Shugo Chara!! Doki! – Odcinki 71-73

scd71-73-title

Kurcze, fajną stronkę wczoraj znalazłam! Nazywa się to My Personality Info i po wypełnieniu 2 testów możemy się dowiedzieć jaką mamy osobowość oraz atuty w jakiej dziedzinie posiadamy ;) Nie powiem – fajne rzeczy wychodzą xD

Ale wracając już do Shugo Chary! – mamy dziś koniec fillerów! [woohoo!!!] Sobotni odcinek to już pełnoprawny start Ikuto arc i zawierać on będzie chapter 29 ^^ Radujmy się ;] W końcu będę blogować SC na bieżąco.

Z tego zaś co mogliśmy obejrzeć w tej paczuszce muszę przyznać, że nie było tak tragicznie – powrót Kairi’ego cieszy, nawet jeśli to tylko na moment :) Do tego muszę dorzucić swoje 3 grosze odnośnie nowego endingu, ponieważ przez moje roztrzepanie zapomniałam o tym napisać ostatnim razem ;P No tak – dziś mamy jeszcze obiecanych słów kilka o rozdziale 38 mangi, tak więc bierzemy się szybko do dzieła! :)

ODCINEK 71:

scd71-title

Tadase i Amu zostają wybrani, aby reprezentować Seijo Academy na mającym się odbyć zjeździe szkół podstawowych. Oczywiście traf chce, że imprezę ma się odbyć w ośrodku, do którego uczęszcza nasz stary znajomy – Kairi! Nie chce on się zobaczyć z Amu ponieważ uważa, że nie jest odpowiednio dobry dla niej. Przypadkiem jednak cała trójka wpada na siebie. Kairi zarzeka się, że nie chce widzieć Amu, ale następnego dnia, kiedy gubi się mały chłopczyk, a Guardians wyruszają go poszukać, on przychodzi im na ratunek. Chłopak decyduje, że nie będzie już więcej przesadzał i wstydził się swoich niedociągnięć ^^

ODCINEK 72:

scd72-title

Do Japonii przyjeżdża babcia Lulu. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo zatwardziałą arystokratką, to tak naprawdę okropnie zależy jej na szczęściu swojej wnuczki. Przebywając z Amu kobieta dostrzega zalety bardziej frywolnego zachowania. Pyta także Lulu jakie jest jej marzenie. Dziewczyna nie potrafi odpowiedzieć, ponieważ puki co myśli tylko o szczęściu swojej mamy. Natykamy się także na przypadkową ?-Chare, z którą Amu się szybko rozprawia. Babcia w końcu postanawia odjechać i życzy Lulu, aby potrafiła odnaleźć swoje własne marzenia (po cichu uważa, że dzięki obecności naszej heroiny, dziewczyna szybko zmieni się na lepsze ^^).

ODCINEK 73:

scd73-title

Pomiędzy shugo charami Amu nawiązuje się kłótnia odnośnie bardzo błahego problemu. Dziewczyna jak i inne shugo chary próbują pogodzić skłóconą trójkę, ale nie uzyskują zbyt dobrych efektów. Suu gdzieś ucieka, a Ran i Miki siedzą obrażone w swoich pokoikach. Nasza bohaterka zaczyna się zastanawiać, czy sprzeczki pomiędzy jej shugo charami nie sa przypadkiem winą tego, że ciągle jest niezdecydowana odnośnie swoich marzeń, ale Guardians ją szybko pocieszają. Następnie natykamy się na ?-charę dziewczyny, której marzeniem jest bycie kucharzem. Mimo że na początku Amu nie może się przemienić (serca jej i shugo char nie działają w zgodzie) to później cała trójka wyjaśnia sobie nieporozumienie, a Jajko zostaje oczyszczone. Kiedy Amu wraca wieczorem do domu, znajduję ją Yoru krzycząc, że z Ikuto jest bardzo niedobrze!

