Nowa seria Ariny Tanemury! ^^

Wprost nie mogłam uwierzyć! Po przerwie jaką Arina Tanemura zafundowała sobie po Mistress Fortune, wreszcie wraca do pracy ^^ Jej nowe dzieło prawdopodobnie ukaże się w numerze styczniowym magazynu Ribon, który wyjdzie… w połowie grudnia? Chyba takie jest przesunięcie, ale pewna nie jestem ;)

Według furigany obok kanji można odczytać, że manga ta nosić będzie tytuł „Sakura Hime Kaden” :)

Z tłumaczeniem miałam mały kłopot bo o ile część pierwsza to łatwizna, to słowa „kaden” za bardzo nie mogłam przełożyć! Różne słowniki znajdowały mi dziwne rzeczy od czegoś związanego z elektrycznością po „łóżko kwiatów” xD W końcu poszukałam po kanji i okazuje się że 華 (hana) oznacza „kwiat”, a 伝 (den) to „legenda”. Składając całość do kupy wychodzi coś ala „Kwiatowa legenda księżniczki Sakury”.

Przeglądając ostatnio ANN znalazłam wywiad przeprowadzony (podczas Comic-Con 2007) z Ariną. Większość to ogólne odczucia apropo jak jej się podoba w Ameryce, trochę o nowym tomie Harrego Pottera (swoją drogą, mimo że jestem molem książkowym i uwielbiam fantastykę do HP nigdy się nie przekonałam – nie przeczytałam ani strony), odrobinkę o muzyce (jest fanką Morning Musume ^^), ale najbardziej zaciekawił mnie ten fragment:

Napisałaś wiele historii miłosnych, ale czy myślisz o jakichś innych gatunkach jak na przykład fantasy ala Władca Pierścieni lub coś w tym stylu?

Och, kocham Władcę Pierścieni. Moja następna praca może taka być… Pracuję na tym i myślę żeby zrobić ją bardziej jak fantasy niż historię miłosną.

Wolisz pisać naprawdę długie, ogromne serie, czy starasz się żeby były krótkie?

Jeśli to fantasy, chcę żeby była długa.

Co na to powiecie? Na moje oko wydaje się, że Pani Tanemura dała nam małą podpowiedź czego się spodziewać :)

Jeśli nowa praca to fantasy to oszaleję ze szczęścia! Time Streanger Kyoko miała akcenty tego gatunku i była cudowna… tylko bardzo krótka. Teraz naprawdę liczę na długą i epicką opowieść z wplecionym romansem ^^

Do tej pory przeczytałam Kamikaze Kaitou Jeanne, Full Moon wo Sagashite, Time Streanger Kyoko, Shinshi Doumei Cross i Mistress Fortune. Wszystkie mangi były w moim odczuciu majstersztykami, ale „W poszukiwaniu Pełni Księżyca” wygrywa mój prywatny ranking dzieł Ariny. Mitsuki i Takuto to najwspanialszy paring, a sama treść jest smutna, zaskakująca i niezwykle romantyczna. Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie czytali – Full Moon i Fruits Basket to w moim odczuciu dwa tytuły, po które trzeba sięgnąć jeśli uważasz się za fana shoujo! ^^

W kazdym razie czekam z niecierpliwością na „Sakura Hime Kaden” (popatrzcie na rysunki – stęskniłam się za tymi ogromniastymi oczyskami :) Do tego sama główna bohaterka [bo musi ona nią być] sprawia ultra sympatyczne wrażenie!) i od razu gwarantuję, że będę ją opisywać tak jak to czynię z Mistress Fortune (przy okazji – ostatni rozdział na dniach!). Za to nie będę już kontynuować mangi Slayers Revolution, ponieważ zabrała się za nią polska grupa skanlacyjna Hayate.

EDIT:
Na podstawie wiadomości z ANN udało mi się ustalić, że pierwszy rozdział nowej mangi ukaże się 1 grudnia (styczniowy numer Ribon). Opowieść o „miłości i walce” będzie miała miejsce w odległej przeszłości – erze Heian, czyli okresie w japońskiej historii w latach 794 – 1185 :)

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 1 listopada 2008, in Manga, Różne, Sakura-Hime Kaden, Zapowiedzi and tagged , , , . Bookmark the permalink. 8 komentarzy.

