FullMetal Alchemist – potwierdzono główną obsadę!

fma-2

W marcowym wydaniu magazynu Newtype, który ukaże się 10 lutego, pojawi się wiadomość, która ucieszy wszystkich fanów FMA! ^^

Sama krzyczałam z radości chcą oznajmić domownikom tą wspaniałą wiadomość! xD Oni zaś śmiali się do rozpuku z mojej ekscytacji ;) Nie znają się i tyle ;P

Otóż ten wspaniały news dotyczy głównej obsady, czyli seiyuu Eda i Ala.  Okazało się, że usłyszymy tą samą zasłużoną dwójkę, która podkładała im głos w pierwszej serii!

Romi Paku znów wcieli się w Edwarda Elrica, natomiast Rie Kugimiya ponownie zagra Alphonsa Elrica! Ja jestem wniebowzięta! Jeszcze tylko poproszę Toru Ohkawe w roli Roya Mustanga, a uznam, że śnie bo jest to zbyt piękne ;P

Zawsze bawiło mnie, że chłopakom podkładają głosy Panie (FMA było jednym z moich pierwszych anime, więc jeszcze się tak w całości nie orientowałam xD), lecz pomimo tego, był to naprawdę świetny kawał roboty! Pasowały idealnie – Romi oddała wybuchowy/wrzaskliwy charakter Eda, a Rie nadała Alowi typowy dla niego spokój i stateczność. Już później miałam okazję słyszeć angielski i niemiecki dubbing co wywołało załamkę kompletną – niech żyją napisy :)

Zdziwiła mnie natomiast zmiana kompozytora muzyki – oryginalnie była to Michiru Oshima, która zachwyciła mnie swoimi utworami. „Bratja” było niesamowite i niezwykle klimatyczne – ogólnie cały soundtrack do FMA był wybitny :) Teraz zaś swoją pracę zaprezentuje Akira Senju, którego nie kojarzę z żadnej produkcji.

Reżyser Yasuhiro Irie już maczał palce we wcześniejszym FMA, tak samo Hiroki Kanno, odpowiedzialny za projekt postaci. Pokładam w nich wielkie nadzieje bo można powiedzieć, że znają się na rzeczy ;]

Zmieniając trochę temat – na głownej stronie już od jakiegoś czasu jest nowa zapowiedź. To tylko przesuwający się obrazek z japońskimi tekstami, więc nic wielkiego, ale i tak należy cieszyć się każdym skrawkiem informacji ^^ Postaram się rozszyfrować co tam pisze, ale to trochę zajmie. Jeśli mi się uda to wrzucę update do tej notki :)

W każdym razie po takim newsie czekam na nowego FullMetal Alchemista z jeszcze większą niecierpliwością niż poprzednio! Jeszcze 56 dni ;P

fma-2b

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 7 lutego 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

