Strasznego Halloween! ;]

Święto to jest w Polsce raczej nie obchodzone, ale za to Polacy wyznają inną regułkę – „Każda okazja dobra do świętowania!” xD

Pozwolę się sobie z tym zgodzić :) Ale żeby świętować trzeba mieć przy czym – w takim razie dostajecie ode mnie mały muzyczny prezencik ^^

Coś co obiecałam wszelkimi sposobami zdobyć! Skończyło się na tym, że sama musiałam wyciąć muzykę z filmiku (wersja 1:30 min), ale co tam – ważne, że jest ;]

Enjoy!

Download:
Hakushaku to Yousei – Hikaru Midorikawa – My Fairy

Co do Halloween. Szczerze pozwiedzawszy ja go jako tako nie obchodzę, wolę uroczystość z 1 listopada. Byliście kiedyś w dzień Wszystkich Świętych w nocy na cmentarzu? Niezapomniane przeżycie! Ciemność oświetlana tylko przez poświatę rzucaną przez setki maleńkich płomyczków. Cisza, spokój, a jedyne dźwięki to szum liści w koronach drzew…

Niestety Halloween kojarzy mi się szczególnie z dziwnymi amerykańskimi zwyczajami. Inna część świata, inne rozumowanie. Mam wrażenie, że nigdy nie zrozumiem mieszkańców USA xD

Jutro dzień będzie bardzo zajęty, więc notka jeśli się pojawi to wieczorem. Spędźcie te 2 dni jak uważacie – ja zapewne pogrążę się w melancholii, która nachodzi mnie co roku o tej porze… ale nie mam jej tego za złe. Postaram się odstresować przy głosie Hikaru ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 31 Październik 2008, in J-Music, Różne and tagged , , , . Bookmark the permalink. 4 komentarzy.

  1. No wreszcie moja ukochana piosenka ;) Nie ważne, że taka krótka można za to na mp3 nagrać. Co do Halloween uważam, że to ciekawy zwyczaj chociaż nie w moim stylu. Ograniczam się do pooglądania na youtube amv z jaką halloween’ową piosenką w tle np. „This is Halloween” (ostrzegam, że najlepsze amv z tą piosenką jest z anime Elfen Lied, które mnie przyprawia o dreszcze ;), ale chyba o to chodzi xD)

  2. Dziękować za piosenkę :) Hehe a co do Halloween to ja już chyba wyrosłam :P Lubię czytać o ciekawych zwyczajach itp, ale nie chodziłabym od domu do domu przebrana za wiedźmę czy coś :P

  3. @Melisa
    Elfen Lied jest na mojej liście „do obejrzenia” bo słyszałam o nim wiele dobrego… i to że jest bardzo krwawy ;]

    @Kaori
    Może raczej nie wyrosłaś, a zostałaś inaczej wychowana – jakbyś mieszkała w Stanach to pewnie podochodziłabyś do tego inaczej.

    W każdym razie zdanie co do tego „święta” macie takie jak i ja xD
    Apropo piosenki – Do itashimashite ^^

  4. Super empetrzy

Skomentuj

