Zmiany… ^^

anime-girl-snowball

Dziś 1 grudnia! Pomyślałam, że będzie to dobra pora na jakiś akcent zimowo-świąteczny na blogu, więc zmieniłam banner ^^

Postacie z The Melancholy of Haruhi Suzumiya znalazły się tu przypadkiem – jeszcze nie oglądałam tego anime (ponoć jest dobre ^^), ale spodobała mi się grafika. Natomiast rysunek Sakury i Syaorana z Card Captor Sakury to mój ulubiony świąteczny obrazek! :)

Ale dość o tym. Przejdźmy do spraw ważniejszych – od dziś na blogu znajdziecie nową podstronę o nazwie „Harmonogram”. Będę tam umieszczać kolejność blogowania danych serii, a czasami nawet dokładny termin publikacji (ale to rzadko bo wiecie jak u mnie jest z planowaniem ;P).

Dzięki temu zachowam jakiś ład w tym co robię, ponieważ nadrabianie zaległości po wyjeździe przysporzyło mi tu dużo zamieszania! ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 1 grudnia 2008, in Różne and tagged , . Bookmark the permalink. 4 Komentarze.

  1. Podoba mi się nowy wystrój bloga ^^ Zawsze lubiłam obrazek z Haruhi i spółką, chociaż przyznam się, że ja też nie znalazłam jeszcze czasu, by obejrzeć to anime (chociaż wiele razy to planowałam)
    A patrząc na twój harmonogram, wydaje mi się, że wzięłaś na siebie za dużo. Zwłaszcza, że nowe odcinki tych anime wciąż są dodawane. Zanim wszystko nadrobisz, minie sporo czasu, a chyba lepiej by było, gdyby opisy poszczególnych odcinków pojawiały się w tym samym czasie, co same odcinki. Myślę, że powinnaś sobie odpuścić niektóre tytuły albo przynajmniej podzielić się z kimś obowiązkami. Ja osobiście myślałam o tym, żeby na swoim blogu zająć się odcinkami z Shugo Chary, ponieważ jestem na bieżąco, ale doszłam do wniosku, że jeśli ty to robisz to bez sensu byłoby dawać to samo. Zresztą nieważne. Mam nadzieję, że jednak uporasz się z tym, co zaplanowałaś. Pozdrawiam.

  2. @Alexandra
    Właśnie zaczęłam prowadzić mój blog z myślą, że pchnę także inne osoby do podobnej działalności! Byłoby świetnie, gdybyś chciała także opisywać SC! Moje notki są od tego, że mogę się… hmmm… „wyżyć” się na danym odcinku – powiedzieć co mi się podobało a co nie. Zachęcam cię żebyś też zaczęła pisać – Ty opiszesz swoje wrażenia, a ja będę opisywać swoje. Kto wie, może ktoś komu mój blog się nie podoba i nie zgadza się z zamieszczonymi tu opiniami, będzie wolał czytać Twoje teksty? Zachęcam Cię żebyś spróbowała – z przyjemnością zobaczę jak tego typu notki robi ktoś inny. Puki co wzorowałam się na angielskich blogach, ale miło by było zobaczyć coś podobnego także po Polsku ^^
    Także Cię serdecznie pozdrawiam i dobrze rozumiem o co Ci chodziło z tym nadrabianiem – sama rozmyślam nad tym jak to troszkę usprawnić :)

  3. Być może faktycznie zacznę opisywać SC.Ale dopiero tak jakoś na święta, kiedy będę miała więcej czasu. Ostatnio i tak tracę go zbyt dużo na „różne bzdury” (czyli w rozumowaniu moich rodziców pisanie blogów oglądanie anime i tłumaczenie piosenek ^^). Na szczęście jeszcze tylko dwa tygodnie i wolne. Już nie mogę się doczekać :D

  4. @Alexandra
    Nie przejmuj się! U mnie ze strony rodziców dochodzi jeszcze „osiemnastka na karku, a Ty bajki oglądasz” xD Ale co się martwić – mówią to co wszyscy rodzice, ale tolerują moje zainteresowania ^^
    Oj nie mów mi – nie marze o niczym innym niż o tych calutkich 2 tygodniach wolnego! [rozmarzenie] Całe szczęście, że wyjazd w góry mi się przesunął bo już bym się chyba nie podniosła z tych zaległości, a tak to do świąt wszystko załatwię :)
    Czekam na Twoje opisy SC! :)

Skomentuj

