Skip Beat! – Odcinek 01

Skip Beat! był jednym z wyczekiwanych przeze mnie anime! Świat idolów, kobieta pragnąca zemsty, a wszystko to w romantycznej oprawie. Zapowiadało się świetnie i takie też wyszło :)

Muszę przyznać, że pierwszy odcinek praktycznie zmusza Cię do sięgnięcia po więcej! :) Przejdźmy do opisu bo jest o czym opowiadać!

Opening:

Piosenka „Dream Star” grana przez zespół Generous potrafi porządnie rozruszać człowieka ^^ Ma w sobie coś takiego, że od razu zaczynamy potrząsać głową, strzelać palcami w rytm muzyki – naprawdę świetna! :)

Animacja jest całkiem fajna, ponieważ przedstawia nam w pewnym sensie fabułę z anime. Widzimy przemianę Kyoko i jej dążenie do zostania tytułową Dream Star :)

Ending:

Ending natomiast mi się nie podobał! „Namida” grupy 2BACKKA od razu skojarzyła mi się ze znienawidzonym przeze mnie pierwszym openingiem do Bleacha (widziałam tylko parę odcinków – za duży tasiemiec!)! A feeeeee hip-hop to nie mój styl!

Za to pomijając doznania słuchowe i skupiając się na samym wzroku nie jest tak źle. Widzimy samotne ujęcia Rena i Kyoko. Całość jest jakby przepuszczona przez filtr kolorów zostawiający tylko morską zieleń ^^

Streszczenie:

Na początku poznajemy Kyoko. Miłą, zaradną i spokojną dziewczynę, która bardzo ciężko pracuje. Kiedy już ma iść do domu słyszy rozmowę swoich koleżanek z pracy. Jedna z nich wychwala nowego idola Sho, który jest według niej najlepszym piosenkarzem i pobił w jej rankingu nawet Rena – sławnego aktora. Wyjawia też, że kupiła aż 2 jego płyty i w zamian dostała 2 plakaty! Kyoko jest zrozpaczona!!! Ona też kupiła 2 płyty, a plakatu nie ma ;( Dziewczyny doradzają jej by poszła do sklepu się zapytać, a ona wypada z budynku i pozostaje po niej tylko kurz ;D

Na rowerze dociera do sklepu muzycznego, parkuje na ladzie i stwierdza, że nie dostała plakatu. Na szczęście dla sprzedawcy ostał się jeszcze jeden :) Uszczęśliwiona Kyoko chce spokojnie wyjść, ale zauważa, że ma tylko kilkanaście minut żeby dostać się do drugiego miejsca pracy!

Dociera na czas, ale szefowa się o nią zamartwia. Radzi jej, aby wzięła sobie dziś wolne lecz ona nie chce się zgodzić. Opuszczenie nawet jednego dnia pracy może spowodować, że nie starczy jej na czynsz (mieszka w drogim apartamencie).

Wracając wieczorem do domu rozmyśla nad sobą. Zawsze marzyła, że tak jak w opowieściach, zostanie księżniczką i znajdzie swojego księcia. Puki co życie nie układa się tak kolorowo. Zaharowuje się w dwóch pracach i na wszystkim musi oszczędzać. Swoją kurtkę nosi już parę lat, rower jest pożyczony, a włosy przystrzyga sobie sama. Chciałaby też czasami zakosztować luksusu – perfumy, makijaż… Szybko przerywa swoje rozmyślania i gna do domu!

W apartamencie świeci się światło, a to oznacza, że jej książę wrócił! ^^ Wpada do mieszkania i zastaje tam Sho – wspomnianego wcześniej piosenkarza. Okazuje się, że z nim mieszka! Niestety chłopak nie jest w dobrym humorze i chce szybko wyjść. Na szczęście Kyoko ma w lodówce broń jakiej się nie oprze – pudding ;D
Sho wygląda na zadowolonego wcinając budyń. Niestety w telewizji prawie leci wywiad z jego śmiertelnym wrogiem – Renem. Wkurzony wychodzi z apartamentu, ponieważ dowiaduje się przegrał z nim w kolejnym rankingu.

Następnego dnia dziewczyna martwi się tym co się stało. Postanawia zanieść Sho jedzenie do pracy i z nim pogadać. Nie przebrała swojego ubrania roboczego, tak więc ochroniarze wpuszczają ją do budynku biorąc za dostarczyciela posiłków.

