OVA Tsubasa Shunraiki – pierwsze screeny!

tsubasa_chronicle

Niby to nic takiego, ale we mnie wzbudziły podekscytowanie ^^

Na głównej stronie nowej mini serii możemy zobaczyć 9 screenów do Tsubasy i 10 do xxxHolic. W sumie nie są wybitne – tzn. można by było pokazać lepsze ujęcia. W każdym razie na pewno rozwiewają już wątpliwości co do arc oglądanej w tym OAD.

Zabawne wrażenie kiedy patrzy się na te obrazki z pełną wiedzą co dane ujęcie pokazuje, jaką sytuację przedstawia ;]

Co do fabuły. Tak jak już wcześniej pisałam, musimy się pożegnać z Infinity i Celes arc. Ludzkie szachy i przeszłość Faya prawdopodobnie będzie zawarta w jakimś szybkim flashbacku, który zrobi skrót co się do tej pory wydarzyło.

My zaś będziemy się raczyć Nihon arc i Dream World. W sumie nie jest tak źle bo to też były ciekawe wydarzenia – szczególnie czekam żeby zobaczyć walkę prawdziwego Syaorana z Seishirou, a następnie obu Syaoranów w świecie snów ;]

Dla zainteresowanych – wydarzenia w tych OAD to będzie rozdział 167 i w górę ^^ Udało mi się jakimś cudem to znaleźć xD

Na premierę przyjdzie nam czekać do 17 marca 2009, a tymczasem zapraszam na te zapowiadane screeny :)

010204050607080910

Japończycy nie potrafią liczyć, nie sądzicie? Na stronie screeny numerowane są w takiej kolejności: 01, 02, 04 ;P To by mogło tłumaczyć dlaczego mamy tylko 9 obrazków z Tsubasay, a nie 10, tak jak w przypadku Holica – ktoś się pewnie zwyczajnie pomylił i nie wrzucił na serwer tego numer 03 xD

Co zaś się tyczy samych screenów to tak.

Fay-wampir + przepaska na oku, tutaj wygląda uroczo zaś w mandze sprawiał wrażenie groźnego :) Seishirou wyszedł fajnie. Wydaje mi się jakby zmielili trochę design Syaorana. W mandze zawsze twierdziłam, że Prawdziwy jest przystojniejszy, ale w tym wypadku chyba zacznę się skłaniać do Klona. Że niby są tacy sami? Nieprawda – wystarczy przyjrzeć się detalom, a po za tym kiedy w którymś chapterze ubrali Prawdziwego Syaorana w ubranie Klona to najbardziej widać było jak okropnie się różnią. Nie potrafię tego wyjaśnić, ale z bliźniakami jest tak samo. Mimo, że są identyczni, po pewnym czasie bez problemu ich rozróżniamy ^^

Czekam z niecierpliwością na kolejne “Raitei Shourai”, a puki co nie pogniewałabym się na jakiś króciutki trailer xD

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 6 lutego 2009, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 Komentarzy.

  1. Ja no ile mozna czekać zastanawaim się czy ja jakiś odcinków nie opuściłam bo coś mi tu nie pasi w mandze inaczej tu inaczej!?
    trochu nie kminie xD
    ej a ile do tej pory wyszło odcinków tej nowej serii?
    xD

    • Po pierwsze – jak mi jeszcze raz będziesz pisała komenty rzucając przekleństwa na prawo i lewo i zaśmiecając nieodpowiednie tematy, to ostatnie czego możesz oczekiwać to otrzymanie odpowiedzi. Jesli taki styl ma komuś zaimponować to wiedz, że w moich oczach odnosi dokładnie odwrotny skutek.

      Po drugie – widzisz prawą stronę mojej strony? Widzisz stwierdzenie
      Premiery:
      23/05/09 – TC: Shunraiki (Ep.02)
      Myślę, że to już samo mówi za siebie. TC: Shunraiki to mini seria składająca się TYLKO z 2 odcinków. Jeden wyszedł w marcu, kolejny wychodzi 25 maja.

      Po trzecie – w mandze nie jest inaczej – jest dokładnie tak samo. Ta seria OVA nie zaczyna się wtedy co kończyły poprzednie serie anime. Jest wycinkiem zawierającym wydarzenia z Japonii (co zresztą pisałam w notce powyżej oraz tej poświęconej pierwszemu odcinkowi). Wystarczy poszukać.

  2. łaaaał ♥____♥
    Dzięki xD
    Ej ale jakoś długo się na to czeka >.<

  3. No więc tak, oglądałam film niedawno … no i powiem wam.. czekam na kolejną część. Szkoda tylko że fay ma takie przygody! No i te bitwy Sayo-Sayo… No to naprawde niezłe jest ! ;) No ale kolejna częśc filmu ma wyjść za jakiś rok… no to masakrycznie. No ale będzie fajny, szkoda tylko ze to najprawdopodobniej ma być ostatnia część.;/

    • Czyżbym ja czegoś nie wiedziała? Skąd wiesz, że ma wyjść kolejna seria? ^^ Ja w którejś z moich notek pisałam, że fajnie by było, jakby z animowali ostatni arc, ale nigdzie nie słyszałam pogłosek na ten temat…

      Pozdrawiam ^^

      • Ja też nie! A pisząc newsy na blogu, które dotyczą zwłaszcza Tsubasy, przeszukuję pół Internetu, ale takich cudów jeszcze nie słyszałam. Hm, też pisałam, że mogliby zekranizować Clow, ale wątpię, że w przyszłym roku możemy na to liczyć. A może się mylę?

Skomentuj

