Shugo Chara!! Doki! – Odcinki 67-70

scd-67-70-title

Dlaczego ta scena nie mogła być prawdziwa??? xD

Jako że wczoraj wybrałam Shugo Charę zamiast wcześniejszego położenia się spać (i tak rano jestem jak zombi to co za różnica? ;]) to dziś mogę wam zaprezentować kolejne 4 odcinki ^^ Tym razem są to całkowite fillery i w sumie ciężko mi o nich pisać ponieważ… czytaliście rozdział 38?!?!?! Ja widziałam rawki całego nowego chaptera i wprost nie mogę się doczekać translacji! Jeeeeejjjjj! To jest silniejsze ode mnie  – na samą myśl włącza mi się fangirl mode xD Seven Seas Treasure, Amulet Fortune, Amuto…

Dobrze już się uspokoiłam… troszeczkę ;P Zapraszam na streszczenia, zaś opinię o nowym rozdziale mangi zawrę w kolejnej notce o SC, ponieważ mimo wszystko nie chciałabym spoilerować (i tak już powiedziałam za dużo!) ;)

EDIT:
Na końcu dodałam jeszcze słów kilka, o mających się dopiero ukazać odcinkach (ale rymuję ;P), ponieważ znalazłam listę tytułów na nadchodzące tygodnie :)

ODCINEK 67:

scd67-title

Amu ciągle nie może się pozbierać po odejściu Ikuto. Martwi się o niego, a myślami jest gdzieś daleko.  Tymczasem cała okolica wykazuje nadmierne zainteresowanie kwestią UFO. Okazuje się, że Tadase całkiem zna się na temacie, ale mały krąg w trawie, który znajdują uczniowie jest tak naprawdę robotą Nany. Lulu zaś spotyka pewną dziewczynę będącą entuzjastką kosmitów. Zaprzyjaźnia się z nią, dlatego ma opory przed zamienianiem jej Jajka Serca. W końcu jednak do tego dochodzi, ale Amu oczywiście ratuje sytuację. Nasza bohaterka postanawia otrząsnąć się ze smutku i wrócić to swojego normalnego „ja” ;)

ODCINEK 68:

scd68-title

Yamabuki Saaya opuszcza szkołę! Ma wyjechać razem z ojcem zagranicę, dlatego postanawia zorganizować sobie przyjęcie pożegnalne. Z pozoru zwykła imprezka („zwykła” jak na Saaye) przeradza się w zawody pomiędzy nią a Amu, ponieważ dziewczyna chce udowodnić, że jest lepsza od popularnej cool&spicy. Konkurencją, która ma wszystko rozstrzygnąć jest zbijany. Saaya wygrywa, ale tylko dlatego, że Amu wolała uratować małą dziewczynkę zamiast przejmować się grą. Dziewczyna nie jest szczęśliwa co wykorzystuje Lulu. Tworzy się kolejny ?-Egg. Co ciekawe przemiana Saayi jest odpowiednikiem chara nari Amu. W końcu jednak naszej bohaterce udaje się oczyścić jej Jajko Serca. Kiedy następnego dnia wszyscy myślą, że dziewczyna wyjechała, okazuje się, że tak nie jest – Saaya została aby kiedyś w końcu wygrać z Amu!

ODCINEK 69:

scd69-title

Dziś mamy szczególny dzień – Rima obchodzi urodziny! Guardians w sekrecie szykują swojej przyjaciółce przyjecie w Royal Garden, ale nasza blondyneczka ma inny kłopot. Pewien chłopak dał jej liścik miłosny, a ona ciągle na niego nie odpowiedziała. Kirishima-kun zwraca się o radę do Strażników, a oni ze wszystkich sił starają się wymyślić jak by mu tu pomóc. Niestety chłopakowi tak czy siak brakuje pewności siebie, aby wyznać swoje uczucia twarzą w twarz. Lulu przemienia jego Jajko Serca w ?-Egg, ale Guardians udaje się je oczyścić. Fuyuki w końcu wyznaje Rimie co czuje, ale ona odpowiada, że nie jest jeszcze gotowa na prawdziwy związek. Następnie wszyscy idą na przyjęcie w Royal Garden ;)

ODCINEK 70:

scd70-titlea

Walentynki! Amu oczywiście udaje, że ją to w ogóle nie interesuje, ale my wiemy swoje! Chce dać Tadase własnoręcznie zrobioną czekoladę, ale jest trochę zawstydzona, dlatego decyduje, że zrobi coś dla każdego Guardians w geście przyjaźni. Razem z mamą i Ami udaje się na zajęcia z przyrządzania czekoladek. Spotyka tam znajomą dziewczynę ze szkoły. Pragnie ona wygrać szkolny konkurs, na najlepszą własnoręcznie robioną czekoladę, aby potem mogła ją zjeść pewna szczególna dla niej osoba (choć ona nie chce tego przyznać!) :) Po powrocie do domu, Amu sprawdza na tacie jadalność swoich wyrobów – okazuje się, że wszystko jest dobre, ale niestety tatusiowi tak one zasmakowały, że zjadł prawie wszystko! Zostały tyle te przeznaczone dla Tadase. Następnego dnia do naszego Króla ustawia się porządna kolejeczka zakochanych dziewcząt, więc Amu puki co rezygnuje z wręczanie swojego prezentu. Kiedy ma odbyć się konkurs, Amu zauważa brak wcześniej poznanej dziewczyny. Gdy ją znajduje musi przy okazji oczyścić jej Jajko Serca. Yukina wygrywa zawody i udaje jej się wręczyć słodycze Daisuke ^^ Nasza heroina nie ma jednak tyle szczęścia – jej czekoladki wypadły gdzieś podczas walki! Później widzimy, że dziwnym trafem lądują one na głowie Yoru, a następnie w rękach Ikuto ^^


Dobra! To teraz parę słów przemyśleń.

Odcinek 67 pokazał bardziej ludzką stronę Lulu. Chyba twórcy chcą, aby powoli zmieniała się ona w bardziej lubianą postać :) Do tego początek był świetny! Śnić coś takiego? Amu Ty zboczeńcu xD Hahaha! Ale może to też oczywiście świadczyć o tym, że nasza złośnica chce, aby Ikuto nazwał ją „słodką” ;P W każdym razie po ch38 mangi stwierdziłam, że taki obrazek tytułowy dzisiejszej notki będzie w sam raz ;)

W kolejnym epizodzie mamy Saaye. Szczerze powiedziawszy jej obecność ani mnie ziębi ani parzy. Jest dość denerwująca, ale dobrze mieć jakieś przeciwieństwo Amu. Całkiem podobały mi się w tym odcinku transformacje Saayi, ponieważ a) był to ciekawy pomysł, b) nawet nieźle w nich wyglądała. Chyba jej odmiana Amulet Clover była najfajniejsza :)

Odcinek 69 to moja słodziutka Rima ;] Spóźnione Wszystkiego Najlepszego Blondyneczko! Naprawdę należy jej się wreszcie trochę radości z życia ^^ Muszę przyznać, że chłopak który wyznał jej swoje uczucia był całkiem fajny. Nawet dość przystojny… Podobało mi się także zachowanie Yayi – jakoś tak brzmiała nad wyraz dojrzale i pokazała, że naprawdę jej zależy na Rimie ^^ Dobry był też fragment Amu dzwoniącej do Utau – jak to bardzo było widać, że te dwie to naprawdę dobre przyjaciółki xD Pojawienie się Eru, mojej ulubionej shugo chary, to ogromny plus! Rabu Angeru wkroczyła do akcji! Słodkość tego aniołkowatego maleństwa w połączeniu z jej głupotą i fanatyczną miłością do Utau tworzą niezastąpioną postać ;) Po za tym zdecydowanie największymi fankami Utau są właśnie Amu i Eru!

Widzicie screen tytułowy do odcinka 70? Można wiedzieć dlaczego tam nagle pojawiło się tyle gwiazdek? Wszystko zrobiło się kirakira, a przecież nic się nie wydarzyło! Zastanawiam się czy to celowy zabieg Satelightu – „Patrzcie! Tadamu! Powinniście być podekscytowani!” albo coś w tym guście. Nie wiem jak inni, ale ja np. zwróciłam większą uwagę na to niebezpośrednie doręczenie czekolady zrobionej przez Amu do Ikuto. Rozumiem, że w moim przypadku to już zboczenie bo wszędzie dostrzegam Amuto (chapter 38!!!), ale i tak…

