Co, jak i kiedy? – czyli plan na wiosnę 2009!

spring-anime-flowers

Sezon wiosenny już się rozpoczął (choć główna data tego roku to 5 kwietnia), więc postanowiłam wreszcie dodać notkę, apropo mojego blogowania.

Pierwsza rzecz to spis co będę oglądać oraz co będę opisywać – dodatkowo wrzucam też kilka openiengów do serii, które ukazały się wczoraj (lub po prostu op jest już dostępny ^^).

Kontynuacje:

  • Shugo Chara!
  • La Corda D’Oro ~secondo passo~
  • TC: Shunraiki

(Nie zawarłam w tej liście Tales of the Abyss, ponieważ na dniach powinnam go skończyć)

Nowe:

  • FullMetal Alchemist 2
  • Pandora Hearts

Pierwsze Wrażenie:

  • 07-Ghost
  • Tears to Tiara


Podczas wcześniejszych sezonów nauczyłam się, że nie należy sobie dokładać nie wiadomo ile pracy, skoro i tak się tego nie będzie dało wypełnić :( Dlatego też postanowiłam się ograniczyć do regularnego pisania o tylko 2 wiosennych tytułach, które wydają mi się najlepsze :) Musiało to być oczywiście FMA, a Pandora Hearts jest po prostu czymś nowym (zamiast tego miałam wybrać Tears to Tiara, ale doszłam do wniosku, że skoro już opisywałam wcześniej serię fantasy to może tym razem postawię na coś innego :)).

Przedstawiam jeszcze 4 openingi, które może rozstrzygną wasze dylematy apropo co oglądać ;D

Pandora Hearts
(FictionJunction – Parallel Hearts)

Asura Cryin’
(angela – Sprial)

K-ON!
(Aki Toyosaki, Yoko Hisaka, Satomi Satou i Minako Kotobuki – Cagayake! GIRLS)

Shangri-La
(May’n – Kimi Shinitamou Koto Nakare)

Zdecydowanie podoba mi się ten do Pandora Hearts (co tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że dobrze wybrałam ^^). KO-N! ma fajny rockowe wstęp, a cała piosenka wpada w ucho, więc możliwe, że rzucę okiem na tą serię :) Asura Cryin’ trochę mnie zawiodło pod względem utworu, ale za to animacja okropnie mi się podoba. Jednak moim faworytem jeśli chodzi o piosenkę tego sezonu, póki co jest utwór z Shangri-La – nie mogę przestać jej słuchać! ^^

To by było na tyle – już odliczam do niedzieli xD (za fanart poniżej wielkie „dziękuję” dla Taku! ^^)

anime-girl-flowers-fanart

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 3 Kwiecień 2009, in Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarzy.

  1. Hmm.. szkoda, że nie zobaczyłam tam Furuby
    No cóż.. Mam nadzieję, że jednak się zastanowisz xPP
    ;))

  2. OP Kej Ona to NIC! wloz/zobacz ED, to jest kawalek!
    nie wiem czy tez widzialas moja recenzje tego animka, ale zapraszam!

    a jutro bedzie recenzja Basquash! i Senjou no Valkyria o ile czas na to pozwoli.

    co do fanartow, to na dysku u mnie jeszcze wiele wiecej takich sie kryje :D

  3. Obrodziło fajnymi animkami na wiosnę, czyż nie? :D Nawet dobrze się składa, że przymierzamy się wszyscy do zupełnie innych serii. Miłego oglądania!

Skomentuj

