Music: Kanon – Brand New Breeze (La Corda D’Oro)

lacordadoro

Seria z najlepszym męskim haremem jaką do tej pory oglądałam! Tylu bishie to już dawno nie widziałam ;]

Na całe szczęście jej zaletami nie są tylko walory wizualne, ale także muzyczne (choć może powinnam powiedzieć „przede wszystkim”?). Muzyka klasyczna naprawdę chwyta za serce, a opening jest tak delikatnie nastrojowy, że nie można przestać go słuchać ^^ Do tego wokalistka ma prześliczny głos :)

Chciałabym wam dzisiaj zaprezentować tłumaczenie do „Brand New Breeze” – utworu jak żaden inny ;) Jak zwykle na końcu znajdziecie download, ale większą uwagę zwróciłabym na zamieszczony tam screen – cała piątka przystojniaków razem! Ja wezmę sobie Kazukiego, a wam zostawię resztę, co wy na to? xD

KANON – BRAND NEW BREEZE

Ugoiteru toki no naka
Meguri aeta ne You & I
Afuredasu kono omoi
Kienai you ni atatamete

Kirameku mirai ni anata to futari deitai kara

Brand New Breeze
(Brand New Breeze for two)
Kanjita koto nai this feeling
Just for you
(I’m singing just for you)
Zutto nakusanai you ni

Its never ever gonna end
’cause you’re my real best friend
Baby I can touch the sky with you by me

Ureshii toki kanashi toki mo mayowazu tonde yuku kara
Dakishimete (Hold me Tight)
Uketomete (Catch me now)
Egao wo misete hoshii no

Anata ga iru kara kyou mo ashita mo I can keep on going

Brand New Breeze
(When you whisper to me)
Ima hajimaru monogatari
Just for us
(I’m singing just for us)
Zutto owaranai you ni…

„Baby, I just want you to know
That you make me feel so beautiful
and no matter what happens
I’m never gonna let this go
‚Cause I know that we’re meant to be
Together…
Forever…”

Brand New Breeze
(When you whisper to me)
Ima hajimaru monogatari
Just for us
(I’m singing just for us)
Zutto owaranai you ni…

It’s never ever gonna end
’cause you’re my real best friend
(Brand new Breeze)
Baby I can touch the sky with you by me
(Just for you)
It’s never ever gonna end
’cause you’re my real best friend
(Zutto owaranai you ni)
Baby I can touch the sky with you by me

*
It’s never ever gonna end
’cause you’re my real best friend
Baby I can touch the sky with you by me
*


KANON – CAŁKIEM NOWY WIETRZYK

Podczas upływającego czasu,
Czy nasze spotkanie nie było przeznaczeniem? Ty i ja
Chcę zatrzymać to przepełniające mnie ciepłe uczucie,
Aby nie zniknęło

W tej błyszczącej przyszłości chcę być razem z Tobą

Całkiem Nowy Wietrzyk
(Całkiem Nowy Wietrzyk dla dwojga)
Nigdy wcześniej się tak nie czułam
Tylko dla Ciebie
(Śpiewam tylko dla Ciebie)
Nigdy nie pozwolę sobie tego stracić

To nigdy się nie skończy,
Ponieważ jesteś moim prawdziwym, najlepszym przyjacielem
Kochanie, razem z Tobą mogę dotknąć nieba, och…

Kiedy jestem szczęśliwa lub smutna, nie zawaham się wzlecieć do Ciebie
Przytul mnie (Mocno mnie przytul)
Złap mnie (Złap mnie teraz)
I pokaż mi Twój uśmiech

Ponieważ Cię mam, tak samo dzisiaj jak i jutro, mogę iść naprzód

Całkiem Nowy Wietrzyk
(Całkiem Nowy Wietrzyk dla dwojga)
Opowieść właśnie się zaczyna
Tylko dla nas
(Śpiewam tylko dla nas)
Nigdy nie pozwolę sobie tego stracić

„Kochanie, chcę tylko żebyś wiedział,
Że sprawiasz, iż czuję się piękna
I nie ważne co się wydarzy
Nigdy nie pozwolę temu przeminąć,
Ponieważ wiem, że jesteśmy stworzeni, aby być
Razem…
Na zawsze…”

Całkiem Nowy Wietrzyk
(Kiedy do mnie szepczesz)
Opowieść właśnie się zaczyna
Tylko dla nas
(Śpiewam tylko dla nas)
Nigdy nie pozwolę sobie tego stracić

To nigdy się nie skończy,
Ponieważ jesteś moim prawdziwym, najlepszym przyjacielem
(Całkiem Nowy Wietrzyk)
Kochanie, razem z Tobą mogę dotknąć nieba, och…
(Tylko dla Ciebie)
To nigdy się nie skończy,
Ponieważ jesteś moim prawdziwym, najlepszym przyjacielem
(Nigdy nie pozwolę sobie tego stracić)
Kochanie, razem z Tobą mogę dotknąć nieba, och…

*
To nigdy się nie skończy,
Ponieważ jesteś moim prawdziwym, najlepszym przyjacielem
Kochanie, razem z Tobą mogę dotknąć nieba, och…
*


Download:
La Corda D’Oro – Kanon – Brand New Breeze

la-corda-d-oro

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 2 marca 2009, in J-Music and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 komentarzy.

