Hakushaku to Yousei – Odcinki 10-11

hakushaku10-titlehakushaku11-title

[przeciąga się] Nie ma to jak przespać 90% dnia. Gorzej, że pomimo tego dalej jestem śpiąca ;]

Nasz „Hrabia i Wróżka” powoli się kończą. W notce z ostatnim odcinkiem podsumuję wszystko tak jak należy, a puki co zajmę się tym co mi zostało, czyli odcinkami 10 i 11.

Ta seria ma w sobie jakiś nieodparty urok, który ciężko zdefiniować. Nie wiadomo co go wywołuje, ale od początku byłam zaczarowana przez Hakushaku to Yousei. Zobaczmy co bohaterowie wykombinowali tym razem, aby zatrzymać nas przy monitorze ^^

ODCINEK 10:

hakushaku10-title

Edgar się budzi będąc pewnym, że spędził poprzednią noc razem z Lydią. Co gorsza nic z tego nie pamięta, ale szczególnie się tym nie załamuje – bierze kwiaty i jedzie ponownie oświadczyć się dziewczynie. Ta jednak sprowadza go na ziemię uświadamiając, że do niczego nie doszło, po czym wywala go za drzwi. Edgara strasznie nurtuje fakt, jakie imię wypowiedział wtedy przez sen, ale Lydia nie chce mu tego wyjawić. Następnie Hrabia, Paul i ich zaufany przyjaciel oglądają obraz, który wcześniej przyciągnął uwagę Edgara. Odczytują z niego wiadomość. Hrabia chce udać się do Księcia. Wkrótce zjawia się Ermine i pomaga mu się tam dostać. W tym czasie Kelpie chce zabrać Lydię do świata wróżek, jednak zanim to się stanie, dziewczyna dowiaduje się, że Edgarowi nie pozostało wiele życia. Postanawia go ratować. Następnego dnia, razem z Paulem odkrywa, iż bursztyn którego szukali znajduje się we włosach Lady Gladys na obrazie. Oboje z pomocą strażnika księżycowego pierścienie przenoszą się do posiadłości Ulyssesa. Tak samo czyni Raven z pomocą Nico.

To był odcinek dobrych tekstów! Muszę je zacytować, po prostu muszę bo są świetne! xD Numer 1: „Moja pierwsza szczęśliwa noc, a ja nic nie pamiętam”. Numer 2: „Nie powinieneś wrzucać bezbronnej owieczki do nory pijanego i nieposkromionego wilka” „Ale Lordzie Edgarze, kiedy jesteś trzeźwy zachowujesz się praktycznie tak samo”. Numer 3: „Raven, czy wiesz może jakie kobiece imię mógłbym powiedzieć przez sen?” „Tak, wymienić w porządku alfabetycznym?”. Skręcałam się ze śmiechu, a ozłocić powinni tego, kto wymyślał dialogi :) Sam odcinek był fajny z kilku względów – w końcu Lydia zaczyna się przyznawać do swoich uczuć do Edgara (najwyższy czas ;P), Nico wyglądał jak moje wyobrażenie kota-zorro ;D Brakowało mu tylko szabelki ^^ W końcu znaleźliśmy bursztyn, tylko pytanie co dalej?

hakushaku10-screencaps

ODCINEK 11:

hakushaku11-title

Lydia i Paul znajdują Banshee. Kiedy przychodzi po nią sługa Ulyssesa, nasz Wróżkowy Doktor przebiera się i idzie zamiast niej. Dzięki temu udaje jej się odnaleźć Edgara, ale zanim uciekną, blondyn zostanie ugryziony przez Unseelie Court. Udaje im się ukryć i trochę porozmawiać, ale po chwili przenosi ich do jakiegoś dziwnego miejsca pełnego śniegu. Tymczasem Ulysses znajduje Banshee w jej pokoju razem z Paulem i postanawia się go pozbyć. Przenosimy się do Lydii. Jej księżycowy kamień wytworzył barierę, która chroni ją i Edgara. Na nic się to jednak nie zda jeśli szybko się stamtąd nie wydostaną i nie wyleczą Hrabiego. Na pomoc przybywa Kelpie. Nasza dwójka wraca do rezydencji Ulyssesa. W międzyczasie zaś, Książę znajduje bursztyn ukryty w obrazie i ma zamiar złamać pieczęć Banshee.

