Shugo Chara!! Doki! – Odcinek 65

scd65-title

Oj na ten odcinek czekały wszystkie fangirlsy! Ja się przyznaję, że chichotałam oraz miałam na twarzy ogromny uśmiech praktycznie przez całe 25 minut  :)

Zresztą mam usprawiedliwienie – z tego co wyczytałam w moim chińskim horoskopie, owieczki bardzo łatwo ulegają emocjonalnie wszelakim łzawym, czy też romantycznym historyjkom ;]

Warto też wspomnieć, że od tego epizodu pojawia się także nowy opening. W trakcie oglądania prawie wylądowałam na ziemi z powodu gwałtownego napadu śmiechu! xD

Sami przeczytacie dlaczego :)

Opening:

scd65-opening

Znów mamy utworek od Shugo Chara Egg, a jego tytuł brzmi „Shugo Shugo”. Piosenka jest ogromnie dziecinna. Może to trochę drażnić bo po przeczytaniu mangi bynajmniej nie odnosi się wrażenia, że jest ona skierowana do młodszej widowni, a tu dostajemy coś takiego. Zaczynam żałować, że Satelight odsunął na dalszy plan Buono!, ponieważ ich muzyka zdecydowanie do mnie bardziej przemawiała :)

Jednak to co o mało nie zrzuciło mnie na podłogę to nie piosenka, a animacja! Z początku miałam wrażenie, że oglądam czołówkę do bajki dla 5-latków, ale „rozpacz” zaczęła się kiedy zobaczyłam Ikuto – to co pokazali (taniec?!?!?) to tak kompletnie nie jego charakter, że prawie płakałam ze śmiechu xD Screen który widzicie u góry to najlepsze ujęcie – pokazuje, że powoli Amu będzie się musiała zdecydować kogo wybrać ^^

Streszczenie:

Amu zauważa, że jakimś dziwnym cudem w jej łóżku znalazł się Ikuto! ;P Po chwili spod kołdry wychodzi Yoru, który jest zmuszony przez dziewczynę do opowiedzenia co się stało.

Okazuje się, że po tym jak kociouchy wykradł z Easter swoje skrzypce, stał się dziwnie słaby i zmęczony. Chara nie chciała pozwolić by jej pan zamarzł na śmierć, więc zaprowadził go do najbliższego bezpiecznego miejsca, którym okazał się dom Amu :]

Dziewczyna chce jakoś obudzić chłopaka, ale jedyne do czego to doprowadza to zwrócenie uwagi jej rodziców. Tata Amu wchodzi do jej pokoju, aby przekonać się co jest nie tak, ale widzi tylko pogaszone światła i pomieszczenie zatopione w ciszy. Nasza bohaterka w tym czasie chwała się pod kołdrą leżąc tuż obok Ikuto ^^

Następnego dnia jest kompletnie niewyspana, bo jak miała zasnąć kiedy obok niej leżał taki przystojniak? Okazuje się, że spadł śnieg, a jej siostrzyczka postanowiła zrobić ogromnego bałwana! Niestety ich podwórko nie wystarczy żeby zrealizować takie plany, więc Amu zostawia Ikuto pod opieką Yoru, a sama idzie wraz z Ami na plac przed szkołą.

Tam spotyka Guardians i Kukaia – wszyscy przyłączają się do śnieżnej zabawy. Lepią ogromnego bałwana i rzucają się śnieżkami. Amu robi wszystko by zmęczyć swoją siostrę i wrócić szybko do domu bo pomimo świetnej zabawy martwi się o kociouchego! Widzimy także, że Nagiemu niezbyt udziela się radosna atmosfera. Przygląda się on shugo charom i rozmyśla o tym, że może nigdy nie będzie mu już dane zobaczyć Temari.

Natomiast w domu Amu pojawiają się kłopoty! Jej mama chce posprzątać pokój dziewczyny, całe szczęście Yoru udaje się coś wymyślić aby ukryć Ikuto.