  1. Nie nie nie ! x] Ja prostestuję xD
    Kazuki jest mój i koniec kropka xD
    Nie oddaję go nikomu :P

    Hah szczerze się przyznam, że jak zobaczyłam obrazek do nowej notki to sobie pomyślałam, że napisałaś recenzję do La cordy czy wrażenia po obejrzeniu serii, ale tłumaczenie piosenki + download to bardzo dobry pomysł , a bardziej cieszę się z downloadu bo jak dotąd dysponowałam wersją z openingu ;)
    Co do tekstu… Jakby Kahoko śpiewała go do Kazukiego x] Iiii chyba nie oglądnęłaś do końca jeszcze to nie będę spoilerować xD

    No i tak dla przypomnienia:)
    Kazuki jest mój :P

  2. A mój jest Len ! *:
    Uwielbiam ta piosenkę ! Ona mnie…
    Inspiruje ! Anime tez się bardzo
    udało i ( tu podzielam Twoje zdanie )
    muzyka w nim również jest wspaniała.
    Ja obejzałam już całe i z zanicierpliwieniem
    czekam na drugą serie . : )

    pozdrawiam ; >

  3. W takim razie ja sobie odpuszczę kłótnię o Kazukiego, chociaż najchętniej też bym go wzięła dla siebie. Ale skoro jest zajęty to ja sobie zamawiam tego gościa po prawej stronie. Mimo że mam złe wspomnienia związane z pianinem, to zakochałam się w jego wykonaniu utworów Chopina ^^
    A co do piosenki, to jak już chyba gdzieś wspominałam w inny komentarzu do moich ulubionych to ona nie należy. Przyznam jednak, że gdy słucha się jej w wersji „nie w openingu”, to brzmi ona o wiele lepiej niż mi się na początku wydawało. Chyba nawet zaczęłam ją lubić. Wciąż jednak obstawiam przy zdaniu, że głos drugoplanowy podoba mi się bardziej niż główny. No, ale ja zawsze byłam dziwna.
    Tłumaczenie jest za to świetne. Pięknie wszystko uchwyciłaś, choć mnie na razie z niczym się to nie kojarzy, gdyż jestem na razie tylko w połowie serii. Ale przez spoilerowanie Kaori chyba zaraz zabiorę się za kolejne odcinki. Eh, a miałam nadzieję, że nikomu nie uda się już dzisiaj rozbudzić mojej ciekawości ^^.
    Pozdrowionka.
    Alex

  4. Kurczę , a wiesz ile się naszukałam by to znaleźć ? ( chodzi o
    tą opcję ,, więcej ” ) Dzięki Ci wielkie !
    Pozdrawiam ; >

  5. @Kaori
    Ne ne ne ja tak łatwo nie dam sobie zwinąć Kazukiego! xD

    Recenzję La Cordy oczywiście napiszę (już nawet mam fajne screeny, które chciałabym użyć [zaciera rączki] xD), ale najpierw muszę skończyć oglądanie. Zostało mi jeszcze… 7 odcinków. W każdym razie seria ta podoba mi się okrutnie! ^^

    @mivyu
    Lena Ci mogę spokojnie oddać ^^ Po pierwszych odcinkach go niezbyt lubiłam (taki niby tsundere, ale jednak nie), ale później pokazał się z fajniejszej strony ;) Teraz już nic do niego nie mam, ale Kazuki ciągle pozostaje moim ulubieńcem ;]

    Właśnie muzyka w tej serii mną potrząsnęła! Nigdy wcześniej nie interesowałam się prawdziwą muzyką klasyczną (prawdziwą, czyli Chopiny itp. – nie wliczam w to pojęcie wszelakich kawałków instrumentalnych, które uwielbiam ;)), a teraz jestem w stanie wzdychać do Ave Marii w wykonaniu duetu KahoxLen ^^

    @Alexandra
    Ryo też mogę oddać xD Niesamowity i wspaniały pianista, ale nie podbił mojego serca.

    Chyba powinnam napisać coś w stylu „wcale nie jesteś dziwna” itp., tyle że… ja tam się cieszę ze swojej „inności” ;P Oglądam anime, lubię sport, interesuję się komputerami, nienawidzę różu – kompletnie łamię schemat „normalnej” dziewczyny xD Wracając jednak do tematu – o to chodzi, aby wyrażać swoje zdanie, nikt przecież nie powiedział, że musi się ono pokrywać z moim ;)

    Dziękuję też za pochwałę tłumaczenia – to naprawdę dużo znaczy jeśli się otrzyma komplement od kogoś, kto także się tym zajmuje ^^

    PS: Oj tak – jak Kaori coś zachwala to ciężko się oprzeć żeby tego nie zobaczyć xD

    Pozdrawiam wszystkich ^^

  6. Ja to anime zacząłem oglądać dla openingu właśnie, ale zainteresowałem się nim ze względu na tytuł w języku włoskim :D (jak to niewiele trzeba żeby człowiek się cieszył). Nie powiem żeby sytuacja kiedy mamy więcej przystojniaków niż ślicznotek była w 100% komfortowa, ale oglądało się przyjemnie. Pewnie była to zasługa sympatycznej bohaterki, której nie stylizowano na niezdarę i ucieleśnienie skromności i niewinności (jak to bywa w tego typu seriach). Ci wszyscy bishoneni też fajni, żadne hermafrodyty i nie yaoją się :D. Anime strawne nawet dla faceta :D.

  7. To ja wezmę sobie kogoś z trójki Kazuki, Len, Ryo nie mogę się zdecydować, którego wolę xD

    • Oj oj – jak widzisz po komentach powyżej, cała kwestia nie opiera się na tym, na którego się zdecydujesz, a raczej czy uda Ci się sobie któregoś wywalczyć xD
      Ostrzegam, że będzie ciężko – my z Kaori chyba przez miesiąc przegadywałyśmy się o Kazukiego, a i tak nie doszłyśmy do porozumienia – pertraktacje o to która go bierze w jakie dni tygodnia, na razie utknęły ;P

      Pozdrawiam ^^

  8. Może ustalimy dzienne i godzinne zmiany?:p Będzie sprawiedliwie xD

  9. hiii Ja też jestem zakochana w Kazukim :P

Skomentuj