Ending:

scd70ending

Nowa piosenka końcowa to „Co.no.mi.chi” zespołu Buono! Jako, że już od początku emisji SC uwielbiałam te dziewczyny, tak więc i na tym utworku się nie zawiodłam! :) Jest szybki, bardzo radosny i wprost promieniuje energią! ^^ Co zaś się tyczy animacji, to jest ona chyba „cutest ever” xD Ami i shugo chary w najróżniejszych przebraniach czy pozach są po prostu przeurocze :)


Nie pamiętam już kiedy to ostatnio byłam na równi z emisją Shugo Chary xD Wracając jednak do przemyśleń.

W odcinku 71 oczywiście najbardziej podobał mi się „powrót” Kairi’ego :) Ogromnie lubię tego chłopaka o duszy samuraja – w dzisiejszych czasach ciężko znaleźć kogoś, kto na poważnie myślałby o swoim honorze i dumie. Mam tylko nadzieję, że rzeczywiście nie będzie już więcej gadał takich głupot jak w tym odcinku ;P Fragment ze wspólnymi akcjami Tadese i Kairi’ego był naprawdę dobry – fajnie znów zobaczyć Samurai Soul ^^ Aha! Jeszcze jedno – Amu miała świetne ubranie w tym epizodzie ;P …no co?! Jestem dziewczyną xD

Idziemy dalej – babcia Lulu na pierwszy rzut oka wydawała się straszną jędzą! Cieszę się, że pokazała także swoją milszą stronę :) Sceny, gdzie Amu zapinała się pod szyję (oskarżona o frywolność ;P) były bardzo śmieszne! Popieram Miki pod każdym względem – ona raniła moje poczucie estetyczne xD Dobrze też, że Lulu przechodzi mały rozwój charakteru – przydałoby się jej wreszcie pozbyć, żeby nie mieszała w scenach znanych nam z mangi :) Walka na koniec to jakieś nieporozumienie, gdyby nie to, odcinek byłby całkiem ok. Przy okazji – czy ten screen nie kojarzy wam się przypadkiem ze znamienitym odcinkiem czwartym? ;P

W końcu ostatni epizod. Moim zdaniem shugo chary pokłóciły się o głupotę. No proszę was, kto się sprzecza aż do tego stopnia z powodu kawałka ciasta? Już pomijam to, że Ran pokazała swoją denerwująca stronę – nie ma to jak wyjeść komuś coś z talerza ;P Dziwi mnie także to pojawianie się Dii raz za czas – czemu to ma służyć? Ona powinna się spotkać z resztą dopiero duuuużo później, a nie że wyskakuje kiedy się scenarzystom podoba! Fajny za to był moment z Nagim – na tym ujęciu wygląda jak Nadeshiko ;) Chciałabym żeby w końcu pojawiła się Temari i Rythm ^^

Na koniec za to dostaliśmy to, na co po cichu liczyłam – zmartwiona Amu rusza po Ikuto żeby z powrotem zaciągnąć go do swojego domu xD W przyszłym odcinku mamy wreszcie koniec fillerów i powrót do Ikuto arc! :) Narobił nam wcześniej Satelight smaku, ale teraz już się nie wykręcą, ponieważ epizod 74 będzie ekranizacją rozdziału 29. Wyznanie Tadase… a potem wyznanie Ikuto ^^ Pamiętam z jakim utęsknieniem czekałam kiedyś na skanlację tego chapteru, a teraz dostanę go w wersji animowanej – aż nie mogę się doczekać soboty xD