  1. Nowa seria Ariny Tanemury?? *zaciera ręce* Moja ulubiona mangaka „Kamikaze kaito Jeanne”, ” Full Moon wo Sagashite”, „ION”, „Mistress Fortune”. Jestem przeszczęśliwa czekam na tą mangę z niecierpliwością.

  2. No, w końcu Arinacchi wzięła się za nową serię, zamiast ciągle rysować omake do Mistress Fortune i Shinkuro~ Jak dobrze, juz nie mogę się doczekać nowej serii (a przy okazji – jakieś małej dramy cd/vomicu/adaptacji anime XD)…

  3. @Melisa
    Pani Arina jest też moją ulubioną mangaką – nie dość, że ślicznie rysuje to tworzy niesamowite, chwytające za serce historie i spaniałych bohaterów ^^

    @Kin
    Też nie mogę się doczekać nowej serii :) Ale nie pogniewałabym się jeśli ktoś by przetłumaczył Special do Shinkuro zanim zabiorą się na dobre za Sakure :)
    Hmm… adaptacja anime… – marzę o zrobionej porządnie Kyoko (mało realne) i wieloodcinkowym Shinshinie :) Ech, z animowani Takanari i Maguri xD

  4. @Shouri
    Ja akurat special mam za sobą ^_^ Uroczy był doprawdy~ Szczerze mówiąc lepszy niż ostatni rozdział. Z całego serca polecam.
    btw special można znaleźć na forum Imperial Academy (www.sdc.kefi.org/forum/), zarówno skany (niestety bardzo słabej jakości rawy) i wyśmienitą translację.

    A słyszałaś o tym, że Arinacchi stworzyła yaojec do Gundam Seed? XD

  5. @Kin
    Słoneczko Ty moje! Dziękuję Ci!!! :*
    Tyle czasu spędziłam na szukanie rawki (po części potrafię sobie przetłumaczyć, więc już nawet nie szukałam tłumaczenia bo byłam pewna że nie znajdę), a tu nawet z translacją jest ^^
    Special był niesamowity! Sto razy lepszy od ostatniego rozdziału shinkuro! Teraz wszystko naprawdę zostało wyjaśnione i to stwierdzenie Haine do Takuna „Miej trochę wiary” ^^ Nareszcie wszyscy wiemy, że to jego naprawdę kocha :)
    Przy części KazuxMaika prawie spałam z krzesła ze śmiechu xD

    Yaoi do Gundam Seeda? Ani słowa o tym nie słyszałam…

  6. @Shouri
    Ależ proszę :) Trzeba sobie pomagać, no nie? (^_^)v
    O tak, special był zdecydowanie lepszy. Ostatni rozdział zaś… hmm… nie podobał mi się. Jakoś nie przepadam za ślubami w anime/mangach. Ale jedna rzecz mi się w ostatnim rozdziale podobała – uśmiechnięta facjatka Shizumasy. Choć go nie trawię, to jakoś nie mogłam się nie uśmiechnąć kiedy tylko go zobaczyłam :). Pocieszny był…
    Yup, yaoi~ Szczerze mówiąc, nie obchodziłoby mnie to gdyby nie fakt, że to Arinka narysowała (nie przepadam za yaoi fufufu) XD. Jedyne, co można w sieci znaleźć to dwa skany + okładkę… T_T A szkoda, bo przezwyciężyłabym nawet moją niechęć do boys’ love i przeglądnęłabym to…

  7. Hellou! Shouri-san, chciałam tylko zapytać! Czytałaś już pierwszy rozdzialik Sakura Hime? : >

  8. @Kin
    Właśnie teraz zauważyłam, że wyszedł pierwszy chapter ^^ Arina-sensei była i będzie moją mistrzynią i dopiero teraz widzę jak bardzo brakowało mi jej rysunków, jej historii, jej bohaterów – jeśli byłaby taka sytuacja, że mogłabym zachować tylko jedną mangę z całych moich zbiorów to na pewno byłaby to praca Pani Tanemury ^^
    Co do samego SHK to jest ładne, śmieszne i niesamowicie urocze! Przypomina mi trochę KKJ, ale to może dlatego, że Sakura to także typ wojowniczki :) Dałam się złapać na ostatnich scenach – myślałam o trochę innym rozwiązaniu, ale takie też mi odpowiada xD W każdym razie szykuje się do tłumaczenia i opisu pierwszego chapteru, który pojawi się na dniach (edycja trochę zajmuje).
    Pozdrawiam ^^

Skomentuj