Nasza bohaterka wraca do domu. Ma ze sobą czekoladowe taiyaki (pamiętała, że to jego ulubiony smak xD), które kupiła po drodze, aby dać je na pewno głodnemu chłopakowi. Po wejściu do pokoju czeka ją niespodzianka – nikogo nie zastaje Jednak kiedy chce schować swoje ubrania do szafy, znajduje w niej Ikuto!

Chłopak wreszcie się budzi i zaczynają się zwyczajowe przekomarzania, apropo tego, czy Amu się o niego martwiła, że nie powinna zostawiać otwartych drzwi balkonowych oraz że jest zboczona bo gapiła się na niego nocą ;P Ikuto po zjedzeniu swojej porcji taiyaki chce odejść, ale dziewczyna wydaje się zmartwiona z tego powodu. Okazuje się, że kociouchy nie ma gdzie iść, więc po kolejnej kłótni, w końcu postanawia zostać na dłużej w domu naszej bohaterki ^^

Przemyślenia:

Zastanawiam się jak napisać te przemyślenia, żeby nie wyglądały tak: „Kyaaaaaa! to było słooodkieeee!”, a zawierały choć trochę normalnego tekstu xD Może zajmę się analizą bo dzięki temu będę mogła wysnuwać moje jednostronne teorie, a jednocześnie nie będę za bardzo przynudzać ;P

Zaczynając od początku. Amu porządnie spanikowała po znalezieniu Ikuto, ale wkrótce widzimy, że nerwowość przerodziła się w zamartwianie. Punkt dla Amuto :)

Yoru wysunął się dzisiaj na prowadzenie w klasyfikacji „najlepsza shugo chara”! Eru musi mi wybaczyć, ale w tej chwili mogłabym wyściskać tego niebieskiego kota! Oddanie jakie okazuje w stosunku do Ikuto, troska, opieka – chary rodzeństwa Tsukiyomi rządzą! :) Niestety Amu prawie nie zadusiła Yoru, ale na szczęście udało mu się wyrwać temu „uosobieniu śmierci” ;P

Tata Amu dostał zapewne jakieś dodatkowe 100 punktów sympatii od fanów Amuto, ponieważ doprowadził do tego co widzicie na screenie 08. Widząc tą scenę nie mogłam się powstrzymać od radosnego chichotu :)

Idziemy dalej – to, że nasza cool&spicy nie może oprzeć się urokowi swojej siostrzyczki jest powszechnie wiadome (czemu się w sumie nie dziwię bo Ami jest słodziutka ^^). Mimo tego, że zostaje wmieszana w zabawę z Guardians, ciągle myśli o Ikuto. Ma Tadase pod nosem a jedyne czego chce, to szybciej wrócić do domu – kolejny punkt dla Amuto xD

Tutaj jeszcze wepchnę małą dygresję – wtedy kiedy Rima wylądowała w śniegu po popchnięciu Kukaia, a następnie Amu rzuciła się na tą samą górkę śniegu, była zachwycona jakie to fajne (jest tak milutko i puszyście). Z własnego doświadczenia wiem, że lądowanie twarzą w zaspie wcale nie jest takim wspaniałym przeżyciem, ale może lepiej się nie kłócić z Japończykami ;P

Scena w pokoju Amu oraz jej „sprzeczki” z Ikuto, naprawdę zmuszają do śmiechu! Ta dwójka jest tak okropnie uparta! Zdecydowanie iskrzy pomiędzy nimi, ale za nic na świecie się do tego nie przyznają bo nie zburzą swojego „cool” wizerunku ;] Po tym wszystkim niech mi ktoś próbuje powiedzieć, że Tadamu to lepsza opcja. Gdzie ta mięta, gdzie to napięcie? Ja chcę chapter 37!!! ;(

Dobra, dobra już się opanowałam :) Co to ja mówiłam? A tak – Amu to perv! 12-latka, a myśli o takich rzeczach… Chociaż co ja bym myślałam, gdyby obok mnie spał Ikuto? xD W każdym razie okropnie śmieszny był fragment apropo gapienia się na niego podczas snu! hahahaha

