Bo wygląd ma znaczenie ;]

animespringschoolgirl

Chibi Amu i Ikuto są słodcy, ale nic nie poradzę na to, że już z lekka denerwował mnie tamten banner – męczył oczy! Do tego już mamy sporo po walentynkach, a luty będący miesiącem miłości dobiega końca. Z tej okazji pozwoliłam sobie zmienić nagłówek ^^

Powoli zbliżamy się do prawdziwej wiosny (już nawet śniegu za oknem nie ma tak wiele jak przedtem ^^), dlatego pomyślałam o czymś w odcieniach zieleni :) Screen, który użyłam pochodzi z Fruits Basketa i przedstawia Yuki’ego, Tohru oraz Kyo leżących w trawie. Od razu kiedy zobaczyłam ten obrazek w mojej głowie zapaliła się lampka – „trzeba go użyć do bannera!” xD

Co zaś się tyczy blogowania – jutro chciałabym umieścić notkę z Tales of the Abyss (do 19 odcinka jeśli dobrze pójdzie ;)), a następnie wziąć się za Shugo Charę. Tak samo muszę się porządnie zabrać za edycję Sakura-Hime Kaden, w przygotowaniu są 2 tłumaczenia piosenek, a jeszcze mam zaległą, obiecaną legendę [wzdycha]. Ale co tam! [nagły przypływ optymizmu!] Dostałam 4 z odpowiedzi ustnej z historii, a do tego mam w łapkach 14 tom FullMetal Alchemist. W takim momencie widzi się tylko jasne kolory życia ;]

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 27 lutego 2009, in Różne and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. I dobrze że tryskasz optynizmem .
    A co do nagłówqak to jet kawaii .
    Hahah . ;]
    Czekam na streszczenie Shugo Chary ,
    uwielbiam to anime ! : D

Skomentuj

