Chrome Shelled Regios – pierwszy trailer!

chrome-shelled-regios2

Wow! Robi świetne wrażenie! Nie wiem co wy na to, ale jak dla mnie będzie to na pewno jedna z lepszych produkcji zimy!

Podczas dwuminutowej zapowiedzi mamy okazję poznać bohaterów i usłyszeć zarówno opening jak i ending :)

Enjoy!

Historia rozgrywa się w odległej przyszłości. Stworzenia skażone zanieczyszczeniami przejęły lądy zmuszając ludzi do życia w odizolowanych, mobilnych miastach zwanych Regios. Jedno z nich nazywa się Czerni i jest w całości szkołą, do której nowy uczeń Reifon Aruseifu właśnie się zapisał. Przyłączył się on do 17-tej Jednostki Studenckiej Sztuki Walk, prowadzonej przez studentkę trzeciego roku Nine Antōku. Tak zaczyna się przygoda.

Anime jest tworzone na podstawie powieści Shūsuke Amagi i Miyuu. Seria to do tej pory dała inspiracje do aż czterech różnych serii mangi.

Openingiem będzie piosenka „Brave your truth” wykonywana przez Daisy × Daisy (możemy ją usłyszeć w „części właściwej” trailera), natomiast ending to „Yasashii Uso” zespołu Chrome Shelled (utwór, który leci podczas reklam końcowych). Szczególnie ta pierwsza wpada w ucho ^^

Chrome Shelled Regios zwane także Kokaku no Regios będzie miało premierę 10 stycznia 2009 roku. Z niecierpliwością będę wyczekiwać pierwszego odcinka :)

chrome-shelled-regios

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 25 listopada 2008, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 komentarzy.

  1. Zapowiada się ciekawie. Nie mogę się doczekać, aż pokażą się pierwsze odcinki. Wtedy zobaczymy czy warto było czekać ^^. Pozdrowionka.

  2. Zapowiada się ciekawie, a po trailerze jeszce bardziej jestem zainteresowana tą serią, piosenki z openingu i endingu wydaja sie być całkiem niezłe, a w tle słyszałm zanjome mi głosy, co oznacza, że kojarze też seiyuu nie będe się jeednak narazie na ichtemat wypowiadać, gdy znajde jakiś spis aktorów „występujących” w tym anime i się upewnie że miałam racje, poinformuje was kogo ciekawego tam mamy.

  3. Jak najbardziej się z wami zgadzam, że zapowiada się nieźle ^^
    Melisa czekam na to śledztwo w sprawie seiyuu – też miałam wrażenie, że co poniektórzy mają znajome głosy, ale nie znalazłam z kim mi się kojarzyli :)

  4. Tak więc przeprowadziłam śledztwo, moje podejrzenie co do szczególnie jednego seiyuu się sprawdziło, a oto spis:

    Mei-Shen Trinden – Asuka Okame
    Nina Antoc – Ayahi Takagaki (Noe Isurugi z True tears)
    Harley Sutton – Daisuke Sakaguchi (Youhei Sunohara z Clannad)
    Mifi Lotten – Eri Sendai
    Naruki Gerni – Fuyuka Oura
    Janid Elipton – Kishô Taniyama (Seiji Sawamura z Midori no hibi)
    Feri Roth – Mai Nakahara (Nagisa Furukawa z Clannad, Midori Kasugano z Midori no hibi, Mai Tokiha z Mai HiME i Mai Otome oraz Asami Hoshino z Myself, Yourself i Maria Kurenai z Vampire knight – to jej właśnie głos wcześniej rozpoznałam, jestem świeżo po Mai HiMe i pomyślałam, że to jest głos Mai, miałam racje!)
    Lilin Mafes – Mikako Takahashi (Montmorency – Monmon xD z Zero no tsukaima)
    Karian Roth – Takehito Koyasu (Syūsuke Wakatsuki z Myself, Yourself oraz Faust VIII z Shaman king).

    Źródło to: animenewsnetwork.com – jest raczej wiarygodne.

  5. Anime po trailerze zapowiada się fajnie :D Będę czekać na pierwszy odcinek. Piosenka openingowa i endingowa są ładne i wpadają w ucho, to trzeba przyznać ;) Heh no i widzę, że będzie sporo znajomych głosów, choć gdyby nie ten spis to pewnie bym nie wiedziała do kogo należy ten głos, a wydawałby mi się znajomy jakoś ^^

Skomentuj