Ale niestety muszę jakoś wytrzymać ;P

Manga – rozdział 38:

shugo-chara-ch38

TA DA! xD Nie są to co prawda oficjalne kolory nowych transformacji, ale i tak wyglądają dobrze prawda? ^^ Chapter 38 uraczył nas podjęciem decyzji przez Amu, że chce działać (wreszcie!). Tym sposobem zjawia się Dia – myśląc o tym teraz, wydaje się to dość przewidywalnym wydarzeniem, ale co tam! Amulet Diamond daje czadu xD Wypowiada ona też pewne ważne słowa „Chłopaki walczą o dumę, zaś dziewczyny walczą o…” – nie jest dokończone, ale kto się ze mną założy, iż chciała powiedzieć „miłość”? Będzie to może trochę nie w jej stylu, ale zważając na kilka następnych stron to fani Amuto mogą się tylko cieszyć, ponieważ (eureka!) Amu rzuca się Ikuto na szuję, po czym następuje podwójna transformacja za pomocą Klucza i Kłódki (które jak widać wiszą ładnie na szyi naszej dwójki) – oglądane powyżej Seven Seas Treasure w wykonaniu Ikuto oraz Amulet Fortune Amu (przemiana ze wszystkimi czterema charami!) ^^ Tu też się nasuwają pytania. Pomijając to, że kociouchy wilk morski wygląda świetnie, mamy ogólną kwestię dlaczego akurat pirat. Niektórzy sugerują, że to kolejna metafora wolności (jakby nie było to korsarze są chyba najbardziej wolnymi ludźmi na świecie ^^), inni (zdecydowanie fani Amuto) mówią, że oznacza to, iż Ikuto, jak każdy szanujący się pirat, znalazł swój skarb, a jest nim (oczywiście ;P) Amu. Odnośnie naszej heroiny – czy to aby na pewno jest suknia ślubna? Większość tak uważa, ale ja jestem dość sceptyczna, no bo sami popatrzcie. Dlaczego akurat panna młoda? Czyżby Amu zwyczajnie chciała wyjść za mąż? To takie… prozaiczne ;P Miejmy nadzieję, że do przyszłego miesiąca Peach-Pit wymyśli coś dobrego :)

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 11 marca 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Hmm… zastanawiam się jak coś tu napisać, żeby nie było tylko KAWAII!!! KYAA!!! IT’S SO CUTE!!! itp. xD
    Filery znośne, zwłaszcza Kairiego mogę znieść (nawet go w końcu lubię trochę xD). Ostatnie sceny Amuto w 73 odcinku nasunęły mi pewną myśl, a właściwie pytanie: „Czy tylko ja jestem gotowa nawet trochę Ikuto podręczyć byle zobaczyć zmartwioną minę Amu i aby rozwiną się wątek Amuto?” xD
    Oczywiście bez przesady nikt nie chce zbytnio męczyć Ikuto, prawda?! ;)
    Też nie mogę się doczekać soboty, bardzo liczę na mnóstwo scen Amuto ;)
    Co do mangi zgadzam się z tobą absolutnie panna młoda byłaby zbyt… hmm…zwyczajna, a my żądamy czegoś więcej ;)
    Aczkolwiek jeśli to ma być tylko symbol to bardzo mi się podoba ;)
    Co zaś się tyczy Ikuto: Kyaa jaki on jest cudny! (proszę o wybaczenie nie mogłam się powstrzymać xD).
    Każdy chyba perzyna, ze Ikusiowi w tym wdzianku jest wyjątkowo do twarzy ;) (a zresztą w czym on pięknie nie wygląda? xD).
    Z niecierpliwością wyczekuje soboty i przyszłego miesiąca ;)

  2. musze przyznac sie, o shougo chara nie czytalem :D . lecz zainteresowala mnie stronka i tez podjelem sobie tescik, coniektore wyniki moze mniej bym oszacowal lecz jest ok.
    i jedna prosba(?), znalazlem w necie chyba relatywnie fajny fanart, jednak nie jestem pewien czy tez to charaktery z shougo chary sa. dla expertow, mozecie sprawdzic?

    jak sie wam podoba to smialo sciagac, napewno da sie jakis swietny wallpaper z tego zrobic…

    ps. zmienilem z Lorda na Tako, insiderzy mam nadzieje wiedza co to Tako-Chan ;)

