Wesołych Świąt!

anime-christmas

メリークリスマス, czyli Merri Kurisumasu jakby to powiedzieli Japończycy! ^^ Wesołych Świąt moi drodzy ^^

Dziś Wigilia, wiadomo – trzeba wszystko dopiąć na ostatni guzik itp., ale ja już skończyłam robienie sałatki, ciasto upiekłam – myślę, że teraz jest pora na podziękowanie wam za to, że jesteście ze mną, wspieracie mnie (w końcu gdyby nie wy, to kto wie czy dalej prowadziłabym tą stronę?) i złożenie życzeń :)

Mam też cichą nadzieję, że za rok także będziemy mieli okazję się tutaj spotkać w takim samym lub większym gronie ^^

Przede wszystkim chciałabym, aby te święta były dla was czymś szczególnym! Pełne rodzinnej atmosfery, zapachów wspaniałych ciast i uśmiechu na twarzy. Ten uśmiech jest chyba najważniejszy – tego życzyli mi moi przyjaciele, tego i ja wam życzę ^^ Mam christmas02nadzieję, że szczęście będzie wam sprzyjało w całym nadchodzącym roku tak w szkole/pracy jak i w zwykłej codziennej rzeczywistości. Byście mieli siłę iść przez życie z podniesioną głową, pewni celów jakie chcecie osiągnąć. Zawsze radośni, zawsze szczęśliwi z tego co przyniesie los. Nawet w chwilach smutnych pełni nadziei na lepsze jutro.

Co zaś się tyczy naszych wspólnych zainteresowań, życzę wam i sobie nowych, wspaniałych serii anime i świetnych mang. Zrozumienia i akceptacji przez środowisko w którym przebywacie. Co najważniejsze – byśmy mogli cieszyć się rozkwitem naszej pasji także w Polsce. Żeby nasza ojczyzna wyciągnęła do nas pomocną dłoń i pozwoliła nam się cieszyć tym co tak bardzo kochamy, a do czego teraz nie mamy dostępu!

Klaśnijmy trzy razy w dłonie, spójrzmy na pierwszą gwiazdkę i życzmy sobie, aby nasze pragnienia się spełniły!

WESOŁYCH ŚWIĄT! ^^

christmas01

Jako niespodziankę i prezent świąteczny mam dla was kolędę po japońsku! Zgadnijcie jaką? Tak! Oczywiście, że chodzi mi o „Cichą Noc” :)

Kiyoshi Kono Yoru

Kiyoshi kono yoru hoshi wa hikari
sukui no miko wa mihaha no mune ni
nemuritamo-o yume yasuku.

Kiyoshi kono yoru mitsuge ukeshi
makibitotachi wa miko no mimae ni
nukazukinu kashiko mite.

Kiyoshi kono yoru miko no emi ni,
megumi no miyo no ashita no hikari
kagayakeri hogaraka ni.

Ta Cicha Noc

W tą cichą noc, gwiazdy migotają światłem
Dzieciątko, które nas ocali, śpi na piersi matki
Spokojnie śniąc.

W tą cichą noc, otrzymali wiadomość
Pastuszkowie pokłonili się z szacunkiem
Przed dzieciątkiem.

W tą cichą noc, dzieciątko się uśmiechnęło
Błyszczy jasno światłem jutra
W promienistym wieku.

christmas03

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 24 grudnia 2008, in Różne and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Wesołych Świąt, dużo zdrowia, szcześcia, pomyślności i czego sobie tylko zamarzycie :)
    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego 2009 Roku :))

    p.s. Kolęda śliczna :) Wspaniały prezent, Arigatou :*:)

Skomentuj