Jeszcze chciałabym wspomnieć o Nagihiko. Widząc to ujęcie z Temari naprawdę zrobiło mi się go żal :( Mam cichą nadzieję, że Satelight przyspieszy trochę ten wątek i sprawi, że Rythm oraz Temari „wyklują” się wcześniej niż to miało miejsce w mandze :) Podoba mi się też przyjaźń Nagiego i Tadase ^^

To byłoby na dzisiaj tyle – prosiłam dobre duchy o fillery z Ikuto w pokoju Amu i zostało to spełnione dość połowicznie… Zresztą zobaczycie sami następnym razem, a teraz zapraszam na screeny, których jest dzisiaj okropnie dużo ^^

Screeny:

Na wyróżnienie zasługują: 08 – ta scena to chyba najbardziej uroczy moment tego odcinka ^^ 26 – płomienna Rima! Nie chciałabym być w skórze Ami i Yayi xD 28 – Nagi i Temari, bardzo smutne ujęcie… 35 – zaspany Ikuto hahaha 45 – zrobię sobie banner z tym ujęciem! Po prostu muszę bo jest boskie! Chibi Ami i Ikuto rox! 52 – złośliwy uśmieszek, ale zawszę uśmiech. Niestety rzadko kiedy możemy oglądać szczęśliwego Ikuto.

scd65-01scd65-02scd65-03scd65-04scd65-05scd65-06scd65-07scd65-08scd65-09scd65-10scd65-11scd65-12ascd65-13scd65-14scd65-15scd65-16scd65-17scd65-18scd65-19scd65-20scd65-21scd65-22scd65-23scd65-24scd65-25scd65-26scd65-27scd65-28scd65-29scd65-30scd65-31scd65-32scd65-33scd65-34scd65-35scd65-36scd65-37scd65-38scd65-39scd65-40scd65-41scd65-42scd65-43ascd65-44scd65-45scd65-46scd65-47scd65-48scd65-49scd65-50scd65-51scd65-52scd65-53scd65-54scd65-55scd65-56scd65-57

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 29 stycznia 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 7 komentarzy.

  1. x333 Screeny… Ikuto x333 Idę oglądać Doki! xD
    (przepraszam za bardzo inteligentny komentarz ^^ xD)

  2. Podczas oglądania tego odcinka naprawdę trudno było powstrzymać się od uśmiechu. Próbowałam, ale mi nie wyszło. Przekomarzanie się Amu i Ikuto jak zwykle rozbawiło mnie do łez. Choć nie jest to moja ulubiona para w tym anime, to i tak uważam, że bez niej to już nie byłaby ta sama SC. I ja również nie rozumiem ludzi, którzy uważają, że Tadamu jest lepszą opcją. Przecież coś takiego w ogóle nie wchodzi w grę. A Chary rodzeństwa Tsukiyomi są bezkonkurencyjne pod wszystkimi względami. I Yoru, i Eru i Iru – ja dla mnie to to są prawdziwe perełki.
    A co się tyczy Nagiego, to mam nadzieję nie tyle, że Rythm i Temari pojawią się wcześniej niż w mandze, co raczej, żeby wydarzenia z mangi pojawiły się szybciej w anime. Te fillery już mnie dobijają. Pozdrowionka
    Alex ^^

  3. @Kaori
    Nie przejmuj się, ja podczas oglądania zachowywałam się podobnie xD
    Dlatego tych screenów jest tak dużo, bo nie miałam serca usuwać tych „niepotrzebnych” ;]

