Skip Beat! – TV Promo!

Długo czekałam na tą nowinkę i w najmniej spodziewanym momencie się pojawiła ;) Aż mnie dziwiło, że nic się nie ukazało aż do tej pory (w końcu już niedługo premiera), ale nareszcie mogę zaspokoić moją ciekawość :)

Wreszcie dostępny jest filmik promocyjny do anime Skip Beat!

Anime ukaże się 5 października na kanale TV Tokyo (dlaczego na mojej satelicie go nie odbieram??? ;( ). Jeśli chodzi o seiyuu, to głosem Kyoko Mogami będzie Marina Inoue (D.Gray-man), Shotaru Fuwy – Mamoru Miyano (Death Note, Wolf’s Rain), a Rena Tsurugi – Katsuyuki Konishi (Shaman King, Karin).

Reżyserem jest Kiyoko Sayama (Pretear, Princess Tutu), a studio pracujące nad produkcją to Hal Film Maker znane między innymi z wyżej wymienionych produkcji ^^ Z tych dwóch tytułów obejrzałam Pretear (Princess Tutu mam dopiero w planach) i muszę powiedzieć, że podobał mi się sposób wykonania :)

Opening ma nosić nazwę „Dream Star” i będzie wykonywany przez grupę generous, a ending o tytule „Namida” (jap. łza) zaśpiewają 2BACKKA.

Jeszcze jedna dość ciekawa wiadomość – udało mi się dowiedzieć, że subowanie Skip Beata! puki co mają w planach grupy Ureshii-Yoroshiku, Batsu-Geimu oraz Generation NeXt [GX_ST].

Nie mogę się doczekać ^^

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 29 września 2008, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , . Bookmark the permalink. 2 Komentarze.

  1. Skip Beat przeczytałam jedynie 4 tomy, ale powiem, że całkiem niezłe. Anime… Projekty postaci bardzo fajne, choć Ren taki jakiś mało tajemniczy.
    Co do obsady – Marina Inoue jest to prostu tutaj perfekcyjna! Chyba nikt nie byłby lepszy od niej w roli Kyoko. Co do Shou – Mamoru Miyano – YES YES YES XD No i Ren – Katsuyuki Konishi to też bardzo dobry wybór (ach ten Guren… ach ten Johann…)
    No to teraz czekam jedynie na suby od UreshiiYoroshiku, jestem pewna, że odwalą dobrą robotę (jak zawsze zresztą :))
    Pozdrawiam

  2. @Kin
    Widzę, że Ty masz chociaż jakieś rozeznanie i wiesz czego się spodziewać :) Ja niestety jeszcze nie zabrałam się za mange Skip Beat!, więc do anime podchodzę jak do czegoś nowego :)
    Pozdrawiam ^^

Skomentuj

