Kolejne małe zmiany ^^

kobato-valentine1

Przed nami luty – miesiąc miłości, dlatego też pozwoliłam sobie (znów) zmienić banner :) Nie wiem, czy się wam spodoba, czy go znienawidzicie, ale tak mnie naszło, żeby był aż przesycony dodatkami, żeby słodkie, gorące uczucia aż się z niego przesadnie wylewały… i wyszło takie cuś xD

Motyw główny to Amu i Ikuto z Shugo Chary w formie SD – obrazek zapożyczony z odcinka 65 ^^

Powiem tylko tyle, że po spędzeniu dzisiaj 4 godzin (mój rekord!) w kawiarni z kumpelą, gadając o wszystkim i o niczym, jestem tak podbudowana, że Sakura-Hime Kaden będzie już na dniach, za niedługo ukaże się notka poświęcona zapowiedziom wiosennym (jest na co czekać! ^^), natomiast na same Walentynki szykuję jakąś japońską legendę z motywem miłosnym (jeszcze się nie zdecydowałam jaka bo mam kilka kandydatów) ;)

Ogólnie to Walentynki zawsze mnie irytują (nadmiar różu! ;P) bo u licha nie mam z kim ich spędzić! Kto się przejdzie ze mną do kina? xD

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 2 lutego 2009, in Różne and tagged , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

