Shugo Chara! – Odcinek 06

Tym razem mamy balet i okazję do transformacji z Miki ^^

Od dzisiaj robię mini streszczenia – chciałam umieszczać je w jednej notce, ale wychodziło mało estetycznie, dlatego będą rozdzielone. Jeszcze dziś ukażą się 3 inne odcinki, ale dopiero wieczorem!
(EDIT: Przepraszam, ale pozostałe 3 odcinki ukażą się jutro, gdyż mój spacer się trochę przeciągnął, a o 19:45 nie mam już siły pisać  ;) Gomennasai!)

A teraz do dzieła! :)

(„Chara Nari! Amulet Spade!”)

Streszczenie:

Odcinek zaczyna się od pracy Guardians. Okazuje się, że oprócz strzeżenia uczniów mają też do wykonania mnóstwo papierkowej roboty. Kiedy Yaya proponuje wypad na lody, Strażnicy się ulatniają, a Amu nie pozostawiono wyboru – musi iść.

Jednak zanim na lody, Obie dziewczyny lądują na treningu baletu. Okazuje się że Yaya uprawia taką niepodobną do siebie dyscyplinę. Nawet Amu zostaje zmuszona do spróbowania swoich sił i wypada całkiem nieźle (nie licząc bolących mięśni ;P) po transformacji z Ran, której się potem za to obrywa ;)

Primą na nadchodzącym przestawieniu ma być Maika Himekawa – niezbyt miła osoba choć z wielkim talentem. Podczas swojej próby przytrafia się jej jednak kontuzja, która uniemożliwia jej występ. Nową primą zostaje Yaya.

Następnie w Royal Garden Guardians rozmawiają o występie Yayi. Shugo chary zachwycają się tańcem i próbują w nim swoich sił. Nawet Kiseki chce udowodnić, że da rade co wywołuje ciekawą reakcję reszty xD W końcu rozmowa schodzi na Maikę, a Amu zamartwia się nad nieszczęśliwą dziewczyną.

Amu w szkole wydaje się dziwnie smutna, a spacerując trafia do planetarium. nie jest tam jednak sama – spotyka mężczyznę, który opiekuje się tym budynkiem. Nieznajomy, jak zauważyła dziewczyna, jest dziwnie podobny do Tadase. Po rozmowie Amu wydaje się podniesiona na duchu, a akcja przenosi się gdzieś indziej.

Widzimy Ikuto idącego wieczorem po mieście. Po drodze spotyka Nikaidou-senseia, który przekazuje mu informacje o mającym się narodzić X Jajku, a także stwierdza, że jeśli nie będzie to Embryo, on ma się tym zająć. Chłopak nie wydaje się zadowolony z takiego rozwiązania, choć nie chce tego przyznać. Rozstają się a Yoru podsumowuje to stwierdzeniem, że nienawidzi tego gościa.

Następnego dnia Amu idzie na praktykę baletu. Yaya cieszy się, że jej przyjaciółka się tym zainteresowała, ale prawdziwym powodem Amu jest zamartwianie się o Maikę. Przy okazji spotyka mamę Himekawy, która zajmuje się robieniem kostiumów.

Po praktyce nasza bohaterka chce podnieść Maikę na duchu ale wszystko sprowadza się do przemiany jajka dziewczyny w X Egg. Dziewczyna boi się, że będzie musiała zrezygnować z baletu tak jak jej mama po doznaniu kontuzji. Yaya swoim Chara Change nic nie może zdziałać (w końcu przemienia się w niemowlaka ;P), ale za to Amu robi przemianę z Miki i tak powstaje Amulet Spade. Open Heart oczyszcza jajko ^^

Widzimy, że z zewnątrz wszystkiemu przyglądał się Ikuto. Yoru mówi, że to co robi Amu znacznie ułatwia im zadanie, a chłopak przytakuje z uśmiechem ;D (kyaaaaaaa! ;))

Odcinek kończy się występem baletu, na który przyszli wszyscy Guardians. Po nim Maika chwali Yayę po czym stwierdza, że się nie podda i na pewno zostanie primą! :)

Przemyślenia:

Odcinek był całkiem fajny ^^ Przemiana z Miki była świetna! Moim zdaniem powinni ją wykorzystywać częściej! ;) Ikuto co raz bardziej wydaje się, że nie jest taki zły jak mówiło to pierwsze wrażenie (a do tego jest przystojny ;D). Natomiast Nikaidou ma u mnie minusa! Kukai dopełnił odcinek – jego płacz na występie prawie zwalił mnie z krzesła xD

Obrazki są oczywiście w miniaturkach – powiększona wersja dostępna po kliknięciu ^^

Ta część notki od dziś właśnie tak będzie wyglądać dla starszych odcinków. To właśnie przemyślenia zabierały mi sporo czasu, a więc dzięki temu będę się szybciej uwijać! :)

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 1 września 2008, in Anime, Shugo Chara! and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. Yayy..! Amulet Spade.. Strój Amu po przemianie:: ‚fantastyczy’ ;D Nawet się próbowałam tak ubrać xDD Niestety nie znalazłam paru podstawowych dodatków xSS ^.^

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: