Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 66

scd66-title

Na początek kilka słów administracyjnych. Nie będę już opisywać Skip Beata! bo nie mam na to czasu. Przykro mi, ale tak wyszło i nic więcej na to nie poradzę. Mam około 10 odcinków zaległości, a nie posiadam dostatecznej ilości czasu żeby je obejrzeć i opisać, dlatego SB musi pójść w odstawkę :(

Następna rzecz – wiem, że zamiast SC powinien pojawić się post o RideBacku, ale tak jak mówiłam, mam mało czasu żeby cokolwiek oglądać, dlatego odcinka 02 i 03 jeszcze nie widziałam (a co za tym idzie nie mogę ich opisać). Żeby nie stać w miejscu, postanowiłam nagiąć trochę harmonogram i opisać to co jeszcze widziałam.

Ostatnia sprawa – wczoraj dowiedziałam się, że wyszedł fajny Special do Mistress Fortune. Nie będę go tłumaczyć z (a jakże ;/) braku czasu, jednak zainteresowani mogą go ściągnąć w wersji angielskiej ze strony Endless Youth (zakładka „Arina Tanemura”).

Teraz przejdźmy w końcu do 66 odcinka Shugo Chary. Tytułowy screen wywołuje u mnie napady śmiechu kiedykolwiek się na niego popatrzę xD Epizod był całkiem fajny choć końcówka zbiła mnie lekko z tropu… jak oni chcą to później odkręcić?

Streszczenie:

Amu wychodzi do szkoły i zostawia śpiącego Ikuto pod opieką Yoru. Tego dnia nie powinni mieć zbyt dużo problemów, bo nie ma nikogo w domu przez calutki dzień.

Podczas spotkania Guardians Amu nie może się skupić. Nie dość, że jest kompletnie niewyspana (w końcu Ikuto leżał obok niej ;P) to jeszcze myślami jest kompletnie gdzieś indziej. Przebudza się jednak na stwierdzenie, że widziano ostatnio w okolicy osobę z kocimi uszami. Okazuje się jednak, że chodzi o dziewczynę, tak więc nasza bohaterka wzdycha z ulgą wiedząc, że to nie Ikuto.

Cała ekipa wraca razem ze szkoły. Po drodze napotykają się na wcześniej wspomnianą dziewczynę z kocimi uszami. Amu odłącza się od swoich przyjaciół, aby z nią pogadać (ponieważ nie udało jej się być „sprzymierzeńcem sprawiedliwości” ;P) Wychodzi na to, że wszystko jest tylko przebraniem, ponieważ Choco-tan chce być taka jak pewna kocioucha bohaterka z anime.

Tymczasem w domu budzi się Ikuto. Jest głodny, więc Yoru postanawia rozejrzeć się za czymś do jedzenie. Niestety zamiast tego, znajduje koszyczek pełen włóczki ;] Chłopak po pewnym czasie schodzi na dół by sprawdzić co zajmuje jego shugo charze tak dużo czasu. Zastaje cały salon we włóczce. Chce jakoś wyplątać Yory, ale kończy się to tym, że sam jest cały w niteczkach.

Tak zastaje go Amu. Jest wkurzona tym co się stało oraz tym, że musi kłamać w szkole swoim przyjaciołom, po czy w złości mówi chłopakowi parę nieprzyjemnych słów.

Następnego dnia po szkole Guardians słyszą, że znów pojawiła się kocioucha dziewczyna. Amu postanawia to sprawdzić. W międzyczasie Lulu zmienia jajko serca Choco-tan w ?-Egg. Naszej bohaterce udaje się uratować dziewczynę. Pojawia się także Embryo, ale złapanie go kończy się niepowodzeniem Nany (siatka na motyle nie jest najlepszym pomysłem xD).

Amu wracając do domu zdaje sobie sprawę, że Ikuto nie ma gdzie się podziać i była ona jedyną osobą do której mógł się zwrócić, a tymczasem powiedziała mu tyle okrutnych słów. Chce się z nim pogodzić, ale zastaje tylko pusty pokój. Chłopak odszedł wedle jej życzenia…

Przemyślenia:

Okropnie bawi mnie całe do bujanie w obłokach Amu – screen 03 jest uosobieniem wszystkiego o czym mówię! Oj myśli o Ikuto ;P Swoją drogą jej wyobrażenia chłopaka w formie SD są powalające! Sami powiedzcie, czy Chibi Ikuto nie jest słodki??? ;P Cool i uroczy w jednym hahahah

Fillerowa postać nie denerwowała mnie AŻ tak bardzo. Może dlatego, że sama jestem maniakiem anime, więc potrafiłam ją zrozumieć? xD …chociaż ja nie robię cosplayów ;]

Scena z włóczką to zdecydowanie najlepsza część odcinka! Ciągle się zastanawiam jak oni się tak zawinęli? Po za tym nigdy nie miałam kota, więc staram się wymyślić co takiego jest we włóczce, że one ją tak uwielbiają :) Okrągła, mięciutka… nic innego nie przychodzi mi do głowy, ale jedno jest pewna – włóczka = narkotyk dla kotów! Sami zobaczcie jaką reakcję miał Yoru! xD

Kłótnia w pokoju przypominała mi trochę przekomarzanie się starego małżeństwa, ale od miny Ikuto po tym jak usłyszał, że nikt go tutaj nie trzyma aż się smutno robi :( On tak naprawdę nie chce sprawiać Amu kłopotu – dlaczego ta ślepotka tego nie widzi? Zresztą w końcu zauważyła – pusty pokój.

Nana i jej łapanie Embryo za pomocą siatki na motyle sprawiło, że prawie spadłam z krzesła – …eeeee… czy pracownicy Easter na pewno się dobrze czują…? ;P

Ostatnie sceny trochę mnie rozczarowały. Miałam nadzieję, że Amu w końcu pogodzi się z tym uparciuchem, a tu nic. Jej smutna mina wiele mówiła o jej uczuciach, ale nie mam siły w tej chwili się cieszyć z czegoś takiego. Liczyłam na fillery z Ikuto w pokoju Amu i ile dostałam? Jeden! To jest nieuczciwe, choć rozumiem, że potrzebne żeby dać czas Peach-Pit na dopisanie ostatnich rozdziałów ich mangi.

Tyle, że i tak jestem rozczarowana – Satelight dał nam coś na kształt marchewki na sznurku przed jadącym osiołkiem. Już, już myśleliśmy, że zaczną Ikuto arc na dobre, a oni zamiast tego zabrali marchewkę :(

Apropo! Widzieliście może listę odcinków? Epizody, które jeszcze się nie ukazały noszą nazwy:
70 – „Nienawidzę Czekolady?!” – mam przeczucie, że w tym odcinku będzie Ikuto! W końcu czekolada powinna coś sugerować ^^ Po za tym będzie to odcinek walentynkowy.
71 – „Trudna droga do uczciwości! Kairi powraca!” – na ten odcinek nie mogę się doczekać! Kairi Panie i Panowie! Wreszcie znowu zobaczymy naszego samuraja! ^^ Bardzo się z tego cieszę!
72 – „Trzęsienie ziemi! Pojawia się Babcia!” – w tym wypadku przyznaję się, że nie wiem czego się spodziewać. Może być to coś związanego z Babcią Tadase, ale mam cichą nadzieję, że może chodzi o Babcią Amu? ;]

Chciałabym jeszcze wspomnieć słów kilka o nowym rozdziale mangi. Chapter 37 był naprawdę uroczy i nie rozumiem ludzi, którzy twierdzą, że się na nim zawiedli. Że niby oczekiwali jakiegoś momentu Amuto i go nie dostali? Przecież to jest jakaś paranoja! Panie z Peach-Pit były w szpitalu i stąd ta długa przerwa pomiędzy rozdziałami. Niektórzy chyba myśleli, że skoro tym razem musieli czekać na kolejny chapter 2 miesiące to dostaną coś ekstra. Otrzymaliśmy to co było przewidziane i tyle. Czy reakcja byłaby taka sama, gdyby rozdział 37 ukazał się planowo pod koniec grudnia? Założę się, że nie!

Wracając jednak do historii. Przeszłość Ikuto to bardzo ważny element. Myślę, że po tym jak Tadase zobaczył co zobaczył, będzie w końcu w stanie przebaczyć swojemu onii-tan :) Kiedy Yoru wyskoczył z jajka krzycząc „jesteś wolny!” miałam wielki uśmiech na twarzy – to była chyba najbardziej urocza scena jaką widziałam od dłuższego czasu! ^^ Zabawne było także patrzeć na Ikuto bez jego „cool” otoczki. Kiedy się rozpłakał czy rozzłościł – w końcu mogliśmy zobaczyć jego prawdziwe uczucia! :) Zdziwiło mnie, że Tsukasa powiedział do matki Tadase „siostro”. To oznacza, że jest on wujkiem naszego Małego Króla? Albo ja przegapiłam tą informację, albo zostało to ujawnione dopiero w tym rozdziale. W każdym razie już wiemy dlaczego ta dwójka jest do siebie tak podobna. Ciekawi mnie teoria, że Tsukasa to Gozen – jeśli okazałoby się to prawdą to boje się myśleć o reakcji Ikuto bo mogłoby to go kompletnie złamać ;( Najbardziej rozbrajającym momentem całego rozdziału był Tsukasa żerujący na pieniądzach zarobionych przez małego Ikuto – śmiałam się przy tym ładne kilka minut ^^

Czekam z niecierpliwością to 3 maja na kolejny rozdział (tłumaczenie na pewno będzie równie szybkie jak tym razem :)).

Screeny:

Bezsprzeczny zwycięzca dzisiejszego odcinka to numer 29 – nie da się nie spojrzeć na ten obrazek i nie wybuchnąć śmiechem! hahahaha „Przygarnij Kotka” ;P Ja jestem chętna na taką ofertę :)))

Podoba mi się też 19 i 20 – dwoje uparciuchów xD

scd66-01scd66-02scd66-03scd66-04scd66-05scd66-06scd66-07scd66-08scd66-09scd66-10scd66-11scd66-12ascd66-13scd66-14scd66-15scd66-16scd66-17scd66-18scd66-19scd66-20scd66-21scd66-22scd66-23scd66-24scd66-25scd66-26scd66-27ascd66-28scd66-29scd66-30scd66-31scd66-32scd66-33scd66-34ascd66-35ascd66-36scd66-37scd66-38scd66-39

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 8 lutego 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 13 Komentarzy.

  1. Co do odcinka: scenki z Ikuto były przezabawne. Zarówno scenka z włóczką jak i jego „rozmowa” z Amu. A co się tyczy tej włóczki to nie wszystkie koty tak na nią reagują. Mój kociak wygląda wręcz na urażonego, gdy ktoś mu podstawia taki kłębek pod nos. Za to jak wezmę go na ręce to muszę ciągle pilnować żeby nie zerwał mi przypadkiem z szyi wisiorka, którym uwielbia się bawić. I szczerze mówiąc, to słysząc, że odcinek będzie „kotowaty” spodziewałam się czegoś lepszego. Tymczasem postać fillerowa zupełnie mnie zawiodła. No cóż, pozostaje tylko czekać na powrót do wydarzeń z mangi i liczyć na to, że pozostałe fillery będą jako tako wyglądały.
    A co się tyczy mangi: chapter 37 spełnił większość moich oczekiwań. Jedyne „ale”, jakie mam względem niego, dotyczy długości, a nie treści, bo treść była taka jak być powinna. Już od dawna chciałam zobaczyć więcej scenek z przeszłości Ikuto. Co prawda trochę ich wcześniej było, ale raczej z punktu widzenia Utau albo Tadasego, więc nie było wiadomo nic o tym, co się działo z Ikuto gdy był sam. I właśnie tego mi najbardziej brakowało. A to jak Tsukasa żerował na pieniądzach zarobionych przez Ikuto faktycznie było niezłe. Naprawdę trudno było powstrzymać uśmiech wypływający na twarz ^^. Nie mogę się doczekać marca, chcę zobaczyć, co się będzie działo dalej.
    Pozdrowionka.
    Alex

  2. mam pytanie bo to anime mi sie spodobało czytając tą recęzje na jakiej stronie mogę obejżeć to anime?? z góry dziękuje…

  3. @Alexandra
    Jaaaaaa! Masz kotkaaaaa! :) Ja uwielbiam zwierzęta i bardzo chciałam mieć kota, ale moja rodzina jest za często w rozjazdach i za długo zwierzak musiałby być sam, dlatego rodzice nie chcą żadnego milusińskiego ;( A ja się tak kleję do wszystkich psiaków i kotków xD
    Co do mangi widzę że podzielasz moje zdanie – fajnie było wreszcie zobaczyć co się działo w głowie Ikuto podczas, gdy inni po prostu uważali że ich zostawił na pastwę losu.

    @aga
    Shugo Chare możesz ściągnąć z polskiej stronki
    http://www.download-anime.prv.pl/
    wchodzisz Anime => S => Shugo Chara

    Możesz jeszcze skorzystać z Anime A
    http://www.animea.net/download/1020/Shugo+Chara.html

    Ja używam tej (download lub stream)
    http://www.anime-ds.com/?sfansub=&sanime=Shugo+Chara
    wymagana jest rejestracja, ale oni mają najnowsze odcinki najszybciej ze wszystkich

    Na podanych wyżej stronach znajdziesz odcinki są z napisami angielskimi – polskich jest około 25
    Szukaj ich na AnimeSub.
    http://animesub.info/szukaj.php?szukane=shugo+chara&pTitle=org

    Pozdrawiam ^^

  4. @ aga

    Shouri co prawda podała ci już parę stronek, o których przyznam się, w większości nawet nie wiedziałam. Jeśli jednak masz zamiar oglądać anime w internecie, to polecam ci stronkę http://kreskowki.fani.pl/ Jest tam już ponad 20 odc SC z polskimi napisami, a kolejne wciąż są dodawane. Oglądanie anime w ten sposób jest o wiele wygodniejsze niż ściąganie ich na swój komputer ^^. Pozdrawiam.

  5. @Alexandra
    Słyszałam o tej stronce! ^^ Tyle że ja właśnie preferuje ściągnąć sobie odcinek bo jestem takim dziwnym stworzeniem, które ma internet podpięty tylko do zwykłego kompa (który jest często zajęty), więc korzystam z niego jak najkrócej się da by potem to co zdążyłam zdownloadować obejrzeć sobie na spokojnie w wysokiej rozdzielczości na laptopie ^^
    Tu mi się ściąga, a ja w tym czasie np. piszę notki, czy przeglądam strony, a wieczorkiem przed spaniem funduję sobie seans filmowy ;]

    Wiem że jestem dziwna i teraz udowodnię to jeszcze bardziej – w większości polski sub to zuuuo! Takie jest moje zdanie bo: a) oglądając z angielskimi napisami przy okazji podszkolimy sobie język b) jest to sto razy wygodniejsze, ponieważ na napisy w naszym języku nie raz trzeba sporo czekać c) już wiele razy wpadłam na okropnie tragiczne polskie suby, że musiałam oglądać odcinek jeszcze raz z oryginalnymi napisami, aby załapać o co autorowi chodziło :/ Przykład – anime Kamikaze Kaitou Jeanne. Jak do tej pory najgorsze polskie napisy jakie widziałam! Teraz decyduję się tylko na sprawdzone grupy subberskie :)

