Music: Flow – Colors (Code Geass)

Aktualnie mam kręćka na punkcie anime Code Geass: Hangyaku no Lelouch (ach, ten Suzaku… ^^) i openingu do niego, czyli piosenki „Colors” śpiewanej przez zespół Flow! ^^

To chyba wystarczający powód żeby zaprezentować wam jej tekst i tłumaczenie, prawda? :) Miło, że się zgadzacie ;P
Ewentualne poprawki wprowadzę jutro (00:15 to już ledwo widzę na oczy xD)

Na końcu download a teraz zabierajmy się do dzieła! ^^

FLOW – COLORS

Jibun wo sekai sae mo kaete shimaesou na
Shunkan wa itsu mo sugu soba ni…

Kakusenu iradachi to tachitsukusu jibun wo mitsume

Mayoi nagara nayami nagara kuyami nagara kimereba ii sa
Kimi ga kureta kotoba hitotsu tomadoi wa kiesari

Karappo datta boku no heya ni hikari ga sashita

Miageta oozora ga aoku sumikitte yuku
Tozashita mado wo hiraku koto wo kimeta
Jibun wo sekai sae mo kaete shimaesou na
Shunkan wa itsumo sugu soba ni…

Mitasenu nichijou ni aru hazu no kotae wo sagashite

Asahi ni hitori yawaraka na koe ni furimukeba

Mabayui hizashi no naka futo kimi ga hohoemu
Tozashita mado ga hirakisou ni naru
Jibun wo sekai sae mo kaete shimaesou na
Sonzai wa boku no me no mae ni…

Miageta oozora ga aoku sumikitte yuku
Tozashita mado wo hiraku koto wo kimeta
Jibun wo sekai sae mo kaete shimaesou na
Shunkan wo kanjiru ima koko ni…
Hikari e to ryoute wo nobashite…

Kokoro wo fukinukeru sora no iro kaoru kaze


FLOW – KOLORY

Chwila, która wydaje się być zdolna zmienić mnie, a nawet cały świat
Jest tuż obok mnie…

Rozdrażnienie, którego nie potrafiłem ukryć
Wpatrując się w siebie stojącego kompletnie nieruchomo…

Kiedy jestem zdezorientowany, zaniepokojony i zasmucony, powinienem podjąć decyzję.
Z jednym słowem, które mi podarowałaś, niezdecydowanie zniknęło.

Światło rozświetla mój pokój, który wydawał się taki pusty.

Wspaniałe niebo na które spojrzałem, jaśniało błękitem
Zdecydowałem się otworzyć to zamknięte okno.
Chwila, która wydaje się być zdolna zmienić mnie, a nawet cały świat
Jest tuż obok mnie…

Nienasycony podczas zwykłych dni, szukam odpowiedzi, która powinna istnieć…

Jeśli zwrócę się w stronę łagodnego głosu, samotnego podczas świtania,

W oślepiających promieniach słońca, niespodziewanie się uśmiechnęłaś
A zamknięte okno zaczęło się otwierać.
Istnienie, które wydaje się być zdolne zmienić mnie, a nawet cały świat
Przed moimi oczami…

Wspaniałe niebo na które spojrzałem, jaśniało błękitem
Zdecydowałem się otworzyć to zamknięte okno.
Tu i teraz wyczuwam moment,
Który wydaje się być zdolny zmienić mnie a nawet cały świat…
Wyciągam swe ręce naprzeciw światłu…

Pachnący wicher w kolorze nieba wieje wprost do mego serca.

Download:
Code Geass – Flow – Colors

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 17 września 2008, in J-Music and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

