To Aru Majutsu no Index – Odcinek 03

index03-title

Przed wami odcinek trzeci serii, która na mojej liście najbardziej wyczekiwanych premier jesieni, znajdowała się na chlubnym, drugim miejscu, zaraz po Hakushaku to Yousei :)

Historia się coraz bardziej rozkręca – powoli zaczynamy się dowiadywać o co w tym wszystkim chodzi ^^ Touma dalej jest moją ubóstwianą postacią( przy okazji uwielbiam jego głos – Kukai z Shugo Chary!).

Ech, naprawdę ciągle mam ochotę na więcej i więcej tego anime :)

Streszczenie:

Komoe-sensei i Index zostały same w mieszkaniu. Dziewczyna przeszła w tryb awaryjny i chce, aby nauczycielka pomogła ją wyleczyć, a w tym celu musi użyć magii.

Zakonnica wyrysowuje swoją krwią na stole magiczny znak (ala pentagram) i ustawia w nim przedmioty tak, aby ich układ był odzwierciedleniem pokoju, w którym się znajdują. Rozpoczynają rytuał. Komoe-sensei ma wyobrazić sobie pięknego anioła. Pierwsza próba kończy się niepowodzeniem, ale już za drugim razem pojawia się śliczny skrzydlaty anioł, który uśmiecha się i wzlatuje w powietrze.

Jak później widzimy, po ranach Index nie został nawet ślad! Dziewczyna wyłącza tryb awaryjny i znów jest sobą. Okazuje się, że bardziej martwiła się o Kamijou, który w przypadku jej śmierci na pewno by się obwiniał, niż o siebie. Następnie zasypia.

Kolejnego dnia cała trójka przesiaduje w mieszkaniu Sensei. Touma nie chce, aby mówiła o tym incydencie władzom miasta. Kiedy nauczycielka wychodzi na zakupy, pozostała dwójka wyjaśnia sobie parę spraw.

Index należy do Kościoła Anglikańskiego. Jako jeden z jego odłamów utworzyła się organizacja „zła koniecznego” Necessarius. Ich celem było zwalczanie magów. Najgorszą rzeczą jaką posiadają Ci ludzie są 103 tysiące magicznych ksiąg, ponieważ magia jest jak formułka – jeśli potrafisz ją odwrócić to i potrafisz zanegować działanie zaklęcia. Są one tak niebezpieczne, że ten kto by je posiadał mógłby zmienić cały świat, dlatego aby je zapieczętować umieszczono je na siłę w mózgu dziewczyny.

Touma się wściekł, że Index mu o tym wcześniej nie powiedziała. Ona natomiast stwierdziła, że miał wtedy w planach iść do szkoły na jakieś dodatkowe, a najwidoczniej nie poszedł. Z tego by wychodziło, iż się chciał jej po prostu pozbyć xD Jako, że nasz bohater nie chciał odpowiedzieć, został… ugryziony ;P

Całej sytuacji z ukrycia przyglądała się dwójka magów – Steel i pewna dziewczyna…

Wieczorem Touma i Index wybierają się do publicznej łaźni. Po drodze dziewczyna się zwierza, że prawdopodobnie przybyła do Japonii rok temu, ale nie jest tego pewna, gdyż jej wspomnienia co jakiś czas znikają. Chłopak nie jest zbyt zadowolony z tego powodu, a kiedy maskuje to drażnieniem się z Index znów zostaje ugryziony ;P

Następnie widzimy, że Kamijou, już samotnie, dociera do pewnego skrzyżowania, które nie wiadomo czemu jest całkowicie puste. Od nadchodzącej dziewczyny dowiaduje się, że przyczyną tego są runy. Kaori Kanzaki jest prawdopodobnie nowym magiem, który staje na drodze naszego bohatera…

Preview:

index03-preview

Przed nami kolejne graficzne fajerwerki bo nadchodzi kolejny pojedynek! Tym razem jednak Touma nie wyjdzie z niego bez szwanku… Kim jest Kaori Kanzaki? Dowiemy się następnym razem!

Przemyślenia:

Zauważyłam, że anime to skłania mnie, że tak powiem, do poszerzania wiedzy. :) Mianowicie po tym odcinku szukałam co oznacza słowo „necessarius”. Nie wiem, czy to co przytoczę to naprawdę tłumaczenie (pewnie uczący się łaciny mnie wyśmieją), ale spodobała mi się ta fraza. Otóż stwierdzenie „Necessarius necessarius” oznacza „Przyjaciel jest potrzebny”. Nie wiem co wy o tym myślicie, ale jak dla mnie pasuje to idealnie do To Aru Majutsu no Index!

Jest mi strasznie żal Index! Nie dość, że nie pamięta nic dalej jak rok wstecz to jeszcze musiała tyle przejść! Teraz, kiedy nareszcie ma przyjaciela, jacyś magowie chcą jej odebrać ten kawałeczek szczęścia. To bardzo, bardzo smutne ;(

Magowie, swoją drogą, to też ciekawe ewenementy. Tak Steel jak i ta nowa Kaori jakoś szczególnie nie rwą się, aby krzywdzić Index (tak wychodzi z tego co mówią), ale mimo tego dopuszczają się strasznych rzeczy.

Za to Komoe-sensei jest wspaniała! ^^ Nauczycielka w stroju króliczka, wyglądająca jak dziecko, ale jednocześnie tak wyrozumiała, otwarta i pojmująca problemy innych. Żeby wszyscy nauczyciele tacy byli… (…no może oprócz tego, żeby nie pili i palili nałogowo ;P)

Co do relacji pomiędzy naszą dwójką głównych bohaterów. Opiekuńczy, ale złośliwy chłopak i ufna lecz wydająca się jakby pochodziła z innego świata dziewczyna. Nauka i magia. Tworzą tak fajną parkę, że niemożna ich nie pokochać ^^

PS: Lubię screen 22 – ten uśmiech jest jakiś taki… wyraża, że Touma cieszy się szczęściem Index ^^

Screeny:

index03-01index03-02index03-03index03-04index03-05index03-06index03-07index03-08index03-09index03-10index03-11aindex03-12index03-13index03-14index03-15index03-16index03-17index03-18index03-19index03-20index03-21index03-22index03-23index03-24index03-25index03-26index03-27index03-28index03-29

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 9 listopada 2008, in Anime, To Aru Majutsu no Index and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 6 komentarzy.

  1. Ale ładna grafika :D Kurczem, zabrałabym się za to anime, ale nie wyrobię, za dużo nowości i jeszcze do tego Special A i Code geass,.. geeez ale te screeny zachęcające, screen 26 jest śliczny :D Oooo i doczytałam, że jest jakaś Kaori ^^ xDD Hehe no nic, tytuł napewno zapamiętam, a pozatym będziesz pisać streszczenia odcinków, to jak skończę oglądać SA to się wezmę za to :P

  2. Trochę niezrozumiale napisałam xD Już wyjaśniam: tytuł napewno bym zapomniała, tylko, że ja codziennie zaglądam na Twojego bloga i sama napisałaś, że to jest jedno z najbardziej wyczekiwanych przez Ciebie animców tego sezony więc domyślam się, że streszzenia będziesz pisać i w ten sposób nie zapomnę tytułu :)

  3. @Kaori
    Hahahah nie martw się – ja czasami też okrutnie nieskładnie piszę, więc dzięki temu łatwo mi zrozumieć innych xD
    Special A.. hmmm… mam to na liście „do obejrzenia”, ale narazie nie znalazłam czasu żeby rzucić na nie okiem. Co do Code Geassa – looknęłam 10 odcinków, a potem zaczęły się jesienne premiery i teraz nie mam kiedy go dokończyć ;(
    Miło, że codziennie wpadasz na mój blog, ale nie mogę uwierzyć, że jeszcze ze mną wytrzymujesz hahahaha xD

  4. Shouri:
    Ja choć jeszcze nie oglądnęłam do końca SA (jestem na 16 odcinku dopiero :P) to moge Ci polecić, a przynajmniej mi się bardzo podoba :P Hehe, nie wiem czy to przez to, że mnie łatwo rozśmieszyć, ale w każdym odcinku leżę ze śmiechu :P No i chyba sobie zaspoillerowałam co się wydarzy i jestem na siebie zła :| Tak samo jak w Full Moonie, zaspoilerowałam sobie, że Eichi nie żył i byłam na to o siebie zła, bo to już nie to samo oglądać jak już się wie co się wydarzy… heh ach ta moja durna ciekawość ://

  5. @Kaori
    Dostrzegam w Tobie syndrom mojej mamy, która ma czasami nieodpartą chęć zajrzenia na koniec książki xD
    W sumie co do FMwS – zawsze chciałam żeby skończyło się MitsukixTakuto, więc jakoś tam sama się domyślałam, że scenarzyści coś wymyślą żeby Eichi’ego nie spotkała. Cóż, wyszło jak wyszło – szczególnie mnie to nie zasmuciło. Może jestem nieczułym babskiem, ale nic na to nie poradzę ;P
    Teraz już na pewno wezmę się za SA – skoro mówisz że śmieszne, to oglądam w ciemno ;)

  6. O, teraz było naprawdę nieźle. Nie wiem, co zrobiłabym komuś, nieważne jakby był ubrany, gdyby wymaźgał mi stół krwią. Poza tym jeśli ona nie ma w sobie magii, jak mogła rzucić tymi „kamyczkami” i być pewną, że dokładnie tak ułożone są puszki? Ogółem to nie łatwiej było po prostu jest upchać w jedno miejsce? Poza tym poczułam cienki przepływ sympatii do Steel’a. „Jak długo jeszcze będziemy musieli jej to niszczyć?” zabrzmiało naprawdę tak, jakby żałował dziewczyny ^^ Jak na razie nie za dużo Kaori pokazali, chociaż to już drugi epizod z nią. Mam nadzieję, że dowiem się czegoś o niej w 4. epizodzie. Kurcze, powoli czuję przepływ romantyzmu pomiędzy Toumą i Index. Kiedy zdradzą jej wiek..? Ona w ogóle wie, ile ma lat..? Mam nadzieję, że jeszcze dziś obejrzę kilka epizodów.

Skomentuj