Ten epizod był bardzo… nie potrafię znaleźć innego słowa jak „cool” ;P Wszyscy bohaterowie pokazali się od najlepszej strony, była akcja, było romantycznie – wszystko czego trzeba mi do szczęścia ^^ Najbardziej podobał mi się Kelpie – poświęcić się dla dobra tego kogo kochasz, być w stanie oddać tą osobę komuś innemu wiedząc, że w ten sposób będzie szczęśliwa :) Od początku go lubiłam, bo mam słabość do postaci o charakterze buntownika, ale po tym odcinku jeszcze bardziej sobie zyskał w moich oczach! Paul i Banshee tworzą ładną parkę. Najpierw myślałam, że po prostu chcieli żeby nasz malarz kogoś miał, ale teraz doszłam do wniosku, że naprawdę do twarzy im razem :) Na Ulyssesie się nie wyżywam bo nie chcę przeklinać xD Podoba mi się za to taka osobliwa przyjaźń pomiędzy Ravenem, a Nico ^^

hakushaku11-screencaps


Cóż, został jeszcze tylko jeden odcinek. Myślę, że zatęsknię za Hakushaku to Yousei. Nie mam nadziei co do drugiego sezonu, a naprawdę z chęcią zostałabym na dłużej z tą bandą wariatów xD

Najbardziej będzie mi chyba brakowało zabawnych tekstów, którymi jest przepełnione całe anime – szczególnie w wykonaniu Edgara ;P Po za tym dawno nie miałam do czynienia z romansikiem, do którego tak zgrabnie dołożono elementy fantastyczne, a jednoczenie nie zrobiono z niego magicial girls. W przyszłości proszę o więcej takich propozycji… oraz więcej Nany Mizuki i Hikaru Midorikawy :)

Gdyby grał tu jeszcze Tomokazu Seki to uznałabym to anime za arcydzieło :) Swoją drogą mam straszną ochotę go usłyszeć, szkoda tylko, że jego nowe role jakoś mnie nie ciągną. Wielkiej trójcy Touya (CCS), Kyo (Furuba), Sousuke (FMP!) jeszcze nic nie dało rady przebić :)

Dobra! Do następnego razu – ja pakuje się z powrotem do wyrka ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 14 stycznia 2009, in Anime, Hakushaku to Yousei and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarze.

  1. Numer 1: “Moja pierwsza szczęśliwa noc, a ja nic nie pamiętam”. Numer 2: “Nie powinieneś wrzucać bezbronnej owieczki do nory pijanego i nieposkromionego wilka” “Ale Lordzie Edgarze, kiedy jesteś trzeźwy zachowujesz się praktycznie tak samo”. Numer 3: “Raven, czy wiesz może jakie kobiece imię mógłbym powiedzieć przez sen?” “Tak, wymienić w porządku alfabetycznym?”. <————- myślałam, że spadnę z krzesła ze śmiechu gdy oglądałam HtoY xD Humorek, magia, i te charakterki bohaterów, hah coś co przyciąga jak magnes do tej serii i trzeba to przyznać ^^

  2. A no i jeszcze, nie wiem czy czytałaś już czy nie, ale jest już drugi rozdział Sakura HIme Kaden z zakończeniem, które wbiło mnie w fotel O.O

  3. @Kaori
    Właśnie nie czytałam, a słyszałam, że zakończenie jest „ciekawe” (nie chciałam czytać spoilerów ;)). Widziałam, że jest na OneManga, ale nie wiem dlaczego nie uploadowali go jeszcze na MangaFox ;(
    Zabiorę się za niego jutro (i przy okazji zacznę edycję) bo dziś zrobiłam sobie maraton To Aru Majutsu no Index, Tales of the Abyss i RideBacka ^^

Skomentuj

