Chaos;HEAd – nowy trailer!

Wypuszczono nowy filmik promocyjny do oczekiwanego przez wiele osób thrilleru-horroru Chaos;HEAd.

Niestety jeśli myśleliście, że zobaczycie jakieś konkrety to musicie się rozczarować. Trailer jest bardzo podobny do pierwszej zapowiedzi, choć na moje oko lepszy (po tamtym to naprawdę nic nie było widać!).

Zresztą obejrzyjcie i przekonajcie się sami ^^

Studiem odpowiadającym za animację będzie Madhouse (Death Note, Card Captor Sakura, Chobits), czyli według mnie nie ma się co martwić o jakość wykonania! Zaś główni seiyuu to Hiroyuki Yoshino (Hibiki Tokai z Vandread, Daichi z Shugo Chara!) jako Takumi Nishijō i Eri Kitamura (Michael Harley z Kaze no Stigma, Seira z Mermaid Melody: Pichi Pichi Pitch) jako Rimi Sakihata.

Anime składać się będzie z 12 epizodów. Data premiery ustalona jest na 09 października 2008, a pierwszy odcinek nosił będzie tytuł „Kidou”, czyli „Rozpoczęcie”.

Można też wspomnieć, że opening będzie śpiewany przez Kanako Itō, którą fani rozpoznają między innymi z endingu do Myself;Yourself ;) Po przysłuchaniu się trailerowi od razu miałam wrażenie, że gdzieś już słyszałam ten głos i jak widać mój słuch po raz kolejny mnie nie zawiódł ^^ W końcu „Kimi to Yozora to Sakamichi” mam na mp3 xD

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 13 września 2008, in Anime, Różne, Zapowiedzi and tagged , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

