Music: Chrome Shelled – Yasashii Uso (Chrome Shelled Regios)

chrome-shelled-regios-title

Nie pytajcie mnie co ta piosenka w sobie ma bo nie będę wam w stanie odpowiedzieć! To jak się zaczyna, te łagodne dźwięki przechodzące w gitarkę, mocne a zarazem delikatne riffy, do tego przyjemny wokal – aż chcę się śpiewać ^^

Mimo że puki co zawiesiłam oglądanie Chrome Shelled Regios, jak tylko ukazały się pełne single openingu i endingu zaraz zabrałam się za ściąganie! Teraz już widzę, że to była świetna decyzja :) „Yasashii Uso” to moja aktualna mania – mogę ją słuchać na okrągło, a i tak mi się nie znudzi. Właściwie to utworek ten okropnie coś mi przypomina – szczególnie wstęp. Jeśli komuś także skojarzy się z jakąś konkretną piosenką to byłabym wdzięczna za podzielenie się tą informacją ;]

Już was więcej nie męczę i zapraszam na tekst, tłumaczenie (czyli moją interpretację) oraz download ^^
Enjoy!

CHROME SHELLED – YASASHII USO

Kioku no hate ni sagashite itari sou no miraizu
Nanika ga kowakute wakarenakute hitori ni de furuete

Anata ga miezu ni itsumo ai sou waratte
Kimi no ude no naka dakareteita

Somete iku yo ni koi wo shiite
Yume no naka made tsurete itte
Itsudatte kimi wa itsudatte kimi wa
Itsudatte boku ni yasashii uso tsuita

Nani mo iwazu ni tomadowasete darake sono wake wa
Boku ga kaete ni kowagatteta futari no jikaisa

Dakishime rarezu ni itsumo ai sou waratte
Kienai yoru wo mezashiteita

Somete iku yo ni koi wo shiite
Yume no naka made tsurete itte
Itsudatte kimi wa itsudatte kimi wa
Itsudatte boku wo yasashiku kizu tsuketa

Mienai kimochi itsumo ai sou waratte
Kienai yoru wo mezashiteita

Somete iku yo ni koi wo shiite
Yume no naka made tsurete itte
Itsudatte kimi wa itsudatte kimi wa
Itsudatte boku ni yasashii uso tsuita

Toki ga tatsu hodo tooku naru
Futari no kyori wa uta ni natte
Matte irunda zutto matte irunda

Ano toki futari miteta nagareboshi


CHROME SHELLED – DELIKATNE KŁAMSTWA

Przeszukiwałam mą pamięć, aż do granic, aby znaleźć idealną przyszłość
Bojąc się czegoś, nie rozumiejąc, samotnie drżąc

Niezdolna Cię zobaczyć, zawsze przyjacielsko się śmiejąc
Zatopiona w Twoich ramionach

Pomimo tego, że dopiero się przebudzałeś, zakochaj się
Powiedz, że będziesz mi towarzyszył idąc w stronę moich marzeń
Zawsze, zawsze
Zawsze mówiłeś mi delikatne kłamstwa

Powodem, dla którego byłem tak zdziwiony, mimo że nic nie powiedziałaś, było to,
Że obawiałaś się mnie i naszej obietnicy

Bez brania w ramiona, zawsze przyjacielsko się śmiejąc
Naszym celem była niekończąca się noc

Pomimo tego, że dopiero się przebudzałeś, zakochaj się
Powiedz, że będziesz mi towarzyszył idąc w stronę moich marzeń
Zawsze, zawsze
Zawsze delikatnie mnie raniłeś

Niewidoczne uczucia, zawsze przyjacielsko się śmiejąc
Naszym celem była niekończąca się noc

Pomimo tego, że dopiero się przebudzałeś, zakochaj się
Powiedz, że będziesz mi towarzyszył idąc w stronę moich marzeń
Zawsze, zawsze
Zawsze mówiłeś mi delikatne kłamstwa

Tak długo, jak będzie to trwało,
Zamień tą zbyt dużą odległość pomiędzy nami w piosenkę
Czekam, zawsze będę czekać

Na spadającą gwiazdę, którą oboje widzieliśmy tamtego razu.


Download:
Chrome Shelled Regios – Chrome Shelled – Yasashii Uso

chrome-shelled-regios-end

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 27 lutego 2009, in J-Music and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 14 komentarzy.

