Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 74

scd74-title

Nadeszła ta wiekopomna chwila! xD Przypominam sobie jak parę miesięcy temu z utęsknieniem czekałam aż zostanie przetłumaczony 28 rozdział mangi SC, a teraz dostałam go w wersji animowanej! ;) Muszę przyznać, że jak najbardziej spełnił on moje oczekiwania. Może wprowadziłabym lekkie przeróbki, ale ogólnie wyszedł świetnie ^^

Swoją drogą to aż się wczoraj zdziwiłam kiedy zobaczyłam, że odcinek już jest dostępny do ściągnięcia – zaledwie pare godzin po premierze :) Gdyby Shugo Chara zawsze tak wychodziła to ustalę sobie, że w co niedziele będzie się pojawiała odpowiednia notka :)

Ale przejdźmy już wreszcie do najlepszego – streszczenia i screenów (wieki zajęło wrzucenie ich wszystkich na serwer!), których dziś jest istne zatrzęsienie! xD

PS: Fajnie się pisało ta notkę słuchając Jamesa Morrisona (ft. Nelly Furtado) i piosenki „Broken Strings” ^^ Wpasowywała się w nastrój :)

Streszczenie:

Amu budzi się, a obok niej widzimy śpiącego Ikuto. Dzień wcześniej dziewczynie udało się go donieść do domu, ponieważ wyglądał bardzo marnie. Nasza bohaterka stara się go trochę nakarmić, ale chłopak nie wykazuje zbytniej współpracy. Amu zresztą ma teraz większy kłopot – jak tu się skupić na czymkolwiek, kiedy Ikuto wyleguje się na jej łóżku? ;P Nagle słyszymy dzwonek do drzwi – to Tadase wpadł w odwiedzimy. Dziewczynie udaje się opchnąć niebieskowłosego do szafy, po czym zaprasza Króla do pokoju. Chłopak przyszedł wręczyć jej prezent z okazji Białego Dnia oraz dokończyć pewną rozpoczętą już dość dawno temu rozmowę. Okazuje się, że przemyślał on sobie wiele rzeczy i zdał sobie sprawę, że tak naprawdę kocha Amu, a nie tak jak powiedział wcześniej, Amulet Heart. Dziewczyna jest oszołomiona, ale bardzo szczęśliwa. Ikuto oczywiście słyszał całą rozmowę i nieomieszkał się z niej ponabijać wieczorem xD Amu wywala go z łóżka na podłogę, po czym kładzie się spac. W środku nocy zauważa, że kociouchy jednak wślizgnął jej się po kołdrę ;] Po krótkiej rozmowie apropo skrzypiec, Ikuto zmienia temat i stwierdza, że Tadase się jednak w niej zakochał. Amu uszczypliwie pyta czy on nie ma też kogoś kogo kocha, na co dostaje od powiedź „Tak. Ciebie.”. Niestety nasza bohaterka nie potrafi mu uwierzyć. Oboje kładą się spać, natomiast chłopak jeszcze tajemniczo dodaje „Dorośnij szybciej” :)

Preview:

scd74-preview

Kolejny odcinek to chepter 29 – „walka” na jedzenie ramenu przez Utau i Kukaia (;D) oraz babska pogawędka naszej tsundere piosenkarki i Amu ;) Szykuje się kolejny dobry odcinek ^^

Przemyślenia:

Śmieszył mnie początek odcinka, a dokładniej mówiąc Amu stwierdzająca, że chyba powoli się przyzwyczaja do tego, że budząc się widzi leżącego obok Ikuto xD Jakoś tak cały epizod byłam uśmiechnięta od ucha do ucha! Był bardzo zabawny i jednocześnie uroczy ^^ Może wahałam się lekko przed włączeniem „play”, ponieważ zastanawiałam się czy podoła on moim wymaganiom, ale jak już odpaliłam, ciężko mi było oderwać wzrok ^^

Przejdźmy teraz do dwóch najważniejszych momentów – wyznanie Tadase i wyznanie Ikuto. Zacznijmy od tego pierwszego (lepsze zostawię sobie na koniec ;P).

Nasz mały Król ma dużego plusa za to, że skończył wreszcie z „kocham Amulet Heart”. To było tak chamskie w stosunku do Amu, że powinna mu ona wtedy porządnie przywalić! Wreszcie dotarło do niego, że tak nie można i chwała mu za to. Samo wyznanie było moim zdaniem jednak trochę za długie i zbytnio wypełnione fangirlizmem Amu. Te wszystkie gwiazdeczki, migotanie, wzdychanie, nieśmiałość, rumieńce i owijanie w bawełnę były lekko denerwujące. Niby potrafię uwierzyć, że 13-latkowi (???) może być trudno rozmawiać o uczuciach, ale nie można przecież wyznać miłości stwierdzeniem „Czy pozwolisz mi się w Tobie zakochać?”!!! To było jakieś takie… mało romantyczne. No i miejmy na względzie jeszcze siedzącego w szafie Ikuto – z jego miny można było sporo wyczytać…

Przejdźmy teraz do kociouchego. Wszystko było jakieś takie bardziej spokojne, a napięcie i romantyzm wisiały w powietrzu. Wierzcie mi – staram się być obiektywna. Chłopak prosto z mostu powiedział co czuje – szkoda, że Amu nie wzięła tego na poważnie :( Tutaj nie było potrzeba jakichś gwiazdeczek – nastrój zrobił się sam z siebie ^^

Podobało mi się także jak Ikuto nazwał siebie „The Boy Who Cried Wolf”. To taka legenda mówiąca, że pewien znudzony pastuch często dla zabawy krzyczał „Wilk!”, a kiedy przybiegali zaniepokojeni ludzie okazywało się, że tak naprawdę nic mu nie groziło. Pewnego razu jego stado naprawdę zaatakował wilk, ale gdy chłopak wzywał pomocy nikt się nie zjawił, ponieważ wszyscy myśleli, że to jego kolejne wymysły. Morał jest taki, że „Kiedy kłamca mówi prawdę nikt mu nie wierzy”. Naprawdę fajnie tu się to wpasowało w sytuację – zresztą w mandze użyto dokładnie tych samych słów ^^

Mamy jeszcze hasło „Dorośnij szybciej”, które chyba tylko dla Amu było niezrozumiałe ;]

Dobrze – zostawiam was już ze screenami, których jest cała masa (nie miałam serca ich wyrzucić! ^^), a ja zmykam zająć się pewnym projektem, który może w najbliższym czasie zobaczycie ;)

Screeny:

Słów kilka o ulubionych ujęciach:
05 – okrutnie śmieszne ujęcia! Urocze i zabawne ^^
14 – rozbrajające jest to, że jeśli się dobrze przyjrzeć gazetce jaką czyta Ikuto to jest to „Nakayoshi” (z może lekko przekręconą nazwą xD) – magazyn, w którym ukazuje się manga Shugo Chara! xD
25 – Ami jest słodka w każdym ujęciu, ale w tej sytuacji jestem w stanie współczuć Yoru ;P
30 – zdecydowanie mój dzisiejszy zwycięzca! Ilekroć bym się na niego nie popatrzyła to mam napady chichotki! ;))) Amu trzyma Ikuto tak jak bierze się kota za futro ;P
48 – to tylko moja wyobraźnia czy Ikuto naprawdę wygląda na smutnego?
49 – bardzo ładne ujęcie, ale tak jak mówiłam – czy naprawdę potrzeba tych wszystkich gwiazdek, żeby poczuć doki doki?
54 – kalka mangi – słodko :)
69 – chyba najpiękniejszy dzisiejszy screen – w te oczy można się gapić godzinami ^^

scd74-01scd74-02scd74-03scd74-04scd74-05ascd74-06scd74-07scd74-08scd74-09scd74-10scd74-11scd74-12scd74-13scd74-14ascd74-15scd74-16scd74-17scd74-18scd74-19scd74-20scd74-21scd74-22scd74-23scd74-24scd74-25scd74-26scd74-27scd74-28scd74-29scd74-30scd74-31scd74-32scd74-33scd74-34scd74-35scd74-36scd74-37scd74-38scd74-39scd74-40scd74-41scd74-42scd74-43scd74-44scd74-45scd74-46scd74-47scd74-48scd74-49scd74-50scd74-51scd74-52scd74-53scd74-54scd74-55scd74-56scd74-57scd74-58scd74-59scd74-60scd74-61scd74-62scd74-63scd74-64scd74-65scd74-66scd74-67scd74-68scd74-69scd74-70

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 15 marca 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. geeez, ten screen w nagłówku jest… x333 Oh, ah… Ikuto jest taaaki kochany x3 nawet Tadase wydzedł całkiem fajnie :D
    Nie mogę się doczekać obejrzeć tego w animowanej wersjii, bo po przeczytaniu Twojej ostatniej notki o SC naszło mnie na mangę i wczoraj doczytałam do aktualnego chapterka x333 Kurczę, lubię to anime, ale manga jest lepsza, no poprostu taka kochana ^^
    A co do previewa to ja kibicuję Utau i Kukaiowi ^^ Moim zdaniem byłoby fajnie gdyby Utau przeniosła swoje uczucia na niego ;)

