Co i jak? – czyli plan na zimę 08/09 :)

co-i-jak-anime-zima

No tak – sezon zimowy jeśli chodzi o anime już się prawie zaczął, więc tak jak to miało miejsce w przypadku jesieni, także i teraz chciałabym jasno i wyraźnie przedstawić czym się zajmę. Jakby nie było dwie serie już mi się skończyły, więc puste miejsce trzeba czymś zastąpić!

Puki co popijam gorącą herbatkę jabłkową Sagę i przyglądam się śniegu za oknem – wcześniej narzekałam na jego brak, ale teraz dostrzegam szatańską ironię kiedy przedzierając się przez zaspy do domu (w butach ze ślizgającymi obcasami ;P) słyszę jak w słuchawkach leci mi „Eternal Snow” xD Nie wiem czy śmiać się czy płakać…

Jednak wracając do tematu – notkę z zapowiedziami dodałam już dość dawno, teraz zaś pora wziąć się do roboty – nowy banner już zrobiłam ;)

Główna zmiana jaka nas czeka w nadchodzącym sezonie to taka, że postanowiłam zrobić nową kategorię, która dużo mi wszystko ułatwi, a będzie to cosik takiego jak Pierwsze Wrażenie. Będzie to polegało na tym, że w standardowej konwencji opiszę pierwszy odcinek danego show, ale tylko ten jeden. Po zakończeniu serii (oczywiście jeśli spodoba mi się na tyle, że będę ją dalej kontynuować) napiszę recenzję, która podsumuje całe moje przemyślenia i wrażenia.

Główne założenie tego pomysłu jest takie, że może wolicie przeczytać streszczenie pilota serii i po tym zadecydować, czy warto poświęcać temu czas czy nie, a mnie nie będą nękały napięte terminy, ponieważ jeden opis to nie problem ;)

Jest jeszcze jedno – w dziale Różne dodałam podkategorię artykuły i wrzuciłam tam tekst „Czy żałujesz tego, że jesteś fanem Mangi&Anime?”. W przyszłości pojawi się więcej takich moich górnolotnych (;P) przemyśleń, więc dałam im oddzielne miejsce ^^

Teraz już przejdźmy do konkretów :)

Kontynuacje:

  • Shugo Chara!! Doki! – oczywiście, że dalej będę się zajmować serią, która zapoczątkowała działanie tego blogu :) Jako, że ostatnio tempo subowania znów spadło, to mam nadzieję, że uda mi się dodawać każdy odcinek oddzielnie.
  • Skip Beat! – jeśli chodzi o niego, to mam zamiar zrobić jedną wielką notkę, w której opiszę zaległości, po czym od tamtej pory zajmę się każdym odcinkiem oddzielnie. Zawsze oglądałam suby od Ureshii Yoroshiku, ale idzie im to bardzo wolno, a mi się odechciało czekać, więc pozostaje Chihiro.
  • Tales of the Abyss – w tym wypadku będzie notka nadrabiająca zaległości, a potem będę opisywać tak po 4 odcinki na raz (tak jak robię to w tej chwili).
  • To Aru Majutsu no Index – tu to samo, nadrobienie tego co mam zaległe po czym notki zbiorowe.
    Projekt przerwany z braku weny ;(

Nowe:

  • Rideback – tą serią chciałabym się zając skrupulatnie, czyli będę się starać opisywać odcinki oddzielnie.
  • Chrome Shelled Regios – od początku mi się podobało to anime, więc dodałam je do listy opisywanych, ale ono także będzie zbiorową robotą, czyli po kilka odcinków na raz.
    Projekt przerwany z braku ochoty i czasu
  • Kurokami – tutaj także będzie to po kilka odcinków na jeden post, nie mogłam sobie odpuścić tej serii bo zbyt ciekawie się zapowiadała ;]

Pierwsze Wrażenie:

  • Slayers Evolution-R
  • Akikan!
  • Asu no Yoichi!
  • Maria†Holic
  • White Album

Zaś co do spraw ogólnych stwierdzam tyle, że jak zwykle losowo mogą pojawić się przeróżne recenzje, artykuły, piosenki, itp. Na Walentynki np. planuję napisać mały fanfic, ale to jeszcze zobaczę jak się wyrobię z czasem – jak narazie świta mi pomysł jak to ma wyglądać :)

Oczywiście dalej będę tłumaczyć Sakura-Hime Kaden bo sprawia mi to ogromną frajdę – coraz lepiej wychodzi mi edycja, więc zabawa w photoshopie to teraz sama przyjemność i nowe wyzwania ^^

Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na nowe anime i nowe teksty :)

ccs-sakura-tomoyo-zima

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 5 stycznia 2009, in Różne and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Nowy bannerek śliczny x3 Tak mi się wydawało, że to Utau z jednego występu z Doki! i sprawdziłam, to ona :P Heh muszę się wziąć za Doki!, ale poczekam do ferii (lol na szczęście to tylko do lutego xd), bo będę miała więcej do oglądania :P
    Hehe widzę, że te serie co zamierzam ogladać, to będziesz blogować to fajnie, bo będę mogła poczytać również Twoją opinię i jak będę miała coś ‚sensownego’ do powiedzenia to przynajmniej się tutaj przemyślę swoimi domysłami :P :)
    Kurokami, widziałam już przedpremierowy odcinek i wydaje się baaaardzo fajne i do tego chyba będzie z deczka zabawne ^^
    White Album to tutaj się zastanawiam, ale ‚przewinęłam’ rawkę i chyba powinno być ciekawe, zresztą jestem już zakochana w piosence Nany Mizuki, która nagrała ją do openingu tej serii xD
    I najbardziej nie mogę się doczekać RideBack ^^ Mam nadzieję, że nie będzie rozczarowaniem ^^

Skomentuj

