Co, jak i kiedy? – czyli plan na jesień 2008!

Lubię być zorganizowana, więc postanowiłam napisać takie cuś co pozwoli wam się zorientować trochę w mojej pracy ^^

Jesień rozgościła się na dobre co widać po częstych deszczach, spadających z drzew liściach i gwałtownym wzroście liczby zachorowań! Pomijając jednak te wszystkie mało przyjemne rzeczy, jest ona także pewnego rodzaju początkiem. Wszystkie branże mają porządny przestój na wakacje, a swoje nowości prezentują dopiero od września. To samo oczywiście dotyczy anime.

Już na początku roku szkolnego umieściłam pewne rozpoznanie dotyczące ukazania się świeżutkich produkcji. Od tamtego czasu spędziłam dużo czasu na wyszukiwaniu różnych nowinek i dzięki temu mogę dzisiaj ogłosić czym mam zamiar się zająć począwszy od dnia dzisiejszego! :)

Od jakiegoś czasu z prawej strony mojego bloga możecie obserwować podmenu „News”, a w nim daty premiery różnych tytułów. Wypisane są tam anime, którymi obecnie się interesuję i które mam zamiar blogować.

Oczywiście nie wszystko dam rady opisywać równie szczegółowo – tym więcej detali tym wszystko zajmuje więcej czasu! Dlatego właśnie chciałam ustalić sobie co będzie u mnie miało fory i dostanie pełne review, a które serie będę streszczać krócej. Do tego planuję wprowadzenie sond, a po jakimś tygodniu krótkie omówienie wyników ;) Mam także w zamyśle artykuły typu listy „Top Ten” – można powiedzieć, że odnoście tego pomysłu jeszcze zbieram dane ^^ Inne teksty tematyczne mogą się pojawić przy sprzyjających warunkach. Ale teraz przejdźmy nareszcie do tego co jest głównym tematem, czyli…

Co? Jak? Kiedy?

  • Hakushaku to Yousei – (28/09/08) będę blogowała w pełnym wymiarze. Śliczna kreska i interesująca historia. Zdążyłam już rzucić okiem na RAWkę, ale czekam ciągle na suby. Zapowiada się naprawdę interesująco ^^
  • Yozakura Quartet – (02/10/08) tą serią zajmę się w skrócie. Odcinki będą opisywane na zasadzie łączonych review Shugo Chary! Krótkie przedstawienie fabuły, moje przemyślenia i screeny. Opowieść o grupce nastolatków z paranormalnymi zdolnościami nie jest szczególnie odkrywcza, ale zapowiada się fajnie. Looknęłam na RAWkę i jest całkiem ciekawie.
    Projekt, niestety, porzucony z braku czasu ;(
  • To Aru Majutsu no Index – (04/10/08) zdecydowanie pełny opis! Możecie się go spodziewać na dniach (dziś mam zamiar obejrzeć pierwszy odcinek). Z utęsknieniem czekałam na tą serię od zapowiedzi i zdecydowanie się nie zawiodę :)
  • Kannagi – (04/10/08) w tym przypadku także będziemy mieć skrótowca. Szybkie konkretne streszczenie. Na początku chciałam się zająć tym anime bardziej szczegółowo, ale kiedy przyszedł czas wyboru na czym bardziej mi zależy, Kannagi przegrało bitwę. Odcinek leży mi już na dysku więc opis wkrótce!
    Projekt, niestety, porzucony z braku czasu ;(
  • Skip Beat! – (05/10/08) jak najbardziej ładne i szczegółowe review ^^ Patrzyłam na RAWkę i naprawdę nie mogę się doczekać napisów. Kolejne anime o świecie showbiznesu, ale Kyoko po prostu nie da się nie lubić xD
  • Chaos;HEAd – (09/10/08) krótko i zwięźle. To pierwszy horror za jaki się zabieram dlatego narazie dostaje mało miejsca. Fabuła mnie zaintrygowała, więc znajdzie się dla niego kącik na blogu.
  • Shugo Chara! Doki! – (04/10/08) oczywiście pełen opis jak tylko skończę pierwszą serię. Został jeszcze jeden odcinek do zsubowania, a niestety RAWka pierwszego odcinka Doki! to znów skrót wydarzeń pierwszej serii. Cóż – pozostaje mieć nadzieję na Ikuto Arc ^^
  • Tales of the Abyss – (03/10/08) dopiero dziś zdecydowałam się na to anime. Stęskniłam się za porządnym fantasy :) Opis będzie skrótowy, ale mam nadzieję, że nie zawiodę się na tej serii – w końcu nie jestem fanką gier Tales Of… więc nie mam zielonego pojęcia czego się spodziewać!

To by było na tyle. Każde anime będzie miało swoją osobną kategorię, a poszczególne odcinki osobną notkę (chyba, że z jakichś przyczyn byłabym dużo do tyłu – wtedy mogę łączyć opisy). Oj szykuje się pracowita, a zarazem bardzo ciekawa jesień ;)

Czekajcie na Kannagi, To Aru Majutsu no Index i Tales of the Abyss – pierwsze odcinki już wkrótce ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 8 października 2008, in Różne and tagged , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