No bo powiedzcie sami! Jeśli widzicie, że do jakiegoś chłopaka ustawia się taki wężyk adoratorek, to naprawdę macie ochotę też do nich dołączyć? Mnie to by np. zniechęcało i poszukałabym sobie kogoś innego xD Ech, chyba jestem jakąś dziwną osobą wyrywającą się ze schematów. Do tego jakoś zawsze nie przepadałam ze „księcio”-podobnymi charakterami. Wolałam Kyo od Yukiego (Fruits Basket), Takuto od Eichi’ego (Full Moon wo Sagashite), Zero od Ichi’ego (Mamotte! Lollipop), Daichi’ego od Sory (Kitchen Princess), Hiroto od Seiji’ego (Kirarin Revolution) itp. itd. :)

Wracając do tematu. Jako tako do Tadase nic nie mam, wręcz przeciwnie – lubię go jako osobna postać, ale na zakończenie Tadamu się nie zgodzę!

To by było chyba tyle na dziś. Idę na jakąś kolację, a was zapraszam na kolejną notkę. Jako, że nadgoniłam trochę z seriami, to następnym wpisem może będzie jakaś recenzja? Albo artykuł? Postaram się wymyślić coś interesującego ^^

Mała dygresja na koniec. Zbliża się Dzień Przedsiębiorczości – chciałabym żeby moja klasa także się na niego załapała w tym roku. Mam wielką ochotę odwiedzić redakcję jakiejś gazety, zobaczyć jak wygląda prawdziwe dziennikarstwo ;]

EDIT:
Dziwnym trafem natknęłam się dzisiaj na listę z tytułami przyszłych odcinków Shugo Chary!! Doki!, a brzmią one tak:
73 – „Tajne! Przepis na zgodę?”
74 – „Przyspieszający bicie serca Biały Dzień!”
75 – „Wyjście!? Utau przychodzi do mojego domu!”
76 – „Nowy Wróg!? Bitwa w księżycową noc!”
Jeśli o mnie chodzi to tak – 73 będzie zapewne kolejnym fillerem. Biały Dzień (dzień w którym wręcza się prezenty osobom, które nas obdarowały w Walentynki) to prawdopodobnie Tadamu lub Amuto. Ciężko powiedzieć, ponieważ 75 wydaje się być swego rodzaju rozpoczęciem Ikuto Arc (nareszcie na poważnie!). Tytuł kojarzy się z rozdziałem 29 :) W takim wypadku w epizodzie 74 nasz kociouchy może wróci do pokoju Amu ^^ 76 to już na 100% Ikuto Arc! Jeśli to jest ten moment, o którym myślę, to może będzie nam dane zobaczyć Death Rebel (zła transformacja niebiesko-włosego) oraz walkę Tadase vs. Ikuto ;]

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 3 marca 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 14 Komentarzy.

  1. Lord Helmchen

    more shoujo, yay or nay? ;)

  2. Dobra, ja już się dawno rozpłynęłam widząc screena tytułowego x]] A fajnie, że jest w dużym rozmiarze to zaraz ozdobi mój pulpit xD

    Ja się przyznam, że jak narazie utknęłam na tym odcinku z urodzinami Rimy… no ale co do odc 67,68,69 to te fillery mnie rozwaliły kompletnie, żadnego z odcinka nie oglądnęłam do końca, tak z godzinki oglądania zrobiło się raptem coś koło 40 minut, bo tylko przewijałam do co ciekawszych momentów… heh, a niedawno uznałam, że Doki! jest lepsze od pierwszej serii… wstrzymuję to, bo w Shugo Charze nie raziły mnie aż tak fillery, żeby przewijać odcinek.
    Kurde znowu zaostrzyłaś mi apetyt na mngę:/ A utknęłam w rozdziale… chyba 5 albo 6 (?) Geeez, chcę więcej czasu wolnego:/

  3. @Lord Helmchen
    Of course „yay!” xD

    @Kaori
    Zazdroszczę Ci! Ja nie mogę sobie ustawić takiej tapetki bo by mnie bracia z domu wykopali ;P
    Nie dziwię się, że przewijałaś te odcinki – niektórzy w ogóle nie oglądają fillerów, więc to i tak dużo. Ja muszę oglądać całość żeby streszczenie machnąć :)
    Co zaś się tyczy mangi – jeszcze bardziej Ci narobię apetytu. Jest ona wielokrotnie lepsza od anime, a ostatnie rozdziały z Ikuto arc są wprost świetne dla fanów Amuto ^^

