Shugo Chara! – ch.04

shugo_chara_v01_ch04_title

To nie prima aprilis! :D Dziś przed wami nowiutki, czwarty rozdział. Jego szybkie pojawienie się zawdzięczacie Wiedźmie, która okazała się bardzo miłą i zdolną pomocnicą ^^

Shugo Chara!
Rozdział 04

Download:
[Dream-Universe] Shugo Chara – ch.04 PL


No to tak.

Po pierwsze i najważniejsze – bardzo bym prosiła, abyście wybaczyli nam tym razem jakość skanów. Niestety jakoś tak wyszło, że nie dogadałyśmy się z Wiedźmą odnośnie źródła skąd ściągać rozdziały, a potem już było za późno na zmiany. Mam nadzieje, że będziecie w stanie to jakoś „ścierpieć” ;)

Kolejna ważna rzecz – na dzień dzisiejszy grupa skanlacyjna Dream Universe liczy sobie 5 osób i chciałabym nas na szybko przedstawić, ponieważ nie chcę żebym to ja zbierała kredyty za pracę całej ekipy.

Wiedźma – tłumaczenie i edycja
Kaori – tłumaczenie
Alex – edycja
Akcei – edycja
Shouri (znaczy się ja xD) – tłumaczenie, edycja, korekta + prowadzenie bloga ^^

Będziemy dawać z siebie wszystko, aby dostarczyć wam szybkie, ładne i profesjonalne tłumaczenie do Shugo Chary! :) (a w przyszłości może i czegoś innego…? Jednak póki co, będzie to nasz jedyny projekt)

Aktualnie trwają prace nad kolejnymi 2 rozdziałami, ale zaznaczam, że następny chapter może pojawić się po troszkę dłuższej przerwie (ile to znaczy „dłuższej”? 1,5 tygodnia? Zobaczy się w praniu)

Co by tu jeszcze napisać…? A tak! Wyjrzyjcie za okno i powiedzcie co widzicie ;] Wiosna! Słoneczko! Ciepełko! Bardzo tego potrzebowałam ^^ W końcu powoli zaczyna wracać mój zapał do pracy, nastrój się poprawia, a i zbliżają się wiosenne premiery anime! Zdajecie sobie sprawę, że już w niedzielę obejrzymy pierwszy odcinek FMA 2?! Jestem super-ultra-podekscytowana ^^ Do tego już jutro wychodzi Pandora Hearts (mój drugi faworyt sezonu). Zdecydowanie będę teraz bardziej zapracowana niż zwykle, ale to tylko sprawia, że czuje ogromny przypływ pozytywnej energii – Będzie dobrze!! :)

Postaram się też w końcu napisać streszczenie do zaległego epizodu SC – tak jakoś wyszło, że nie miałam czasu go obejrzeć…

PS: Miałam dzisiaj nieodpartą chęć by napisać w notce coś o tym, że zamierzam zamknąć bloga… żeby zobaczyć ile osób dałoby się nabrać i jaka byłaby reakcja xD Zrezygnowałam jednak bo stwierdziłam, iż chyba byście mi nie uwierzyli ;P

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 1 kwietnia 2009, in Manga, Shugo Chara!, Shugo Chara! (Peach-Pit) and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 11 komentarzy.

  1. Ojj.. Ja bym tam uwierzyła.. ;pp I tak mnie przestraszyłaś!!
    Ty wariatko~~*~!
    Prawie się popłakałam. ;((
    x)) Mam nadzieję, że nie będzie dłużej niż 2 tygodnie do ch.05.. xPP
    PoOozdro$$

  2. Ahaha , chciałabym wam pomóc ( w sensie z chapterami Shugo Chary ) niestety w szkole przechodze ciężki okres i obecnie mam całkowity brak czasu : ( Zresztą, myślę że małobym się przydała gdyż mogłabym robić tylko korektę i edycję ^^ Tak więc nic nie tracicie, tak mi się zdaje . xD
    A jakościa sie nie przejmuję , ważne że jest : D

    Ciepło, ciepło, a ja jeszcze dodatkowe lekcje mam, no cuż , pozdrawiam wszystkich z waszej ekipy !

