Music: Hikaru Midorikawa – My Fairy (Hakushaku to Yousei)

hakushaku-to-yousei

Powiecie, że się lenie, więc postanowiłam dodać piosenkę zanim zabiorę się za tego nieszczęsnego Skip Beata! (ciągle coś mi przeszkadza w oglądaniu!) Dlaczego padło akurat na tą? Tak naprawdę to nie wiem ;] Zastanawia mnie też dlaczego tak trudno znaleźć jakąkolwiek grafikę dotyczącą Hakushaku to Yousei ;(

W drodze ze szkoły miałam dużo czasu (25-30 minut to sporo) do pomyślenia co bym chciałam przetłumaczyć. Kiedy już się zdecydowałam na pewien tytuł i miałam już już się za niego zabrać, to zauważyłam „My Fairy” i „Feeling” w pełnej wersji! Z początku myślałam o umieszczeniu openingu, ale prawda jest taka, że ciągle nie mogę się przekonać do tej piosenki. W takim wypadku rozwiązanie nasunęło się samo – Hikaru Midorikawa czeka :)

Bardzo lubię ten utwór od pierwszej chwili kiedy go usłyszałam – jest nastrojowy, delikatny, spokojny, ma niesamowicie śliczny tekst. W skrócie – piękny ^^ Na końcu znajdziecie download, a teraz przejdźmy do translacji :)

HIKARU MIDORIKAWA – MY FAIRY

Hikari no naka ni mita sono sugata hakanaku
Mabushisa ni hosometa me no mae ni koi no kaze
Hitomi no naka no mizuumi wa
Ryoute de dakishimetara oboresou de
Moshi hitotsu dake negai kanau nara futari de arukitai zutto
Itsuwari darake no kono sora de soba ni ite yo…my fairy

Mado no soto ni yureru kodoku o mitsumete wa
Kimi no mune no oku no shinjitsu o sagashiteru
Nee kono kako o nugutte kure
Hajimete aishita hito namida o koe
Moshi hitotsu dake negai kanau nara futari de mitsuketai ai
Nukumori yori mo fukai no sa kono omoi wa…my fairy

Sono kuchibiru ni furetai sugu ni
Miteru no wa yume ja naku futari no mirai

Moshi hitotsu dake negai kanau nara futari de arukitai zutto
Itsuwari darake no kono sora de soba ni ite yo…my fairy
Aa setsunai yoru o kazoetara kitto kiri nado nai dakara
Kotoba yori mo taisetsu da to tsutaetai yo…my fairy


HIKARU MIDORIKAWA – MOJA WRÓŻKA

Uchwyciłem tylko przelotny widok twojej oświetlonej sylwetki
Wiatr miłości pojawił się przed moimi oczyma zmrużonymi od blasku
Gdybym oddał się jeziorom w Twoich oczach
Myślę, że poczułbym się jak tonący
Jeśli tylko jedno z moich życzeń może być spełnione, to pragnę wiecznie iść u Twego boku
Bądź przy mnie pod tym niebem pokrytym kłamstwami… moja wróżko

Kiedy spoglądam na samotność wyzierającą z drugiej strony okna
Poszukuję prawdy w głębi Twojej piersi
Hej, zetrzyj moją przeszłość
To pierwszy raz kiedy kogoś pokochałem, pokonując łzy
Jeśli tylko jedno z moich życzeń może być spełnione, to pragnę znaleźć miłość razem z Tobą
Moje myśli są nawet silniejsze od ciepła… moja wróżko

Natychmiast chcę dotknąć Twoich warg
To co widzę nie jest snem, a naszą przyszłością

Jeśli tylko jedno z moich życzeń może być spełnione, to pragnę wiecznie iść u Twego boku
Bądź przy mnie pod tym niebem pokrytym kłamstwami… moja wróżko
Ach, jeśli liczyłbym ilość bolesnych nocy, jestem pewien, że nie byłoby im końca, więc
Chcę Ci powiedzieć, że jesteś dla mnie ważniejsza niż słowa… moja wróżko


Download:
Hakushaku to Yousei – Hikaru Midorikawa – My Fairy

hakushaku

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 9 grudnia 2008, in Hakushaku to Yousei, J-Music and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 komentarze.

  1. Ayyy rozpływam się na widok tych dwóch obrazków z HtoY x333 Jest i Raven, i Edgar, i Lydia, i Nico, nawet, heeeh ten drugi obrazek rządzi x33
    „Zastanawia mnie też dlaczego tak trudno znaleźć jakąkolwiek grafikę dotyczącą Hakushaku to Yousei ;(” O i tu się z Tobą zgadzamw 100% Szukałam kiedyś czegoś co by się nadawało do bannerka to nic sensownego oprócz obrazka promującego nie było zbytnio… Heh No, ale w sumie to jest nowe anime to raczej może niedługo będzie więcej fajnej grafiki z HtoY:) Ja jak narazie zadowalam się screenami :PP
    Co do tłumaczenia to nawet nie wiedziałam, że ten kawałek ma taki ładny tekst, bo piosenka jest bardzo ładna, tak jak napisałaś no i pasuje do animca ogólnie, do tego klimatu :D
    Haah napisałaś też, że nie możesz się przekonać do openingu :P Też tak miałam na początku to było tak: melodia (rozpływam się, moje ukochane skrzypce x33) a potem głos i tu był zonk, bo głos nijak mi się nie podobał… no, ale z uwagi na moje ukochane skrzypce to słuchałam, słuchałam, słuchałam, aż w końcu się przekonałam :D Hehe wiem, że to może trochę dziwnie brzmieć, że ze względu na skrzypce, ale cóż :P W Shugo Charze Ikuto raz zagrał na skrzypcach i już go uwielbiam x33 xD
    Aaaa za downloada dziękuję ^^ zaraz wyląduje na moim dysku^^

  2. @Kaori
    Cieszę się, że Ci się obrazki podobają bo sporo czasu zajęło mi ich skombinowanie :) Ten pierwszy już od jakiegoś czasu leżał mi na dysku, ale czekałam na odpowiedni moment żeby go wykorzystać ^^ Natomiast ten drugi to zabawna sprawa :) Zrobiłam sobie screenshota z oficjalnej strony HtY, a potem wycinałam odpowiedni fragment, tak żeby tekstu nie uchwycić, ale wyszło lepiej niż się spodziewałam xD
    Co do szukania obrazków to jest tak jak mówisz – nie można znaleźć praktycznie nic po za tym promującym serię ;(
    Zaś jeśli chodzi o opening – właśnie skopiowałam go do komórki, więc będę robić terapię „przyzwyczajania się” do niego ;]

    PS: Poprawiłam błąd, który mi wczoraj umknął – teraz można obrazki otworzyć po kliknięciu, a wcześniej niestety się nie dało ;)

Skomentuj

