FullMetal Alchemist – CM04 ;)

anime_full_metal_alchemist_wall

Czy to nie świetne? W miarę zbliżania się do „punktu zero” jakim jest data 5 kwietnia, dostajemy coraz to więcej materiałów odnośnie nowej serii FullMetal Alchemist :)

Tym razem przedstawiam wam nową zapowiedź (commercial 04), a także obsadę, którą ujawniono już jakiś czas temu, ale nie wiedzieć czemu jakoś zapomniałam ją wstawić xD

FullMetal Alchemist CM04

Jak widzimy tym razem pokazano sceny z 01 odcinka. Próba wskrzeszenia matki wygląda dość podobnie do tej z pierwszej adaptacji FMA. Widać oczywiście zmianę wyglądu postaci na bardziej mangową kreskę :)

Jednak dla mnie najważniejszym elementem tego trailera jest muzyka! Kawałek, który słyszymy w tle to „Uso” (jap. kłamstwo) zespołu SID. Znani są oni np. z openingu do anime Kuroshitsuji. Już jestem uzależniona od tej piosenki – mimo zaledwie kilku sekund już mogę stwierdzić, że bardzo mi się podoba i dobrze wpasowuje się w klimat. Singiel ma podobno wyjść w trzecim tygodniu kwietnia ^^

Teraz przejdźmy do obsady. Udało się zachować kilku seiyuu z poprzedniej ekranizacji, ale w większości są to nowe osoby:

Romi Paku – Edward Elric
Rie Kugimiya – Alphonse Elric
Megumi Takamoto – Winry Rockbell
Shinichiro Miki – Roy Mustang
Fumiko Orikasa – Riza Hawkeye
Kenji Utsumi – Alex Louis Armstrong
Keiji Fujiwara – Maes Hughes
Yuuji Ueda – Jean Havoc
Kenji Hamada – Vato Falman
Kaori Nazuka – Maria Ross
Hidekatsu Shibata – King Bradley
Kenta Miyake – Scar
Kikuko Inoue – Lust
Tetsu Shiratori – Gluttony
Minami Takayama – Envy
Hiroyuki Yoshino – Kimblee
Kouichi Yamadera – Isaac

Jak już pisałam wcześniej, Ed i Al pozostali z tymi samymi głosami. To samo można powiedzieć o Armstrongu, Hughesie (ogromnie się cieszę, że zatrudniono tego samego aktora! ^^) i Bradleyu. Do tego głosem Havoca będzie Kimbley z pierwszej serii, a Gluttony’ego gość będący wcześniej Fuerym.

Wielu rozpacza, ponieważ usłyszymy nowego Roya, ale ja bym go tak szybko nie skreślała –  może okaże się lepszy od swojego poprzednika? ;) Pożyjemy, zobaczymy!

fullmetal_alchemist_sorrow_wall

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 14 marca 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 komentarze.

  1. CM4 najbardziej mi sie podoba do tej pory, widac troche wiecej animka tak jak bedzie tez na monitorach wygladal.
    Co do piosenki to jestem ciekaw o tekst, tytul „klamstwo”, z czym to w anime ma relacje?

  2. Kurczę, kurczę kurczę xD Ta piosenka jest genialna, mimo, że to tylko 15 sekund. Już się nie mogę doczekać pełnej wersji :) Muzyka do FMA była na bardzo wysokim poziomie i mam nadzieję, że w FMA 2 także będzie, a sądząc po tym kawałeczku piosenki to można mieć nadzieję ^^
    Heh, cieszy to, że zostały seiyuu Eda i Ala, nie mogę sobie wyobrazić czy ktokolwiek inny mógł im podkładać głosy, ale, ale jestem jedną z tych którzy rozpaczają, że seiyuu Roya będzie ktoś inny :( W sumie to nie wiem jak on ‚brzmi’ bo z tego co przed chwilą patrzyłam to chyba podkładał głos w dwoch animcach jakie oglądałam i to jeszcze tym postaciom pobocznym, więc niezbyt go” kojarzę”
    No nic, miejmy nadzieję, że będzie dobym seiyuu dla Roya ^^

  3. Sam już nie wiem czy zabierać się za to nowe FMA. Pierwszą serię oglądałem z fanatycznym zapałem, ale było to parę ładnych lat temu i gust mi się trochę zmienił od tego czasu. Oczywiście dalej złego słowa o FMA nie powiem… Eh, pewnie i tak 3 odcinki obejrzę, a potem zdecyduję czy brnąć w to dalej.

  4. mah… ja akurat dobrze znam pana Mikiego, wiele razy go słyszałam, ale Ohkawa miał taki piękny, głęboki głos… mjuuuu… TT :sniff: ciężko się będzie przestawić. Ale zapewniam ze nowy seiyuu zna się na swojej robocie.

Skomentuj