  3. O odcinkach… nie były najgorsze, niektóre momenty były nawet zabawne. Mimo wszystko cieszę się, że w końcu wracamy do mangi. Wreszcie zobaczę moją ukochaną scenkę w wersji animowanej . Już nie mogę się doczekać.
    Co się tyczy mangi, to już chyba mówiłam ci co myślę o tym chapterze. Ale jeszcze… pewnie teraz się wszystkim narażę, ale moim zdaniem te nowe przemiany Amu i Ikuto są prostu śmieszne. Z transformacji wszystkich bohaterów gorzej wygląda chyba tylko przemiana Amu z Suu. Chociaż i tego nie jestem do końca pewna. Ikuto jeszcze nawet jakoś wygląda w tym kostiumie pirata (chociaż według mnie to i tak zasługa jego uroku osobistego, a nie doboru stroju), ale Amu… dajcie spokój, przecież to kompletna porażka. To teraz możecie strzelać. Tylko celnie. Nie chcę umierać w męczarniach ^^
    Pozdrawiam
    Alex

  4. Ajajajajj , dawno nie odwiedzałam , co ? Woah, wgl ostatnio mam czasu jak za grosz. Hehh . Ale zachwyciłam się widząc ten cudny tekst w ( prawie ) całości o SC . ^^ Osobiście, wstydząc się jestem na bardzo dalekim odcinku ( w dół ) i z przyjemnością czytam tutejsze twoje informacje co do Shugo Chary . Ahh, miejmy nadzieję że wkrótce i ja dojde nieco dalej (;

    Pozdrawiam ! ; *

  5. @Melisa
    Hahahaha
    “Czy tylko ja jestem gotowa nawet trochę Ikuto podręczyć byle zobaczyć zmartwioną minę Amu i aby rozwiną się wątek Amuto?” xD
    Wierz mi, że samej mi już taka myśl wiele razy przez głowę przeszła xD Ale spokojnie – przed nami odcinek 74 a tak aż nadto Amuto się naoglądamy ^^

    @Tako-Chan
    Dzięki za arta – co prawda nie pochodzi on z SC, ale i tak jest prześliczny ^^ Ta różowo-włosa może odrobinkę przypomina Amu, a ta czarnowłosa z lewej strony jest trochę podobna do Nadeshiko, ale i tak jest to naciągane podobieństwo xD
    Co nie zmienia faktu, że obrazek sam w sobie mi się okrutnie podoba ^^

    @Alexandra
    Hehe nie będziemy strzelać (co najwyżej udusimy ;P). Zgodzę się z tobą trochę co do Amu – suknia jest jak dla mnie odrobinkę zbyt bufiasta (ale nie twierdzę, że mi się nie podoba). Pirate-Cat jest całkiem fajny – może efekt będzie lepszy, gdy zobaczymy go w innej kolorystyce (może bardziej granatowo-czarne kolory?). Zobaczymy co PP wymyśli :D

    @mivyu
    Ja zawsze mam za mało czasu, więc już nawet nie narzekam (chociaż wiem jaki to ból!) xD Jak najbardziej zachęcam do obejrzenia dalszych odcinków – 74 będzie świetny :)

    Pozdrawiam ^^

  6. Mam nadzieję, że szybko dojdziemy do tego chaptera mangi xPP ;))

  7. Elektrawoldemord18

    O kurde..!!!!!!!!!! Amu i Ikuto jednak są razem – hehehe biedny Tadase-konkurencja go pobiła;)Szczerze mówiąc to kurde 74 odc. zrąbali dokumentnie- gdzie do jasnej cholery pocałunek Ikuto i Amu? Chyba że go dołożą przy ich wspólnej przemianie;) no a ta ich wspólna przemiana – nie z tej ziemi! fantastyczna!
    P.S. GDZIE MOGĘ PRZECZYTAĆ MANGĘ PLIZ NAPISZCIE MI GDZIE!

Skomentuj