  1. A no fajna jest ! ; D
    Ale ja wolę Brand new breeze . ^^
    Taką jakąś manie mam .

    Pozdrawiam ( ślicznusio ) .

  2. Dobra, skorzystałam z downloadu wczoraj wieczorkiem i… mimo, że jako tako kiedy oglądałam opening CSR to piosenka mi się niezbyt podobała, a teraz co? siedzę i słucham jej w kółko x] No nic, ta melodia jest śliczna, może zapoluję na instrumentala jeśli takowy jest ^^
    Hah jak miło widzieć pierwsze oznaki wiosny, chociażby na Twoim blogu :)) Śniegu już coraz mniej (naszczescie) xD Wiosna zbliża się wielkimi krokami ^^
    Mivyu, mi także szalenie podoba się piosenka z La cordy :D Jest prze prze urocza :))

  3. @Kaori
    Dokładnie! Ta piosenka jest niesamowicie wkręcająca i nie można przestać jej słuchać ;]

    @mivyu
    Brand New Breeze też mam zamiar przetłumaczyć bo to wspaniały utworek ^^

  4. Świetny jest ! (;

  5. Cudna jest ta piosenka. Fajnie, że ją tu wstawiłaś, bo inaczej pewnie nigdy bym do niej nie dotarła. Ta melodia jest cudowna, słowa tak samo, a wokal… cóż, i tu wychodzi mój sentyment do piosenek śpiewanych w duecie. Zresztą sam tytuł ma w sobie „coś”, co zachęca do posłuchania całości piosenki. Krótko mówiąc: moje wymagania zostały spełnione.
    A co się tyczy Brand New Breeze to przyznaję się, że najczęściej przy oglądaniu odcinków La Cordy przeskakuję przez ten moment, gdyż ta piosenka strasznie mnie drażni. Znaczy drażni mnie główny głos, bo tego w tle mogłabym słuchać bez końca. Ciekawa jestem, czy można to gdzieś znaleźć oddzielnie?
    Pozdrawiam.

  6. No pięknie!! Kolejna piosenka, którą na okragło słucham ;)
    Zupełnie nie wiem co wy w niej widzicie (ani co ja w niej widze xD), ale jest fenomenalna.
    Poza tym mam sentyment do piosenek śpiewanych w duecie damsko męskim ;) wiadmomo wyobraźnie działa, jak fajnie by było ją z kimś zaśpiewać xD ;)
    Wielkie Arigatou za wstawienie tej piosenki ;)

  7. aaa, jejku, jak ona rozmarza, jaka jest delikatna i niesmiała… jakby ktoś głaskał po głowie po ciężkim dniu. itsudatte kimi wa… *zakochała się*

  8. @Alexandra
    Zdecydowanie tak! Piosenki śpiewane w duecie mają swój urok ^^
    Też bym pewnie do niej nie dotarła (oglądając Chrome Shelled Regios jakoś kompletnie nie zwróciłam na nią uwagi!), ale uratowała mnie moja dziwna tendencja – jeśli tylko znasz dany tytuł anime, a wyszedł właśnie do niego nowy singiel to ściągaj w ciemno, jak coś to zawsze możesz go wywalić xD

    @Melisa
    Też nie wiem co w niej widzę. Chyba te gitary ze wstępu mnie zaczarowały ^^
    „fajnie by było ją z kimś zaśpiewać xD”
    Oj trafiłaś w samo sedno! Zawsze można pomarzyć, prawda? :)

    @Aischa
    itsudatte kimi wa… – to zdecydowanie drugi najfajniejszy moment (pierwszy to wspaniały wstęp ^^).
    „jakby ktoś głaskał po głowie”
    Dobra metafora! Taka mamusia tuląca nas do spokojnego snu ^^

    Pozdrawiam ^^

  9. O dzięki wielkie za tłumaczenie tej piosenki:) teraz słucham jej na okrągło, jest świetna:)

  10. Zdawało mi się, że widziałam i komentowałam każdą notę, a tu tyle jeszcze ich nie poznałam : ]
    Piosenkę znałam od dawna, ale bardzo ona mi się podoba :) Nie miałam jej na kompie, więc teraz ją mam ^^

Skomentuj