    Pozdrawiam ^^

  4. Przyznam się, że ja również żadnego z tych fillerów nie obejrzałam całego, tylko przewijałam na ciekawsze momenty. Mam za mało czasu, żeby marnować go na jakiś badziew.
    Za to manga… przejrzałam już skany z całego chaptera 38 i teraz z jeszcze większą niecierpliwością niż wcześniej czekam na przetłumaczoną wersję. Tylko kiedy się ona pojawi, jak myślisz?
    Nie mogę się doczekać odcinka 75, gdyż wychodzi na to, że nareszcie wracamy do wydarzeń z mangi. Uf, a już myślałam, że się nie doczekam. Ale jednak, już niedługo zobaczę swoje ulubione momenty z ostatnich chapterów mangi. I nie mówię tu bynajmniej o scenkach Amuto choć i te są przeze mnie bardzo mile widziane. Tylko jak ja wytrzymam te dwa ostatnie „fillerowe” tygodnie??

    • Spokojnie! Jakoś przetrwamy! ^^ <= pozytywne myślenie to moje motto życiowe xD

      A manga? Miała wyjść dzisiaj, ale chyba idzie im coś wolno tłumaczenie (nie dziwię się bo to ciężka praca!). Jeśli jesteś niecierpliwa (tak jak ja ;]) to możesz lookać co pewien czas na stronę grupy Futari wa Pretty Anon:
      http://prettyanon.wordpress.com/

      Pozdrawiam ^^

  5. Uwielbiam Shugo Charę, mi też zawsze podobają się bohaterowie , którzy nie są przeznaczeni dla bohaterki ( adź nie podobają jej się ) . Ikuto jest cudowny ! Dla mnie Tadase jest trochę taki … No jak przedszkolak, no ! (;
    Nie moge się doczekać następnych nowostek, a szczególnie tą wymienioną na początku …

    Pozdrawiam ,a takeże jak i ty będę codziennie zaglądać na Twojego bloga zresztą, i tak to robię ) . ^^

  6. http://www.download-anime.info/naruto/index.php?id=anime_shugochara.html na tej stronie jest tylko 51 odcinków mogła byś powiedzieć gdzie oglądałaś resztę…pozdro

  7. ale ze mnie sierotka xD….. bardzo dziękuje Shouri
    uwielbiam ten blog;)

  8. @ada
    A tam od razu sierotka – czasami najciężej jest znaleźć coś co leży przed naszymi oczami xD
    Ciepło pozdrawiam i cieszę się, że podoba Ci się moje „dzieło” ^^

  9. A ja mam takie pytanko w jakich sklepach kupujecie mangę???

  10. I ile około kosztuje ??? Bo ja jeszcze nigdy nie kupowałam mangi, a chciałabym zacząć i nie wiem czy mi się opłaca. Nie mogę się doczekać Ikuto arc :)

    • Tzn tak.
      Ja kupuję mangi:
      a) poprzez stronę wydawnictwa JPF – http://jpf.com.pl/
      b) przez stronę sklepu MangAnime – http://www.manganime.pl/
      c) W księgarniach Matras (ten plus, że od razu ją mam, a nie czekam na przesyłkę xD)
      d) z zagranicy poprzez Krainę Książek – http://krainaksiazek.pl/sklep.html?lang_id=1

      Co do cen to ciężko powiedzieć. Polskie wydawnictwa sprzedają mangi w mniej więcej 13-17 zł za tom. Sprowadzanie z zagranicy to już inna bajka – z powodu ostatnich wahań walutowych (cena euro) ceny skoczyły do 30-35 zł (lub więcej – zależy jaki tytuł) za tomik. Na ten przykład taka Shugo Chara to 45 zł za tom :/

      Co do opłacalności – to 15 zł nie powinno być problemem, więc polecałabym zabrać się puki co za serie wydawane w Polsce (zawszę mogę coś polecić ;]). Natomiast ze sprowadzaniem z zagranicy narazie bym się wstrzymała (już ze 2 miesiące czekam na jakieś obniżki żeby wreszcie zamówić ostatnie tomy Full Moon wo Sagashite :/)
      Czekanie zaś może umilić http://www.mangafox.com/ jeśli nie przeszkadza Ci czytanie na kompie :)

      Pozdrawiam ^^

  11. Dzięki, bardzo mi pomogłas. Teraz wiem co i jak :)

Skomentuj