    @Alexandra
    Sprawa dotycząca fillerów nie jest taka prosta. Satelight spokojnie mógłby iść dalej jeśli chodzi o wydarzenia z mangi, ale tego nie robi z prostego (jak przypuszczam) powodu.
    Chodzi o to, że chaptery wychodzą raz na miesiąc, natomiast odcinki czterokrotnie. Gdyby już pojechali z oryginalną fabułą to dojechaliby do aktualnego stanu z mangi, zanim Panie z Peach-Pit zdążyłyby zakończyć swoją historię.
    Dochodzi tu jeszcze ta ich hospitalizacja itp.
    Moim zdaniem lepiej narazie przetrwać fillery, które powoli będą zawierać jakieś małe fragmenty z mangi – niż jechać dalej z dobrą fabułą, ale za to pozwolić animatorom wymyślać zakończenie po swojemu ;]

    Pozdrawiam ^^

  4. Właśnie dobrze, że jest taaaaka duża ilość screenów, dzięki temu nabrała mnie ochota na oglądnięcie Doki! i już jestem na bieżąco z animcem ^^ Heh, nawet nie wiem kiedy mi to tak szybko zleciało, zupełnie jak przy pierwszej serii kiedy w jeden dzień oglądnęłam 21 odcinków xD To mój osobisty rekord ^^ Ponad siedem godzin oglądania xD No, ale jak się zacznie oglądać SC to już nie można przestać xD
    Gdyby było jeszcze więcej screenów Ikuto to byłabym wniebowzięta x333 Co prawda jak oglądałam to sama zrobiłam masę screenów (Ikuto i Yoru x3 – uwielbiam ich :D:D) choć sama nie wiem na co mi one, no ale… xD
    A tak co do Doki! ogólnie to chyba bardziej mi się podoba od pierwszej serii:
    1. Ikuto x3 A co za tym idzie Yoru x33
    2. Więcej Amuto ^^
    3. Nagihiko się zrobił fajny ^^ W SC go/jej nie lubiłam zbytnio, taaaaki/a jakiś/aś się dziwny/a wydawał/a, a teraz jako chłopak jest fajniejszy ^^ czekam tylko aż wykluje się Temari i to drugie jajko :>
    No nic, rozpisałam się :P No, ale chciałam podziękować za to, że dzięki Twojej notce oglądnęłam SC Doki! szybciej niż planowałam wczesniej ^^
    Jutro zabieram się za mangę, bo utknęłam w 5 czy 6 rozdziale :|
    Pozdrowionka :)

  5. @Kaori
    Ja po pierwszych odcinkach miałam mieszane uczucia co do Doki!, ale potem zdecydowanie się ta seria zrekompensowała ^^

    Mangę ci baaardzo polecam – lepsza niż anime (przynajmniej mi się bardziej podoba) ;) Aktualnie są przetłumaczone na angielski wszystkie rozdziały jakie wyszły, a PRAWDOPODOBNIE w poniedziałek pojawi się nowy – 37 chapter ^^

    Pozdrawiam :)

  6. @ Shouri

    Heh, doskonale wiem, dlaczego fillery są w tym wypadku niezbędne, lecz mimo wszystko nie zmienia to faktu, iż strasznie mnie denerwują. Nie wszystkie co prawda, ale niektóre to już lekkie przegięcie. To i tak cud, że ciągle je oglądam, w innych anime jak tylko zaczynają się fillery, ja robię sobie przerwę i proszę tylko kogoś, by powiedział mi kiedy zacznie się na nowo akcja z mangi i będę mogła dalej oglądać.
    Nie mogę się doczekać, kiedy pojawi się kolejny chapter mangi. Mam nadzieję, że to faktycznie będzie w poniedziałek ^^

  7. Adzik_LovIKUTO

    Nie wiem jak wy ale ja poprostu kochaaaaaaaaaaaaam Ikuto!!!!!!!!! On jest bosssski cuuudny i przeeeesłodki!!!!!!!!! wy już tu Doki ogladacie a ja utknelam na 28 odcinku…:(:(:(:( no ale coż…macie może linka do strony gdzie sa odc z polskimi napisam??? jak tak to bardzo proszę o przesłanie na maila… a gdzie można kupić mangr SC, bo nigdzie nie mogę znaleźć :(:(:(: ??????

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: