RideBack – Odcinki 02-03

rideback-02-03-titlea1

Rajuuuu myślałam, że nie uda mi się napisać tej notki! Od rana internet chodzi mi tak jakby mu się nie chciało :/

Na początek parę słów organizacyjnych. Jak pewnie zauważyliście ostatnio notki pojawiają się trochę rzadziej niż zwykle. Nie jest to niestety spowodowane moim lenistwem tylko remontem mojego domu ;( Mam dość ograniczony czas i dostęp do kompa dlatego jest jak jest. Staram się codziennie sprawdzać i odpisywać na komentarze, ale pełnoprawne wpisy będę dodawać raz na kilka dni :( Co zaś się tyczy polecanej mi przez was serii La Corda D’Oro – już zabrałam się za oglądanie, a jak tylko skończę nie omieszkam podzielić się moją opinią w postaci recenzji ^^

Wracając zaś do RideBacka – z odcinka na odcinek bardziej wciągam się w tą serię. Już dawno nie oglądałam czegoś w tak bezpośredni sposób związanego z zawodami jakiegokolwiek typu (tutaj wyścigi), a jednocześnie mającego sporo innych ciekawych wątków :)

ODCINEK 02:

rideback02-titleb

Rin zostaje zaproszona do klubu Ridebacków. Nie jest pewna jak postąpić, ale kiedy w końcu decyduje się iść na miejsce to spotyka tam Katoke Tamayo – mistrzynie Japonii w wyścigach Ridebacków. Wyzywa ona naszą bohaterkę na wyścig, jeśli Rin przegra będzie musiała robić to co jej Tamayo każe. Następnego dnia wszyscy zastanawiają się, czy dziewczyna przyjdzie i podejmie wyzwanie. Oczywiście Rin zjawia się na miejscu wyścigu! Wszyscy są zdumieni, że dziewczyna jest w stanie dotrzymywać tempa obecnej mistrzyni! Niestety wyścig pozostaje nierozstrzygnięty, ponieważ Tamayo ulega drobnemu wypadkowi z powodu kotka, który nieopatrznie wyskoczył na drogę ;)

ODCINEK 03:

rideback03-title

Przez ostatnie kilka dni Rin była porządnie trenowana przez Tamayo, a teraz nadszedł czas, aby wypróbować jej zdolności. Obie dziewczyny biorą udział w prawdziwym wyścigu Ridebacków! Obie przyjaciółki Rin oczywiście przyszły ją dopingować, ale wydaje się, że dziewczyna sobie niezbyt radzi. Fuego jest niestandardowym pojazdem, dlatego nie może brać udziału w wyścigach, z tego powodu nasza bohaterka musi jechać na innym pojeździe – Balonie. Nie może wyczuć nowej maszyny, którą jej się źle prowadzi. Jednak po paru przeróbkach technicznych rusza na linię startu. Wyścig idzie całkiem nieźle, ale kiedy Rin jest blisko czołówki, silnik Balona nie wytrzymuje obciążenia. Tak kończą się jej pierwsze zawody, natomiast Tamayo w swoim stylu, pierwsza przecina linie mety ^^

Przemyślenia:

Naprawdę RideBack to całkiem niezła seria ^^ Podoba mi się szczególnie sposób realizacji wyścigów. Fragmenty gdzie Rin skacze i wyczynia na Ridebackach jakieś niesamowite ewolucje, jest jakby przeniesieniem ruchów baletnicy na wielką i teoretycznie niezgrabną maszynę – wyszło to bardzo dobrze a mi okropnie się podoba :)

Fajnie, że w tych odcinkach pokazali brata Rin xD Tak czekałam, gdy w 03 odcinku oglądał transmisję wyścigu, na to że zobaczy swoją siostrę i wykrzyknie coś ala „EEEEEEEeeeeeeeeeeeeee??!!?!?!” na całą klasę! ;P Niestety nie wyszło ;) Zastanawiam się też jaką rolę w tym wszystkim odgrywa Okakura. Wydaje się, że wszyscy postrzegają go jako swego rodzaju autorytet. Polubiłam także Tamayo – ładna, silna, niezależna :)

W sumie jedyne co mnie denerwuje w tej serii to fryzura Shouko – wygląda ona tak okropnie, że ciężko na nią patrzeć. Dziewczyna sama w sobie jest bardzo sympatyczna (prawdziwa przyjaciółka!), dlatego uważam, iż ją troszeczkę skrzywdzili ;[

Mam nadzieję, że w kolejnych odcinkach ekipa wymyśli jakiś sposób na przystosowanie Fuego do wyścigów, bo to od razu widać, że jakiekolwiek próby jazdy Rin na innych Ridebackach spalą na panewce. Więź pomiędzy tą dwójką jest za silna, żeby ją rozerwać – myślę sobie, że Okakura może się tu w pewnym stopniu przysłużyć ;)

Swoją drogą nie obraziłabym się jakby dołożyli tej serii jakieś maleńkie romantyczne akcenty xD

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 21 Luty 2009, in Anime, RideBack and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 4 komentarzy.

  1. Jak zwykle cudowna notka !
    Sama zaczełam prowadzić strone o
    anime na wordpress , ale narazie
    nie jestem zbytnio … wukfalifikowana.
    Z ciekawością śledze dlasze wpisy ^^

    Pozdrawiam , Pani z e-maila ; >

  2. mivyu zgadzam się z koleżanką u góry:p

    uwielbiam ten blog;P

    pozdro:P

  3. I co jak mam odpowiedzieć? Chyba pierwszy raz w życiu brakuje mi słów xD

    @mivyu
    Wkopałaś się!
    „zaczełam prowadzić strone o anime na wordpress”
    Bez wykrętów o jakimś wykwalifikowaniu, tylko ja poproszę o linka ^^

  4. Ojć , przepraszam nie zauważyłam tu twojego komentarza, to bym
    Ci podała mojego bloga * wstydzi się *

    A propo , chciałabym się zapytać : widać na moim blogu nagłówek ? No jak ja wchodzę to nie widze i się zastanawiam .

    Pozdrawiam i również czekam na dalsze wpisy ! ^^

    P.S Jak Cię dodać do linków? ; >

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: