś skopiuje twój opis to jeszcze nic. Gorzej jest, gdy skopiuje, a potem próbuje ci wmówić, że to on napisał, a ty skopiowałaś. Mnie coś takiego się kiedyś przydarzyło. I najśmieszniejsze jest to, że zamiast się po prostu przyznać i przeprosić, to dziewczyna się zapierała, pomimo tego że w oczy aż rzucał się mój podpis na obrazku w notce (nawet obrazki pokopiowała, żeby było śmiesznie), a w nawiasach moje komentarze podpisane były moim imieniem. I weź się tu na taką nie wściekaj…
    Co się tyczy odcinka… Ikuto dał się znienawidzić po to, by chronić bliskie mu osoby, tak, wiem o tym. Mimo to nie widzę w jego postępowaniu żadnego sensu. Ranić innych po to, żeby ich chronić? Nie wiem jak oni, ale ja nie chciałabym być chroniona w ten sposób. Widziałam tę sytuację już wcześniej w mandze, więc nie wywarła na mnie teraz jakiegoś szczególnego wrażenia, ale wtedy w jednej chwili sporo w moich oczach stracił.
    Jednak nie tak dużo, jak Tadase, który moim zdaniem postąpił w tej sytuacji jak ostatni tchórz i rozpieszczony dzieciak. Zamiast zażądać jakichś wyjaśnień, po prostu zwiał. A gdyby chciał, mógłby w pięć minut wydusić od Ikuto jakąś dodatkową odpowiedź i albo zakończyć ten ich beznadziejny konflikt, albo faktycznie zyskać potwierdzenie tego, że słusznie go znienawidził. I jeszcze ten jego wyraz twarzy… Skojarzyło mi się z dzieckiem, które przez całe życie ktos prowadził za rączkę i odsuwał od niego wszystkie problemy i które nagle uświadomiło sobie, że świat jest okrutnyi i nie zawsze można dostać to, czego się chce. A nawet dzieci nie są takimi egoistami i potrafią czasem spojrzeć na wszystko z innego punktu widzenia. A on najwyraźniej nie potrafi.
    Rozpisałabym sie bardziej, ale korzystam z komputera ciotki i właśnie kończy mi się czas (poza tym słonko wyszło i trzeba sie nim nacieszyć). Pozdrawiam.
    Alex ^^

  9. ja proponuje napisać do takiej osoby na gg i postraszyć, że jak nie usunie treści twojej to się postarasz usunąć stronę z kopiowaną treścią. Postraszyć można.

    Co do odcinka…smutny był ale Ikuto zyskał tylko w moich oczach :D A screen 2 – boski….. I nie wiem jak wam ale jak patrze na screen 5 to pragnę wybuchnąć nie pohamowanym śmiechem :D Poza Ikuto jest rozbrajająca… matko, i to ma być dla dzieci?! Sorry ale raz mnie taka głupia myśl napadła i teraz co widzę tą scenę to wybucham śmiechem….

    A screen 47 i ta cała scena…. smutna, smutna i smutna.

    I ja nadal wierzę, że będzie koniec z AMUTO :D Wszystkie znaki na niebie i w mandze o tym świadczą :D

  10. Premiera singla „MY BOY” Buono już 29 kwietnia!!!

  11. Ikuto jest boski. Tylko dla niego oglądam całe Shugo Chara. Według mnie Tadase na prawdę jest trochę dziecinny (popieram resztę nade mną) Powinien zachować się jak facet i zostać, powiedzieć kilka słow Ikuto albo po prostu uderzyć go (gdyby to zrobił to ja bym go uderzyła, za to że deforumuje piękną buźkę Ikuto)
    Trochę rozumiem Ikuto. Kocha Amu, to już jest pewna, i chce żeby była szczęśliwa u boku innego bo sam wie że jej tego szczęścia nie potrafi dać. Mimo wszystko co powiedział do Tadase, zachował się bardzo odpowiedzialnie.
    Tak swoją drogą to jest niesamowite. Amu ma gdzieś z 12 lat, a Ikuto gdzieś ok 16 lat. I mimo wszystko zakochał się w niej.
    Koffam .. Ikuto rulez .. niedługo chyba założe oficjalny fanklub Ikuto ;)

Skomentuj

