Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 76

scd76-titlea

Przepraszam, że tak późno! Mimo, iż już w poniedziałek ten odcinek leżał mi ładnie na dysku, jakoś nie mogłam znaleźć czasu żeby go obejrzeć. Okazja nadarzyła się dopiero wczoraj, tak więc dziś dostajecie opis ^^ Nic nie poradzę, że kiedy mamy taką piękną pogodę (u mnie było 20 stopni w plusie!!), to aż żal siedzieć w domu przy kompie i coś oglądać xD

Mam nadzieję, że nie porobiłam w tym poście żadnych błędów, ale jakby nie było, ciężko się skupić na pisaniu, jednocześnie gotując obiad xD Jedynie moja kochana Ice Tea z Liptona trzyma mnie jeszcze przy życiu ;]

Streszczenie:

Podczas spotkania Guardians, Nagihiko opowiada jak to poprzedniego wieczoru usłyszał dziwny dźwięk, a następnie zauważył grupę ludzi z X-Eggami. Sprawa pozostaje zagadką, ponieważ kiedy dotarł na miejsce skąd dochodziła muzyka, nikogo już tam nie było. Po szkole Tadase odprowadza Amu do domu. Nasi bohaterowie znów słyszą dziwny dźwięk. Okazuje się, że jest on wydawany przez skrzypce (ta technika zwie się „pizzicato” i polega na szarpaniu pojedynczej struny). Tym razem także nie udaje się ustalić kto stoi za tym wszystkim.

Następnie przenosimy się do siedziby Easter. Dzięki kamertonowi naładowanemu energią X-Eggów, są oni w stanie kontrolować Ikuto. W środku nocy chłopak przemienia się z dziwnym czarnym jajkiem – tak powstaje Death Rebel. W realizacji złych planów chce przeszkodzić Tadase, który zjawia się na miejscu wydarzeń i wdaje się w walkę z kociouchym.

Następnego dnia, Amu jest zdziwiona widząc rany na ciele Ikuto i Tadase. Co więcej, Król wyjaśnia na spotkaniu Strażników, że to właśnie Ikuto stoi za dziwnymi wypadkami. Amu nie może w to uwierzyć i boi się wyjawić chłopakowi, że niebiesko-włosy nocuje u niej w domu. Kiedy wracają razem po lekcjach, dziewczyna stwierdza, że według niej Ikuto nie jest taki zły, na co otrzymuje odpowiedź, że jest on „czarnym kotem przynoszącym nieszczęście”…

Preview:

scd76-prev01scd76-prev02

Scena prysznicowa! ^^ …ale dlaczego tak wcześnie? Ledwo co zdążyłam się nacieszyć, że Ikuto wrócił do domu Amu, a tu już odchodzi :( W odcinku tym zobaczymy także powody, dla których mama Amu jest świetna :) Epizod nazywać się będzie „Szokujące! Pierwsza Randka, przyłapani!?”

Przemyślenia:

Spodziewałam się, że Death Rebel będzie wyglądać trochę inaczej, ale w sumie nie jest źle :) Kosa jest boska! Może to jakiś mój odchył, ale okropnie mi się podoba ;) Jestem miłośniczką fantazyjnie wykonanej broni białej ^^

Easter dostanie po głowie za to co robią biednemu Ikuto! Chłopak naprawdę wygląda jakby był na granicy wytrzymałości, a oni go jeszcze bardziej katują! Naprawdę chciałabym się dowiedzieć kim jest Gozen, ponieważ fajnie byłoby wiedzieć komu przywalić xD Niektóre teorie mówią, że to może Tsukasa, a inne (o zgrozo!) typują Aruto! Byłoby bardzo szokujące, gdyby wyszło na jaw, iż któraś z tych opcji jest prawdziwa! Uważam, że jest to prawdopodobne bo Peach-Pit nie ukrywałby go za zasłoną, gdyby miał on być jakąś przypadkowa osobą ;)

Podobał mi się fragment na początku odcinka z Yayą i Rimą robiące „Jiiiiiii~”. Oj Amu, naprawdę myślałaś, że coś umknie czujnemu wzrokowi twoich przyjaciółek? Szczególnie Rima w tym wypadku mnie rozbawiła zważając na jej uwielbienie dla naszej bohaterki, radziłabym Tadase, żeby uważał xD

Fajną rólkę miał także Yoru – jest on taką kochaną charą! Widać jak bardzo martwi się o Ikuto ^^ Już to kiedyś pisałam, ale shugo chary rodzeństwa Tsukiyomi rządzą! xD …po za tym dochodzę do wniosku, że chciałabym mieć kota ;P

