FullMetal Alchemist – TRAILER!

fma-hype-wallpaper-by-yueki

Hahaha widzicie właśnie moją aktualną tapetę xD No co? Trzeba robić sobie klimat bo w końcu zostały nam jeszcze tylko 3 dni do premiery najnowszej odsłony FullMetal Alchemist ^^

Co prawda miałam już nie dodawać żadnych newsów (wyszły CM 5, 6, i 7), ale widząc ten trailer nie mogłam się powstrzymać! xD

PS: Dziś wyszedł 01 odcinek „Pandora Hearts”, ale niestety nie można jak na razie znaleźć RAWki :(

FullMetal Alchemist 2 (Brotherhood)

Po pierwsze – nowa będzie nosiła podtytuł „Brotherhood” – to znaczy „Braterstwo”. Zważając na tematykę można rzec, że dobrano go bardzo trafnie :)

Nie mogę się też oczywiście doczekać pełnej wersji piosenki „Uso” zespołu SID (singiel ukaże się 29 kwietnia), która będzie naszym pierwszym endingiem :) Kawałeczek openingu, który będzie się zwał „Again”, a wykonywać będzie go YUI (singiel wyjdzie dopiero 3 czerwca) znajdziecie TUTAJ. Strasznie trudno mi ustosunkować się do tego utworku – kiedy włączyłam go pierwszy raz byłam bardzo zawiedziona, ale już po kilku następnych razach zaczynam dochodzić do wniosku, że może zbyt wcześnie spisałam go na straty ;) (aktualnie go sobie zapętliłam i coraz bardziej mi się podoba ^^)

Co zaś się tyczy samego trailera:

Oglądając kojarzyłam bardzo wiele scen (jestem na bieżąco z polskim wydaniem mangi), a to dobrze rokuje na przyszłość. Między innymi moment, kiedy Ed zdobył licencję Państwowego Alchemika zrobiony jest wreszcie wedle wersji papierowej ^^

Po za tym wspaniale jest znów usłyszeć Romi Paku – ta kobietka jest stworzona do roli Eda i naprawdę byłabym ogromnie zawiedziona, gdyby okazało się, że dostał ją ktoś inny. Okropnie spodobał mi się fragmencik, koło 2:02 kiedy Edward krzyczy, żeby oddali mu brata – świetnie oddane emocje :)

Nie martwię się już także co do Miki Shinichiro, czyli seiyuu Roya – gość ma bardzo przyjemny głos i pasuje mi do naszego Płomiennego Alchemika :)

Ujęcie 2:12 – Ed wygląda super! Mam nadzieję, że to rozwieje wątpliwości tych, którym nie pasował jego nowy image, ponieważ byli przyzwyczajeni do tego z poprzedniej wersji. Naprawdę może się on na początku wydawać dziwny, ale wierzcie mi, że Pani Arakawa wiedziała co robi rysując go w ten sposób :)

Scar wyszedł strasznie i mrocznie – to dobrze bo właśnie tak ma być! Trochę nie podobało mi się, że w pierwszej odsłonie FMA ciut wygładzili jego rólkę.

Od 3:00 mamy fragment wywiadu z Romi Paku – przyznaję się, że jestem zbyt leniwa, aby przetłumaczyć co mówi. Udało mi się tylko wyłapać (jeśli się oczywiście nie mylę), że będzie to inny FMA od tego który znamy i że było to dla niej (?) bardzo interesujące przeżycie.

Ciekawi mnie czy muzyka lecąca w tle wywiadu, to nowe zastępstwo do świetnego utworu „Bratja” z pierwszej wersji. Znów mamy chórek i symfoniczne dźwięki. Ja jestem za! ^^

To by było na tyle – pozostaje nam wytrwać do 5 kwietnia, czyli najbliższej niedzieli! Ogromnie nie mogę się doczekać! ^^

fma-black2

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 2 Kwiecień 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Trailer robi czlowieka niespokojnego, nie mozna sie doczekac kiedy to wkoncu bedzie^^
    Trailera Eden of the East to codziennie po pare razy ogladam, haha

    Dzis obejrzalem Queensblade, Sengoku Basara, Asura Cryin’ i K-ON!

    odrazu tobie mowie, jak tylko znajdziesz suby, albo jestes na tyle odwazna by pociagac raw, to odrazu sciagaj to, wbrew moich oczekiwan jest to dobre stuff

  2. zapomnialem dodac o co chodzi xP

    mialem na mysli Kej Ona, teraz jest juz recenzja na mojej stronce!
    wszystko z materialu RAW^^

  3. oj, zapomnialem jeszcze dodac, ale to mozez pozniej usunac…

    przestaw czas w ustawieniach bloga na UTC+2 ;)

  4. Hmm, a jeśli można wiedzieć , to czy znajdę mangę Fruits basket po Polsku ? Mówiłam, kiepsko mi jakos idzie z angielskim xD
    Bo tak to chętnie się za nią zabiore !

    Jesli chodzi o bohatera, to jest ich dwóch , mianowicie :
    Ayame ( jaa , on jest taki zabawny ! ^.^ ) i Kyo .
    Oni dwaj podbili moje serce (:

    Pozdrawam ! :D

  5. Ooo.. no to fajnie ; ]

Skomentuj

