Nowa podstrona ;)

anime-girl-computer

Ale się wystraszyłam! Ogromny sopel spadł o krok przede mną, kiedy miałam dziś wejść do kościoła! Wolę nawet się nie zastanawiać co by było, gdybym znajdowała się o pół metra dalej… Brrr…

Wracając jednak do tematu – mam dla was drobne ogłoszenie bo znów zabrałam się za lekki remodeling strony ;) Tym razem to nie banner, ale także coś fajnego xD

Zauważyłam, że ostatnio coraz częściej pytacie skąd można ściągnąć daną serię mangi, czy anime, dlatego na pasku podstron pojawiła się nowa zakładka o nazwie „Linki„.

Znajdują się tam wszystkie polecane przeze mnie strony – takie, które na pewno się wam przysłużą i sporo ułatwią życie ^^ Przynajmniej mnie dużo pomagają, a używam ich już od baaaaaaardzo długiego czasu ;] Starałam się tam umiescić wszystko od linków do recenzji lub używanych przeze mnie sklepów, downloadu anime, mang, czy muzyki, po stronki z dobrymi tłumaczami japońsko-angielskimi. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie ^^

Natomiast widget Linki w pasku po prawej stronie, od dzisiaj zawierać będzie tylko odnośniki do stron innych osób/blogów, które czytuję :)

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 22 lutego 2009, in Różne and tagged , , , . Bookmark the permalink. 12 Komentarzy.

  1. To miło że dodałaś to wszystko, napewno
    ułatwi nam to wiele rzeczy ! ^^

  2. Lord Helmchen

    hej, chyba podziele sie tez pare fajnymi linkami:

    http://www.mangatraders.com/
    strona na download mang, zawsze wszystko szybko i aktualne

    de.nicovideo.jp
    japonski youtube ;), podalem wersje niemiecka bo watpie by ktos tu potrafil po jp a angielskiej nie ma(trzeba sie zameldowac by ogladac)

    http://www.nyaatorrents.org/?page=torrents
    strona na torenty, prawie zawsze jako pierwsi maja serie anime, obojetne czy raw czy sub

    http://www.sankakucomplex.com/
    strona z glupotami, troche h-staff itd.
    czasami fajne interesujace rzeczy pisza

  3. Bardzo fajny pomysł z tymi linkami :)
    Ja od siebie mogę dodać tylko
    http://animecalendar.net/
    Niby nic wielkiego, tylko rozkład bieżących serii, np, przydaje się do określenia jakie serie startują w nowym sezonie kiedy jest tyle premier, że już nie wiadomo co się zaczęło, a co jeszcze nie xD lub też do sprawdzenia kiedy jakaś seria się skończy

  4. świetny pomysł ^^

  5. Fajnie, że wam się spodobało ^^
    Podane przez was stronki postaram się dodać do działu „Linki” jutro – dzisiaj już nie mam siły ;) Internet nie chodził mi do godziny 18, więc aktualnie narzekam na brak zapału do pracy xD

    Pozdrawiam wszystkich ^^

  6. Świetny pomysł. Dla niektórych taki zbiór linków może faktyczni być sporym ułatwieniem. Co prawda sama używam już od dawna większości z tych stronek, lecz przyznaję, że jeden z podanych przez ciebie słowników mnie zainteresował. Będę miała coś w zastępstwie dopóki nie naprawię swojego „źródła informacji”. Pozdrawiam.
    Alex ^^

  7. muszę przyznać ze jestem pod wrażeniem, kawał dobrej roboty wykonałaś na tej stronie. z przyjemnością pobuszowałam i poczytałam, odrywając się od trzymającej mnie w domu choroby. You made my day xD postaram się zaglądać i zagrzewać Cię do dalszej pracy ^^ japońskiego uczysz się sama, rozumiem? jeśli tak, to chylę nisko czoła. może kiedyś się w takim razie spotkamy ;) 頑張って、若い武士!!

  8. Dodałam już gdzie trzeba linki, które wymieniliście, więc wszystko już jest tak jak należy ^^
    Dzięki jeszcze raz :)

    @Alexandra
    To prawda, że większość tych stronek jest dość powszechnie znana, ale kiedy np. ja zaczynałam przygodę z mangą i anime to wszystkiego szukałam sama i poświęciłam ogromną ilość godzin, aby wyszperać co lepsze portale. Pomyślałam po prostu, że może dzięki temu spisowi ktoś zaoszczędzi troszkę czasu ^^

    Zainteresowałaś mnie tym Twoim słownikiem xD Możesz zdradzić z czego korzystasz? :)

    @Aischa
    Pierwszy raz ktoś nazwał mnie młodym wojownikiem hahahahha ;] Długo już zajmujesz się japońskim? bo wygląda na to, że znasz go całkiem nieźle ^^
    Jak narazie uczę się sama, ale od wiosny chciałabym zapisać się na kurs, ponieważ udało mi się wyszukać jeden w pobliżu mojej miejscowości (myślę także o wakacyjnym kursie językowym w Centrum Manggha w Krakowie) :)

    Miło mi, że podoba Ci się strona i dzięki wielkie za pochwałę – jak najbardziej zapraszam ponownie ^^ Życzę także zdrowia (ostatnio sama chorowałam i wiem jakie to okropnie nudne i denerwujące ;])!

    Pozdrawiam ^^

    • Dziękuję bardzo – zdrowie przyda mi się jak najbardziej… ^^ też zaczynalam od samodzielnej nauki, natomiast od pół roku tkwię jako mały, zabiegany 一年生 na bardzo, ale to bardzo intensywnym kursie warszawskiej japonistyki ^^”

      • Japonistyka… ja za jakieś półtora roku prawdopodobnie wyląduje na krakowskiej japonistyce (mam szczera nadzieję się dostać :)), więc „w kościach” poczuję jak to jest być w Twojej skórze ^^

  9. @ Shouri

    Zdradzić mogłabym, oczywiście, pod warunkiem, że sama bym to wiedziała. Jak już wspomniałam chwilowo jestem od niego odcięta, a nazwy jak na złość nigdy nie mogę spamiętać. W każdym razie mój kochany tato wynalazł mi kiedyś gdzieś (nie wiem nawet gdzie) świetny słownik japońsko-polski i wgrał mi go na komputer (niestety ten, który aktualnie jest w kompletnej rozsypce :()
    A tak z innej beczki, to zazdroszczę ci, że masz gdzieś blisko jakiś kurs z japońskim. Ja niestety jedyne na co mogę liczyć to rozpoczęcie jakiejś konkretnej nauki tego języka dopiero na studiach (pod warunkiem, że dożyję, a i to nie jest pewne ^^). Pozostaje mi więc jedynie czekać. Całe szczęście, że moja cierpliwość jest na wręcz anielskim poziomie :D. Pozdrowionka.

Skomentuj

