Shugo Chara!! Doki! – Odcinki 62-63

scd62-titlescd63-title

Mmmmmm… odcinki świąteczne to coś bardzo urokliwego. Miewa je większość serii, które są dłużej wyświetlane bo jest to takie cusik, które musi się po prostu pojawić ^^

W tej partii przed nami jeden odcinek nastawiony na Rimahiko i jeden świąteczny! Co do tego pierwszego – bardzo kibicuje tej dwójce bo są typową parą z anime, która spełnia założenie „kto się czubi ten się lubi!” ;) Mam nadzieję, że Satelight pomyśli w przyszłości o większej ilości takich fillerów xD

Jednak szczerze powiedziawszy największe emocje dotyczące tych odcinków wywołało preview epizodu 64! Toż to jest chapter 27! To znaczy chodzi mi o ostatnie strony tego rozdziału xD

ODCINEK 62:

scd62-title

Guardians przeprowadzają porządki, a Yaya znajduje zdjęcie sprzed roku, kiedy to byli wśród nich Nadeshiko i Kukai. Rima smuci się kiedy ktoś wspomina, ze Nadeshiko to najlepsza przyjaciółka Amu. Dziewczyna chodzi zamyślona i nie chce się uśmiechać, dlatego nasza bohaterka postanawia coś wymyślić, aby ją podnieść na duchu. Zaprasza ją na wypad, ale blondyneczka nie jest szczęśliwa widząc na miejscu Nagehiko. Wszystkie próby rozśmieszenia Królowej wydają się spalać na panewce, a przepaść pomiędzy nią, a nowym Waletem pogłębia się jeszcze bardziej. W końcu cała trójka idzie do domu Amu, gdzie razem przygotowują słodki poczęstunek.  Spacerując napotykają X-Eggi. Mimo początkowej niechęci Rimy, wszyscy łączą siły by je oczyścić. Wszystko się dobrze kończy, a blondyneczka w końcu jest w stanie się uśmiechnąć :)

Bardzo, bardzo, bardzo lubię ten odcinek ^^ Rimahiko jest takie urocze! Tych dwoje to tak jakby odrobinkę inna wersja Amu i Ikuto – tsundere dziewczyna + złośliwy chłopak xD Śmieszy mnie jak iskierkowy atak Amu potrafi skłonić Nagiego do wszystkiego ;] Rima, mimo że na początku jej nie lubiłam zyskała sobie moją sympatię – aż chce się żeby się uśmiechała ^^ Rozbrajający jest fakt, iż jest ona zazdrosna o Nadeshiko, która tak naprawdę nie istnieje. Jeśli już o kogoś powinna być zazdrosna to o Utau :) Co do Amu – po tych zdjęciach, które pokazała widać, że od dziecka miała spory harem ;P Słodziutki był ten miś pojawiający się na każdej fotce ^^ Najzabawniejszy fragment całości to zdecydowanie ostatnie sceny – kiedy wydawało się, że nasza dwójka uparciuchów wreszcie się pogodzi, Nagi musiał znów pokazać swój złośliwy charakterek hahahhaah

scd62-screencaps

ODCINEK 63:

scd63-title

Rodzinka Hinamori zostaje zaproszona na przyjęcie świąteczne – Amu ma nietęgą minę kiedy w domu gospodarzy zauważa Lulu (to u niej organizowana jest impreza). Mimo początkowej oziębłości w stosunku do Amu, dziewczyna postanawia tolerować jej obecność, ponieważ chce żeby przyjęcie wypadło jak najlepiej. Postanawia ona ubrać choinkę, a nasza bohaterka i shugo chary od razu rwą się do pomocy. Wspólna praca sprawia, że wkrótce obie się zaprzyjaźniają (przynajmniej w pewnym stopniu xD). Lulu widząc zabawne scenki, które odstawiają na przyjęciu jej rodzice jest załamana. Dziewczyna kocha swoją mamę nad życie i chce zdobyć dla niej Embryo, ponieważ mimo tego, że jest ona sławną aktorką, ostatnio nie powodzi jej się zbyt dobrze. Wieczorem wychodzi na miasto w poszukiwaniu potencjalnej ofiary, na której mogłaby użyć swej magii. Zmienia Jajko Serca jednego chłopaka w ?-Egg, ale Amu zjawia się na czas, aby go uratować. Przy okazji jej dodające odwagi słowa dosięgają także Lulu. Wraca ona do domu, wręcza mamie własnoręcznie zrobiony naszyjnik i szczęśliwie spędza świąteczny wieczór ^^

Amu ma pigtailsy! ;] Ta fryzura wygląda na niej wspaniale – ja chcę jej więcej! Niestety nie wiem jak to się po Polsku nazywa, dlatego używam angielskiej „świnkowych ogonków” ;P Mistuki z Full Moona też taką nosiła – wydaje się, że wszystkie dziewczyny z anime w czymś takim świetnie wyglądają ^^ Cieszę się, że w tym odcinku Lulu zrobiła się bardziej znośna – powiem więcej, była nawet w stanie wzbudzić we mnie jakieś cieplejsze uczucia. Myślę, że możemy w końcu zacząć akcję „Przeciągamy Lulu na tą dobrą stronę”. Kolejny epizod będzie typowo noworoczny (wiecie – idzie się do świątyni, klaska trzy razy, po czym wypowiada życzenie, a do tego dostaje się taką karteczkę, na której jest napisane, czy czeka Cię szczęśliwy rok ^^), ale fani najbardziej oczekują pewnych szczególnych momentów xD

scd63-screencaps


Jeju wszyscy Amuto maniacy (może lepiej powinnam powiedzieć maniaczki? ;P) będą krzyczeć! Oficjalnie można stwierdzić, że Ikuto Arc się zaczyna ^^

Teraz błagam o wieeele fillerów – pewnie pomyślicie, że zwariowałam, ale sami spójrzcie – tym ich więcej to tym dłużej pewna szczególna osoba będzie rezydowała w pewnym szczególnym pokoju ;]

Wracając jednak do odcinków, które właśnie opisałam – były fajne, ot co :) Miały trochę elementu paringu, trochę złośliwości, a przy okazji pokazały zły charakter (Lulu) w nieco lepszym świetle – myślę, że można uznać to za sukces ^^

Lekko offtopując – rozbroił mnie dzisiaj wordpress! Loguję się jak zwykle, patrzę, a tu panel zwany normalnie Nowości (taki panel administracyjny) przemianowano na „Kokpit” hahahahah! Prawie spadłam z krzesła! Ktoś „tfurczy” to wymyślał, nie ma co xD Ogólnie wygląda na to jakby wszystko przetłumaczono na polski – trochę mnie to denerwuje bo mi się porozjeżdżały niektóre opcje (mój monitor nie grzeszy ogromną rozdzielczością), ponieważ po naszemu wyszło dłużej niż w oryginale.

W każdym razie do następnego razu – White Album właśnie mi się ściągnął, więc idę go obejrzeć xD

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 9 stycznia 2009, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 komentarze.

  1. Muszę przyznać, że masz rację. Te odcinki nie były złe, były nawet całkiem fajne. Chociaż bardziej podobał mi się chyba ten odcinek z Rimą i Nagehiko. Te dołki, których tyle wykopał skojarzyły mi się trochę z Zespołem R z Pokemonów (nie oglądałam tego od dobrych siedmiu lat i jeszcze pamiętam ^^), zwłaszcza jak on sam do jednego wpadł. Doskonale rozumiem, co tak rozśmieszyło Rimę, ja też miałam niezły ubaw przed monitorem ^^. Pozdrowionka.
    Alex

  2. @Alexandra
    Dokładnie tak – też okrutnie rozbawiły mnie sceny z dołkami! xD Co do porównania do Zespołu R – trafiłaś w sedno – porządnie uśmiałam się przy tym komentarzu hahahah ^^

  3. Szkoda, że w żadnym nie ma Ikuto.. ;)) Super, że robisz te streszczenia.. ;pp Ale nie rozumie jaki był specjalny talent Kiran z poprzedniego ep’a.

Skomentuj

