Trailery – FullMetal Alchemist, Tsubasa Shunraiki, XXXHOLiC Shunmuki

fullmetal_alchemist_premieregifholicbanner-tsubasa

Co dzień dostajemy coraz to lepsze informacje! Dziś tematem są 3 trailery, które właśnie ujrzały światło dzienne!

Dwóch z tych serii oczekuję z wielką niecierpliwością, więc nie trzymam was więcej w napięciu – zapraszam do obejrzenia, krótkich, ale jednak, zapowiedzi FullMetal Alchemist, Tsubasa Shunraiki oraz XXXHOLiC Shunmuki ^^

UPDATE:
Dołożyłam tłumaczenie zdania, które pojawia się po zakończeniu trailera do FMA ^^

FullMetal Alchemist 2

Tekst który wymawia Edward brzmi tak:
„W celu odzyskania tego co utraciliśmy… idziemy naprzód… Stalowy Alchemik FULLMETAL ALCHEMIST… 5 kwietnia rozpoczynamy emisję”
Miło jest znów usłyszeć Romi Paku ^^

Jak obiecałam we wcześniejszej notce, przetłumaczyłam wreszcie ten tekst który był na stronie głównej (teraz pojawia się po teaserze)! Eureka ;) Użyłam chyba wszystkich słowników jakich się dało (to był mój pierwszy przekład z kanji – zazwyczaj tłumaczę z zapisu romanji), ale wyszło mi cuś takiego:

„Kono tenohira ni aru no ha, kibou ka, zetsubou ka, saikyou no daaku fantajii, koko ni”
„W tej ręce znajduje się nadzieja, czy rozpacz? Najmocniejsze Dark Fantasy jest tutaj”

Najmocniejsze/najdrastyczniejsze – można zamienić wedle uznania ;) Wielkie podziękowania dla autora „Słownika Znaków Japońskich” – ta książeczka to kawał świetnej roboty ^^

Tsubasa Shunraiki

0:31 i ujęcie obu Syaoranów! Zdecydowanie mój apetyt wzrasta – mam nadzieję, że tego nie zepsują :) Piosenka, która leci w tle jest całkiem przyjemna – wnioskuję, że to opening… choć może raczej ending? :)

XXXHOLiC Shunmuki

Oglądając filmiki z Holica, czytając jaka to manga jest fajna (w dodatku przeplata się z Tsubasą!) coraz bardziej dochodzę do wniosku, że należałoby się w końcu zabrać za tą serię zarówno w wersji czytanej jak i animowanej :)

Pozostaje nam czekać do 4 kwitnia 2009 na FMA, 17 marca 2009 na Tsubasę oraz 17 lutego 2009 na Holica!

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 10 lutego 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 komentarze.

  1. Ja też nie mogę się już tego doczekać. Zwłaszcza Tsubasy. Piosenka w tle trailera to opening… choć ja się z początku zdziwiłam. Syaoran-kun…!! *-* Daliby to wreszcie! Na Holica czekam z mniejszą niecierpliwością, a raczej ze zwyczajną ciekawością ;)
    A za FMA trzeba się wreszcie zabrać! Pozdrowionka :*

  2. @Nati
    Za FMA zabierz się koniecznie bo naprawdę uważam, że warto, a co do Tsubasy – jak tu wytrzymać jeszcze miesiąc? ;]
    Z Holiciem, to jak do tej pory nie miałam styczności ani z mangą, ani z anime bo jakoś nie mogłam się za to zabrać.

    Pozdrawiam ^^

    PS: Prowadzisz świetny blog – widać, że lubisz TRC i wkładasz w to dużo czasu i pracy :)

Skomentuj

