Rideback – zapowiedź ^^

rideback011

Co prawda w opisie premier na zimę 08/09 (swoją drogą polecam zerknąć do tamtej notki, ponieważ pouzupełniałam brakujące daty emisji i niektóre trailery :)) nie wspomniałam o tym anime, ale po obejrzeniu ostatnich reklam tej serii doszłam do wniosku, że może warto byłoby się wokół tego zakręcić :)

PS: Yay~! 100 post – do czego to już nie doszło ;)

Rideback (ライドバック) powstaje na podstawie mangi Tetsuro Kasahary o tym samym tytule. Opowiada historie dziewczyny i jej „Żelaznego Konia”, czyli motocykla-robota w 2020 roku, nieprzyjaznym czasie pełnym anty-rządowych protestów urządzanych przez uczniów.

Pierwszy odcinek będzie nosił nazwę „Kłopoty żelaznego konia” („Shinku no tetsu uma”) i zostanie wyświetlony 11 stycznia 2009 roku. Całość będzie się składała z 12 epizodów.

Przed wami dwa filmiki promocyjne – szkoda tylko, że tak mało pokazują ;(
VERSION 01
VERSION 02

Do tego jest jeszcze inna zapowiedź, ale nie jestem pewna, czy oby na pewno jest to oficjalny trailer – w każdym razie znajdziecie go TUTAJ.

Nie wiem jak wam, ale mnie od razu spodobała się ta piosenka, która leci w tle tych dwóch króciutkich PV – od razu ma się ochotę ją zanucić ^^ Choć nigdzie nie jest to potwierdzone, to ja przypuszczam, że będzie to opening serii. Piosenkarka śpiewająca ten utwór to MELL znana z utworów do Black Lagoon, Hayate the Combat Butler, czy filmu Shakugan no Shana.

Za stronę techniczną odpowiada Madhouse (Cardcaptor Sakura, Chobits, Death Note, Galaxy Angel) co zresztą widać, ponieważ animacja jest bardzo ładna :)

Jeszcze tylko słów kilka o seiyuu. Głosem głównej bohaterki, czyli Rin Ogaty będzie Nana Mizuki (Utau Hoshina z Shugo Chara!, Wrath z FullMetal Alchemist, Cisqua z Erementar Gerad). Co do innych to pojawi się także Akio Suyama (Hatsuharu z Fruits Basket, Hiroto z Kirarin Revolution), Hidekatsu Shibata (King Bradrey z FullMetal Alchemist), Hidenobu Kiuchi (Ren Honjo z NANA), Megumi Toyoguchi (Winry z FullMetal Alchemist, Yuzuki z Myself;Yourself, Parfet z Vandread), a na koniec zostawiłam sobie moją ulubioną Romi Paku (Hitsugaya Toushiro z Bleach, Nana Osaki z NANA, [i moja ukochana rola] Edward Elric z FullMetal Alchemist).

Jak widać wiele starych znajomych z FullMetal Alchemist ponownie się spotkało :)

To by było puki co na tyle – jeśli pojawią się nowe informacje to oczywiście coś napiszę ;] Rozmyślam nawet nad opisywaniem tej serii – w końcu ma tak mało odcinków, a za niedługo skończą mi się dwa ze streszczanych przeze mnie anime!

rideback02

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 18 grudnia 2008, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Heh ten jeden tytuł będę oglądać raczej na 99%, ale to się zobaczy po pierwszym odcinku, ale grafika zachęca i historia wydaje się ciekawa :)

Skomentuj