Kolejny moment, przy którym prawie spadłam z fotela to prośba, którą Amu wysunęła do Nagihiko! Ten fragmencik był w mandze, ale całkiem o nim zapomniałam. Wersja „Nadeshiko” i uwielbienie jakim promieniowała nasza bohaterka było przezabawne. Do tego temat ich rozmowy bardzo mocno oscylował wokół tego z czym zmaga się Nagihiko. Zastanawiam się jaka będzie reakcja Amu kiedy dowie się prawdy o swoim przyjacielu :]

Apropo Tadase – wyciąga chłopak za szybkie wnioski, a milczenie uznaje za potwierdzenie. Nie chcę wnikać w szczegóły dotyczące jego nienawiści skierowanej do Ikuto, ale po tym co razem przeszli mógłby się troszkę dłużej zastanowić, czy warto to wszystko wyrzucić. Całą kwestia pewnie będzie przedstawiona w następnym lub jeszcze kolejnym odcinku i wtedy opiszę mój punkt widzenia.

To by było na tyle – w sumie nia miałam za dużo do powiedzenia o tym epizodzie, ale po prostu nie znajduje potrzeby poruszania innych kwestii. Powiem jeszcze, że dostępny jest już 39 chapter mangi Shugo Chara! w wersji RAW – (bardzo uroczy) szczególnie podobało mi się „Yo Ohime-sama” [jap. „Yo Księżniczko”] w wykonaniu Ikuto! Naprawdę to są momenty, w których cieszę się, że umiem hiraganę + coś tam z tego japońskiego łapię ;D Teraz z niecierpliwością oczekuję translacji ^^ (Prawdopodobnie szkrobnę coś o rozdziale 39 przy najbliższej okazji). Zapraszam jeszcze na screeny i zaznaczam, że kolejny odcinek właśnie ściągnęłam, więc opis na pewno pojawi się szybciej niż ten ;]

Screeny:

scd76-01scd76-02scd76-03scd76-04scd76-05scd76-06scd76-07scd76-08scd76-09scd76-10scd76-11scd76-12scd76-13scd76-14scd76-15scd76-16scd76-17scd76-18scd76-19scd76-20scd76-21scd76-22scd76-23scd76-24scd76-25scd76-26ascd76-27scd76-28scd76-29scd76-30scd76-31scd76-32scd76-33scd76-34scd76-35scd76-36scd76-37scd76-38scd76-39scd76-40

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 4 kwietnia 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. O dzieki za opis odcinka :3
    Mam takie pytanko co do nowego chaptera mangi… Wiesz może o co chodzi z tymi numerkami na pierwszych 2 stronach? Najczesciej daja wyniki głosowań na popularność czegoś, ale niestety skanlacja nie przetlumaczyla ich… wiec moze wiesz cos o tym? ^^
    Sorki za kłopot

  2. Screeny masz świetne.. Śmieszna była scenka z Nagihiko i kucykiem Nadeshiko xD.. Nie martw się, że tak późno.. Ja nic nie zauważyłam xD Tak Death Rebel mógłby być ładny, a kosa jest świetna. ;) A nie wiem jakim cudem mama Amu była taka dobra dla Ikuto!! A, że nie chciałam sobie popsuć zabawy w oglądaniu anime <> przewinełam strony, na których był dalszy ciąg Ikuto ;) Za to ciekawi mnie kiedy będzie ta scena z Dia’ą i tym jak Amu tuli Ikuto itp. Tą się nie powstrzymałam. Musiałam zobaczyć w mandze xPP No i anime nie może się tak skończyć! A czemu? Bo jest jeszcze, nie przepraszam, są jajka Nagihiko..! Co z nimi..? Mogli pokazać jeszcze w 60-tych ep’ach co się z nimi staie.. Teraz jest za ciekawie ;D No to chyba kończę komenta.. CyA

  3. Ja się, szczerze mówiąc, zawiodłam nieco na tym, jak przedstawili Death Rebel. Kosa jest świetna , ale przy ubranku mogliby się bardziej postarać, przynajmniej jeśli chodzi o kolory. Za to scenki z Yoru były świetne. Popieram cię w kwestii tego, że Chary rodzeństwa Tsukiyomi rządzą. Jeszcze chwila, a chyba założę jakiś fanclub :D W każdym razie następny odcinek zapowiada się obiecująco, zresztą tak samo jak i manga. I to, i to mam już na komputerze, ale jakoś nie mogę się zabrać za oglądanie i czytanie. Może wieczorem, gdy słoneczko przestanie mnie tak kusić (u mnie 26 stopni w cieniu, a już się zaczyna ochładzać). W każdym razie pozdrawiam serdecznie.
    Alex

  4. Haha, uwielbiam czytać te opisy i wgapiać się w screeny ,! ^^
    Więcej nie mam raczej nic do powiedzenia, bo jak już wspominałam nie jestem na tych samych odcinkach co ty ; D

    Pozdrowienia ślę drogą internetową ! ;p

Skomentuj