Kyoko znajduje Sho, ale to co słyszy doprowadza ją do furii. Okazuje się, że chłopak ją tylko wykorzystuje! W przeszłości poprosił ją by wyjechała z nim do Tokio, ponieważ potrzebował pokojówki, która zajmie się domem i będzie dbała o to by żył w luksusie. Dziewczyna jest tak wściekła, że zaczynają latać koło niej demony xD Mimo, że wyprowadza ją ochrona, poprzysięga ona zemstę Sho, ale żeby tego dokonać musi wejść do świata showbiznesu!

Widzimy, że kolejnego poranka całkowicie zmieniona Kyoko wychodzi z centrum urody i stwierdza, żeby Sho się lepiej miał na baczności!

Preview:

Można się domyślać, że w następnym odcinku Kyoko będzie próbowała się dostać do świata showbiznesu, a z tych kilku widocznych screenów wywnioskujemy, że weźmie udział w jakimś castingu :)

Przemyślenia:

Jak mi się podobało! ;D Nie czytałam mangi (muszę to dopiero kiedyś nadrobić) tak, więc nie miałam za dużego pojęcia czego się spodziewać. Okazało się, że mamy przed sobą jedno z lepszych anime tej jesieni! ^^

Bohaterowie są wspaniali. Ciekawi mnie postać Rena, ale liczę na to, że szybko dowiemy się o nim czegoś więcej ^^ Uwielbiam Kyoko! Moim zdaniem jest śliczna, także jako swoje normalne ja, a Sho jest dupkiem, który tego nie zauważa i kompletnie na nią nie zasługuje! Na tego głupiego blondyna przelana jest aktualnie cała moja nienawiść! Egoizm to jedna z cech, których w życiu nie toleruje. W drugiej strony nasza główna bohaterka to taka postać, którą mamy ochotę przytulić i powiedzieć, że wszystko będzie dobrze!

Nie martw się Kyoko! Dokopiesz jeszcze temu idiocie! ;P

Wszystko jest bardzo ładnie, kolory dobrze wyważone, SD są milutkie, a muzyka też niczego sobie, w skrócie – JA CHCĘ KOLEJNY ODCINEK! xD

Screeny:

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 26 października 2008, in Anime, Skip Beat! and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 12 komentarzy.

  1. Jestem, na 3 odcinku, nawet mi się spodobało choć na początku nie miałam ochoty pooglądać, przekonało mnie streszczenie i sam fakt, że jest to na tej stronie, bo jak na razie na anime tutaj opisywanych się nie zawiodłam. Cóż zemsta na Sho jest dość ciekawym powodem do zrobienia kariery xD no w każdym razie anime mi się podoba i czekam na kolejne streszczenia (bo takie zawsze warto przeczytać). Polecam anime wszystkim.

  2. @Melisa
    Streszczenia oczywiście będą, ale czekam na suby od Ureshii-Yoroshiku. Widziałam, że są już dostępne kolejne 2 odcinki, ale chciałabym być konsekwentna i oglądać epizody wypuszczone przez daną, wybraną przeze mnie grupę ^^

  3. Melisa jesteś na dalszym odcinku odemnie :P Ja utknęłam na drugim, ale to z powodu braku czasu:/ A anime mi się jak narazie podoba i wiele czytałam o mandze, że świetna i wogóle, ale mnie przekonał chyba trailer, kawałek piosenki w trailerze i ten krzyk Kyoko na końcu trailera „Shoutarooo!”xD Shouri masz rację, zgadzam się z Tobą w 100%, że Shou to dupek :/// Jak on mógł tak wykorzystywać biedną Kyoko No, ale ona jest konsekwentna (drugi odcinek xD) i mu jeszcze dokopie ^^ :D

  4. @Kaori
    Jak najbardziej liczę, że jeszcze mu dokopie! [szatański uśmiech] Czytałaś może mangę? Ja właśnie też słyszałam dużo pochlebnych opinii, ale jak narazie nie znalazłam na nią czasu ;(
    Drugi odcinek pojawi się wkrótce bo Ureshii-Yoroshiku wzięło się do pracy i wypuściło kolejny epizod ^^