  2. No co ja mam napisać. Najchętniej ograniczyłabym się do samych serduszek, a nawet milion serc wielkości wieżowca prawdopodobnie w pełni nie oddałoby moich uczuć.
    Jak przed chwilą wspomniała moja kumpela z gg: „ja się nigdy na serio nie zakocham, jeśli w anime ktoś wymyśla takiego Ikusia ;)” i zgadzam się z nią w pełni.
    Wyznanie Tadase mnie nie wzruszyło, nie tylko dlatego, że zdecydowanie nie biorę pod uwagę opcji Tadamu, a także z tej przyczyny, że mimo wszystko było no idiotyczne…pozbawione romantyzmu (serduszka i gwiazdeczki w niczym tu nie pomogą).
    Za to Ikuto powiedział w prost, a właściwe odpowiedział w ten sposób na pytanie Amu. Atmosfera była cudowna, Amu może w to nie wierzyć, ale my tak ;) Amu chyb także chciałaby mu zaufać, ale o sam sobie zasłużył na to co ma, chociaż z drugiej strony Ikuto po prostu nie potrafił zrozumieć swoich uczuć. Czy to źle? A teraz jest już za późno, ale i za wcześnie (pogmatwane to). W każdym razie to co zobaczyłam przerosło moje oczekiwania, w wersji animowanej jest jednak równie cudowne jak na papierze.
    Cały odcinek był zresztą fenomenalny. Już sama retrospekcja, ze zmartwionym wręcz przerażonym Yoru i ledwo żywym Ikuto, który jednak mimo wszystko zwraca mu uwagę, że wcale jeszcze nie umarł ;)
    Obyśmy wkrótce zobaczyli więcej równie cudownych odcinków.

  3. Ja popieram Kaori w 100%, we wszystkim co powiedziała (tzn. napisała) Tyle że ja przeczytałam mangę trochę wcześniej i też uważam, że jest lepsza. Co do odcinka to moje wymagania również on spełnił. Masz rację co tych gwiazdeczek itp. Przy monologu Tadasego było ich stanowczo za dużo. Za to przy wyznaniu Ikuto… nastrój faktycznie zrobił się sam. A porównanie jakiego użył nasz „kotek” rzeczywiście do niego pasuje. Chociaż w sumie to nie dziwię się Amu, że od razu mu nie uwierzyła. Też bym miała pewne opory przed przyjęciem takiego wyznania. A bez kwestii „Dorośnij szybciej” bynajmniej mogło się obejść. Ludzie, przecież ona ma dwanaście lat, to jeszcze dzieciak. Jak dla mnie to i tak zachowuje się zbyt dojrzale jak na swój wiek. Chociaż może to tylko złudzenie.
    A mnie i tak najbardziej podobała się zapowiedź nexta. Nareszcie Utau i Kukai. Yes! Tylko ta buźka Lulu z szybą na jednym z ujęć zbiła mnie z tropu. Co oni kombinują? Jak zepsują mi ten „konkurs”, to chyba ich z zimną krwią zamorduję. Mam nadzieję, że jednak nie będę musiała. Pozdrawiam
    Alex ^^

  4. prosze podej stronke na której oglądałaś ten i poprzednie odcinki

  5. Ojejejjj , cudne to ! Ej , wiesz że Cię uwielbiam ? Dzięki Tobie moge się napawac widokiem tych dwoje (; Dzięki Twoim wpłuwom chyba zaczne oglądac wreszcie po angielsku , to nie może być tak , że ciągle stoje na 25 ep . ! Podziwiam Ciebie , zawsze znajdziesz czas żeby tu coś nabazgrać, no cuż jestem hcora może się tym tez zajmę. Oby * weź się w garść, moja droga M***** ! * Hehe, no to jak zawsze pozdrawiam tak gorąco i śledze dalsze wpisy ;]

  6. Hehhh.. Ja tam prawie nic z tego przysłowia nie zrozumiałamm..
    I zgadzam się..
    Szkoda, że Amu nie wzięła tego na poważnie..
    A Tadase jest dla Hinamori..
    Ale Ami, nie Amu
    Biednyy.. Chyba myśli, że ma wielkie szanse.. xDD BuhHhHAHAHha..! <>

  7. Aikee_chan, chodzi o to, że Ikuto zawsze drażnił się z Amu, ale tym razem mówił prawdę…

Skomentuj

