Music: Megumi Hayashibara – Revolution (Slayers Revolution)

Tym razem tekst i tłumaczenie do endingu Slayers Revolution śpiewanego przez (a jakże!) Megumi Hayashibare o tytule „Revolution”. Przyznam, że ta piosenka podoba mi się bardziej niż opening ^^

Na końcu znajdziecie download, a ja przechodzę do dzieła ;)

MEGUMI HAYASHIBARA – REVOLUTION

Owari ha shinai

Harewataru sora kara ochiru toori ame
Nagarete yuku kumo ni oitsukenakutte

Tabidachi no saki ni ha atarashii deai
Demo nagasareteru you de ochitsukanakutte

Soredemo kono shunkan ni
Subete ga owaru wake ja nai sou desho

Akireru hodo nayami nuite
Denai kotae ima ha iranai
Hora hontou ha akiramete inai
Madamada ikou
Owari ha shinai issho ni ikou kakugo kimete ne

Akai teeruranpu dokomademo tsudzuku
Bureeki fumisugite kokoro ga juutai

Soredemo donna michi demo
Shinjiru saki ni umareru mono desho

Akireru hodo kurikaeshite
Yatto deaeru kiseki mo aru no
Riaru na koto yamadzumi demo
Nige ha shinai kakure mo shinai
Aserazu ikou jibun no michi wo

We gonna make
A revolution

Akireru hodo nayami nuite
Denai kotae ima ha iranai
Hora hontou ha akiramete inai
Madamada ikou
Owari ha shinai issho ni ikou kakugo kimete ne

MEGUMI HAYASHIBARA – REWOLUCJA

To się nigdy nie skończy!

Łzy padają jak deszcz z przejrzystego nieba
Mimo to nie mogę dosięgnąć tych płynących chmur

Kiedy wyruszę w moją podróż, poznam kogoś nowego
Ale nie pozostanę spokojny, mam to już we krwi

Nawet jeśli to nie jest tak, że
Wszystko skończy się w tej chwili, prawda?

Teraz nie potrzebuję odpowiedzi, której nie da się uzyskać
Niepokoiła mnie do samego końca, do momentu w którym mnie poraziła
Widzisz? Prawdą jest, że się nie poddałeś
Ciągle mamy drogi do przemierzenia
To się nigdy nie skończy. Chodźmy razem. Przygotuj się!

Czerwone tylne światła będą świecić się wiecznie
Za często naciskam na hamulec, a mój umysł jest przeciążony

Mimo to, nieważne którą drogę wybiorę
Wierzę, że ma ona swój początek daleko przed nami, prawda?

Istnieją tam cuda, które
Wyolbrzymiamy do szokujących rozmiarów, aby wreszcie się spotkać
Nawet ja mam ogromny stos prawdziwych problemów
Nie ucieknę, ani nie będę się ukrywać
Pójdę bez pośpiechu moją własną drogą życia

Wywołamy
Rewolucję

Teraz nie potrzebuję odpowiedzi, której nie da się uzyskać
Niepokoiła mnie do samego końca, do momentu w którym mnie poraziła
Widzisz? Prawdą jest, że się nie poddałeś
Ciągle mamy drogi do przemierzenia
To się nigdy nie skończy. Chodźmy razem. Przygotuj się!

Download:
Slayers Revolution – Megumi Hayashibara – Revolution

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 16 sierpnia 2008, in J-Music, Slayers Revolution and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