  5. Shouri:
    właśnie mangi nie czytałam (jeszcze:P) ale zabiorę się za nią jak tylko przeczytam Vampire Knight i Full Moon wo Sagashite, albo Full Moona przeczytam po Skip Beat :P Nie wiem jeszcze, tak na serio to z czasem jest coraz bardziej krucho :| Przez animce zawaliłam początek roku szkolnego, no ale co tam :P
    W drugim odcinku(o ile mnie pamiec nie myli, a to sie czesto zdarza:P ) Kyoko przejdzie do ofensywy ^^ biedny będzie taki jeden gostek :P
    Ayyy jeszcze raz dziękować za piosenkę z endingu HtY xD w kółko sobie leci ^^ taka fajna, spokojna ;d

  6. @Kaori
    Jeśli miałabym Ci polecić coś z wyżej wymienionych tytułów to czytaj Full Moon wo Sagashite! Ten tytuł i Fruits Basket to dwie moje ulubione mangi! ^^ Full Moona kocham do tego stopnia, że sprowadziłam go sobie z Anglii bo chciałam mieć w wersji drukowanej, a na wydanie w Polsce nie ma oczywiście co liczyć :/ Zresztą może to lepiej… gdyby mieli go tak wydać jak Kamikaze Kaitou Jeanne to bym się załamała ;(

  7. Dzięki :) W takim razie sięgnę wcześniej po Full Moona, szczególnie, że już kończę oglądać anime, które jak dla mnie jest genialne x33
    Heh tak na serio to anime mnie wciągnęło gdzieś tak na przełomie kwietnia i maja :P Do dziś obejrzałam 15 całych serii( w tym powtórka 153 odcinków Dragon Balla i ponad 100 odcinków DBZ i dwa anime oglądnęłam po 2 razyxD:P) Jak narazie mangę dopiero zaczynam poznawać, bo wszędzie gdzie czytałam to ludzie pisali, że manga Vampire Knight jest dużo lepsza od anime (które moim zdaniem jest świetne:P) i sama chciałam się przekonać i no niestety chyba muszę to przyznać, że manga jest lepsza, ale i tak fajniej się ogląda niż czyta :P

  8. @Kaori
    Skoro podoba Ci się anime Full Moon to mogę zagwarantować, że mangę polubisz 100 kroć bardziej! Jest prawdziwy koniec (yay~! ^^), a do tego fabuła jest dużo lepsza. Więcej Izumi’ego, rozwiązanie spraw sercowych Meroko, ładne zamknięcie wątków z Mitsuki, no i wyjaśnienie co z Takuto. Po ostatnim odcinku anime (też najpierw oglądałam, a następnie czytałam) myślałam, że powieszę twórców, ale manga wszystko rekompensuje ^^
    Jeśli chodzi o mnie to chyba wolę czytać – już pomijam to, że ogólnie rzecz biorą uwielbiam czytać, raczej chodzi o to, że wielokrotnie fabuła z anime dużo odbiega od oryginału i niestety jest zwyczajnie gorsza ;(

  9. skąd bierzecie mange? nie znam żadnej stonki a chciałabym zacząc czytac;]

  10. Ania,
    jeśli angielski nie jest dla Ciebie większym problemem to polecam
    http://www.onemanga.com
    lub
    http://www.mangafox.com
    Sama z nich korzystam i wiem, że są dobre, przynajmniej jak dla mnie :)
    Jeśli szukasz polskich to nie pomogę, bo wszystko czytam po angielsku, ale o ile mnie pamięć nie myli to Shouri w komentarzu do notki „Przegląd mang” (czy tytuł jakiś podobny) wymieniła kilka polskich stronek.
    Mam nadzieję, że pomogłam :)

  11. @ania
    Podpisuję się pod tym co napisała Kaori, ponieważ także korzystam z tych dwóch stronek ^^ Mają ogromną ilość tytułów i są naprawdę dobre :)

    Co do polskich to też ich nie używam (za dużo zachodu z tym, a i tak przetłumaczonych rozdziałów jest bardzo mało), ale możesz szukać za pomocą Wszechbiblii Mangi
    http://manga.wszechbiblia.net/wbm_comic_search.php
    Za pomocą tej bazy danych znajdziesz jaka grupa zajmuje się tłumaczeniem danego tytułu, a później już tylko wchodzisz na ich stronkę i ściągasz co chcesz ^^

    @Kaori
    Dzięki za wyręczenie mnie ^^

    Pozdrawiam ^^

  12. ja jestem na 19 odcinku i strasznie mnie to anime się podoba a te duszki są po prostu słodkie xD

    @ania

    http://kreskowki.fani.pl/ tu znajdziesz 19 odcinków z polskimi napisami

Skomentuj

