Twitter – teraz będziemy w kontakcie :)

Przeszukiwałam ostatnio pożyteczne stronki i postanowiłam załozyć swojego Twittera – czym on jest i do czego służy pozwolę sobie wyjasnić trochę dalej.

Puki co proponuję zrolować stronkę – poniżej ramki z Tagami znajdziecie nowego widgeta ^^

Od dziś będziemy w stałym kontakcie i nie powiecie mi, że się lenię ;P

Twitter.com to stronka, która pozwala nam być w stałym kontakcie ze znajomymi. Dokładniej rzecz biorąc opiera się na banalnej idei odpowiedzenia na proste pytanie – „Co robisz w tej chwili?”

Naszło mnie na założenie sobie konta, ponieważ jak wiecie nie zawsze daje radę coś napisać (choć ostatnio jakoś wyrabiałam się z codziennymi notkami). Jednak mimo, że nie mam czasu na dłuższe teksty to wklepanie kilku słów nie stanowi problemu :)

Od dziś, jeśli zobaczycie, iż na blogu nie przybywa informacji będziecie mogli zrolować stronę i zobaczyć co też akurat porabiam, że nie mogę usiąść na dłużej do klawiatury. Przy okazji daje mi to także możliwość wyzłośliwiania się na problemu dnia codziennego bez ingerencji w treść merytoryczną notek ^^

Oto link do mojego Twittera – Shourii

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 3 Listopad 2008, in Różne and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Hmm.. Nie wiem co powiedzieć.. Może „Ja też sobie chyba założe” Nieee.. Nie chce mi się xD Wiec powiem „Lecę oglądać anime”

Skomentuj