    No! Czyli udowodniłam że jestem dziwna xD
    Pozdrawiam ^^

  6. @ Shouri

    Czy ja wiem, czy jesteś dziwna? Każdy lubi co innego. Ja osobiście nie chcę ściągać czegoś, co później tylko zajmowałoby mi miejsce na dysku. Zanim więc ściągnę jakieś anime wolę najpierw obejrzeć je w internecie i przekonać się, że naprawdę mi się podoba. Wtedy dopiero mogę zawalać sobie dysk. Co się tyczy polskich napisów, to z zasady oglądam odcinki właśnie takie, z prostego powodu, oglądam je z młodszym bratem, a on z angielskich nie rozumie praktycznie nic. Ale zgodzę się z tobą, że niektóre suby są beznadziejne. Sama spotkałam się z kilkoma takim przypadkami, których jednak nie chce mi się przytaczać. Na szczęście SC przetłumaczona jest, przynajmniej moim zdaniem, całkiem nieźle. Mimo że obejrzałam już wszystkie odcinki z angielskimi napisami, to i tak później do nich wracam, tyle że już po polsku (oprócz fillerów, bo brakuje mi do nich cierpliwości). Muszę jednak przyznać, że ostatnio coraz częściej oglądam tylko wersje angielskie, chociaż nie dlatego, że polskie są do bani, tylko dlatego, że nikt się nie pofatygował, żeby przetłumaczyć interesujące mnie tytuły. No cóż, ale przynajmniej dzięki temu poćwiczę sobie znajomość języka obcego ^^

  7. bardzo dziękuje:P

  8. Uwielbiam shuga chara, a na tą stronę wpadłam niedawno. bardzo mi przypadła do gustu i często tutaj zaglądam, i „zaspokajam głód” jaki wywołuje u mnie brak poleskiego tłumaczenia shugo chara. Jednak oglądanie na YT trochę męczy a ściągać nie będę ponad 40 odcinków ;] Tutaj przeczytałam co mnie czeka i jeszcze bardziej „stałam się głodna”. Jestem ciekawa dlaczego tłumaczenie na wszystkich stronach jest takie… długie… a napisy i tak są straszne :P. Z pewnością scena z włóczką jest śmieszna xD. Pozdrawiam wszystkich fanów Shugo Chara i Shugo Chara Doki :P

  9. @Kuchiki :*
    Bardzo dziękuję za pochwałę i oczywiście zapraszam ponownie ^^

    „a ściągać nie będę ponad 40 odcinków”
    A ja zawsze ściągam anime – wszystko mam ładnie nagrane na płytkach (zapełniłam prawie cały 50-cio płytowy cake xD). Zawsze może mnie najść ochota żeby sobie coś odświeżyć, a wtedy wystarczy tylko poszukać :)

    W sumie też się zastanawiam dlaczego tłumaczenie idzie tak wolno – jakby nie było, polskie grupy przekładają z angielskich subów, a nie z wersji RAW, więc co to za problem? Wystarczyłaby jedna osoba z dobrze opanowanym angielskim + ktoś od dopasowywania czasów i gotowe. Popularność SC ma duża, więc naprawdę tego nie rozumiem.

    Co do straszności polskich napisów – dlatego wolę oglądać po angielsku ;) Ale powiedzmy sobie szczerze – najgorsze napisy są i tak 100 razy lepsze od lektora, czy (o zgrozo) dubbingu ;)

    Także pozdrawiam ^^

    • Co wiecie o drugiej serii „Skip Beat”? Ja obejrzałam pierwsze 25 odcinków anime i muszę przyznać, że mi się spodobały. Czekam na następne =] Piszcie, jeśli coś wiecie. e-mail: kim00@o2.pl

  10. Hey, gdzie miżna ściągnąć Chugo Charę op polsku? Bo oglądałam po angielsku…plisssssss!!! HELP ME!!

  11. Skąd ty bierzesz te odcinki. Nigdzie nie mogę ich znaleźć. Czy da się ze Twojej strony je pobrać?

    • DU to blog z recenzjami – nie udostępniam odcinków do ściągania.
      Możesz ich poszukać na stronkach, które zamieściłam w dziale „Linki” lub przywitać się z wujkiem google.

      Pozdrawiam

Skomentuj