  3. Hejjj.. A ja mam takie pytanie.. xPP
    Do Shouri ::
    Możliwe, że będzie streszczenie Fruits Basket ??
    ^^

  4. obiecuje przeczytać jutro!! i proszę was o lepsze skany bo ja chce to wydrukować :D A wtedy jakość musi być super by nie było za bardzo widac pikseli…Choć w sumie nie wiem jaka jest jakość tego rozdziału bo dziś nie zdążę przeczytać czy ściągnąć :D

  5. @mivyu
    Nie wierzysz we własne siły! To niedobrze! ;) Ja rozumiem, że nie wszyscy mają czas na takie rzeczy, więc się nie przejmuj ^^

    @Aikee_chan
    Czyli okazuje się, że pomysł z notką Prima Aprilisową nie był taki zły xD
    Co do Fruits Basket to jak rozumiem masz na myśli mangę ^^ Niestety póki co nie mam czasu na Furubę, ale jako, że jest to moja ulubiona manga (myślę czy by nie zabrać się za czytanie jej już trzeci raz ;]) to może zabiorę się za tą serię jako projekt skanlacyjny… tylko, że najwcześniej dopiero w wakacje. Niestety jestem w takim okresie, że mam sporo nauki, więc i tak cud, iż udaje mi się tak często tutaj pisywać :)

    @monilip
    Wydrukować!? Przerażasz mnie… xD

    Pozdrawiam ^^

    • co ja poradzę, że mój komputer umarł wczoraj? :D Mangi raczej w Polsce nie znajdę a kupiłam bym… przykro mi, że przerażam ale taka jestem – jak mam jakąś pasję to na całego :D

  6. Shouri, moge?

    @mivyu
    nie wiem czy mnie znasz, nawet nie wiem czy mnie lubisz,
    a jeszcze mniej wiem czy moje skany widzialas,
    aktualnie robie Mel Kano i na prawde przydal by mi sie jakis czlowiek do korekty(od nastepnego tygodnia) :D
    czas jaki bys nad tym spedzala szacuje na 30 min max z czytaniem i hihihi/hahaha.
    A co bys dostala w zamian? jako pierwsza polskie skany
    no i smaczne fanarty jak bys chciala(shouri sie podobaly…)

    wiem ze to nie ladnie teraz tak ode mnie, no ale ludzie sie u mnie o ta pozycje bija, pozdrawiam

    • Nie pytaj czy możesz bo to oczywiste, że tak ^^
      W innych okolicznościach naprawdę bym Ci pomogła, ale tak jak pisałam, niestety aktualnie mam za dużo na głowie.
      Jednak jeśli będziesz miał problem z jakimś „dziwnym” zdaniem (tak jak to ostatnie w ch.02) i potrzebował jakiejś rady to mój mail znasz ^^

  7. Zastanawiałam się, jak będzie wyglądał ten chapter. Bałam się, że będzie kiepski, ale na szczęście się pomyliłam. Chapter 5 w trakcie tworzenia, dostępny najprawdopodobniej za jakiś tydzień, może trochę mniej, zależy od tego, czy słoneczko dalej będzie mnie tak kusiło do wyjścia na dwór i od tego, jak długo wytrzyma tam bateria mojego laptopa.
    I szczerze mówiąc, to szkoda, że nie zrobiłaś jakiegoś numeru na Prima Aprilis. Chętnie bym to zobaczyła. Chociaż ja za swój jeszcze nie uzyskałam przebaczenia od niektórych czytelników, a tobie nie życzę tego samego.
    W każdym razie czekam na zaległy opis odcinka SC i pozdrawiam.
    Alex

  8. Cieszy mnie, że nie było tak źle:)

  9. Ooo.. to extra.. xPP
    ;))

Skomentuj

