Happy Easter! ^^

happy-chibi-easter-2008-by-jael-kolken

Tęczowych Pisanek
Na stole pyszności
Mokrego Dyngusa
I wspaniałych gości
Niech to będzie czas uroczy
Życzę miłej Wielkiej Nocy!

Obchodziłam już z wami Boże Narodzenie, a teraz pora na Wielkanoc :) Życzyłam wtedy wam i sobie abyśmy się spotkali w takim samym gronie (a nawet większym!) za rok – podtrzymuję tą prośbę i mam nadzieję, że spędzicie te święta jak najprzyjemniej! Bądźcie uśmiechnięci i korzystajcie z każdej wolnej chwili! …tylko wyjść mi też na pole i nie siedzieć cały dzień przy kompie! xD

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 11 kwietnia 2009, in Różne and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. hehe dzięki i nawzajem…

  2. dzięki i nawzajem :}

  3. Dziękuje i wzajemnie.
    A właśnie… nie moge się powstrzymać musze to powiedzieć (napisać xD): Jak tylko zobaczyłam tytuł tego wpisu pomyślałam o Shugo Chara! ;) Na szczęście zaraz potem sama firma Easter wyleciała mi z głowy i został tylko sam Ikuś xD

  4. Smacznego Jajka :)

    Też w pierwszej chwili myślę „Happy Easter”? Że co?! I zanim w głownie uformowała mi się myśl typy – Ikuto i Amu umierają w mandze, albo co gorsza sam Ikuto i Amu jest Tadase albo Easter niszczy świat dzięki Embroy – na szczęście zobaczyłam życzenia :D

  5. Wesołych Świąt wszystkim :)

  6. Też ci tego życze.. No ja nie siedze przy kompie :P No może trochę … Ok to teraz moje życzenia ( for all !!! ) :::::’]
    Wielkanoc nadchodzi,
    więc życzyć nie szkodzi:
    Wielkiego zająca,
    pisanek tysiąca,
    Dyngusa mokrego
    i wiele dobrego!
    Życzy
    Aikee_chan
    Monilip!! Ty wariatko! Jak wogóle mogłaś o czymś takim myśleć!! xD No i jeszcze o komputerkuu xPP Obiecuję, że wyjdę, ale z laptopkiem :) [Jak dobrze, że ten świat się rozwija.. Co by się stało gdyby nie było laptopa /??!!]

  7. I jeszcze takie pytko małe :D Kiedy SC! mangaa >? ^.-

  8. Dzięki i nawzajem. ;)

  9. Dzieki i nawzajem^^

  10. Oczywiście mamy nadzieję na następną porcję życzeń od Ciebie za rok, za dwa lata, za trzy etc. :D.
    Wszystkiego dobrego ^^

  11. mojej drogiej kolezance tak samo zycze najlepszego, jak juz chyba widzialas troche zalatany jestem i tak nie za bardzo mam czas na kursowanie po necie, ale chyba przebaczysz

    pozdrawiam :)

Skomentuj

