Mangi z importu ;)

Uuuuuu znalazłam Raj!!!

Przynajmniej dla kogoś tak uwielbiającego czytać jak ja można to nazwać Rajem! Bo czy być szczęśliwym to nie tak jakby znaleźć swój osobisty Raj? Ja mój znalazłam przed chwilą i po wybuchu radości doprowadził mnie od razu do rozpaczy. Finansowej rozpaczy jeśli chcemy być dokładni…

No dobra to może powiem wreszcie o co chodzi – mam na myśli Krainę Książek ;) www.KrainaKsiążek.pl

Jest to internetowa księgarnia sprowadzająca książki z zagranicy i wyobraźcie sobie, że mają mnóóóóstwo mang! Najróżniejsze tytuły i to po jakich cenach! Mniej-więcej 20 złotych za tomik. Polskie ceny tłumaczonych mang to coś od 13 do 18 złotych, a tu mamy tylko parę złotych drożej, a możemy położyć nasze łapki na świetnych tytułach, o których wydaniu w naszym kraju można tylko pomarzyć! :) Już zamówiłam sobie Full Moon wo Sagashite – jedna z moich ulubionych mang! Czytanie skanów przed kompem doprowadzało mnie do szału! Teraz będę miała wreszcie drukowaną wersję ^^ Często odświeżam sobie tytuły, ale niektóre zaniedbałam bo nie miałam ochoty ich czytać przed monitorem – oto nadszedł czas żeby świętować!!! ;D

Szczerze powiedziawszy to miałam problem, ponieważ jak tylko się dowiedziałam o tej księgarni zaczęłam w wyszukiwarkę wpisywać wszystkie fajne tytuły, których nie ma w Polsce i co się okazało? Większość jest do kupienia!!!… i to mnie doprowadziło do rozstroju nerwowego. Bo jak tu coś wybrać?!?! (patrząc na moje fundusze postanowiłam pozwolić sobie na 3 tomiki) W końcu wybór padł na Full Moona, ponieważ przeważyła moja miłość do Ariny Tanemury ;) W Polsce jest wydana tylko jedna praca tej autorki i jest nią Kamikaze Kaitou Jeanne (swoją drogą niezbyt udane tłumaczenie), która nie jest szczytem możliwości tej Pani. FMwS czytałam już dwa razy, ale co za różnica? Mój poczuć pod palcami dotyk papieru to jest coś, a nie wgapiać się w monitor! ^^

A tak! Dlatego polecam tą księgarnie, a nie Empik, ponieważ spróbujcie sobie wyszukać mangi na stronie empiku! Oczywiście, że wam znajdzie, ale po niemiecku, a przecież nie wszyscy mówią językiem naszych zachodnich sąsiadów! (ja na przykład, pomimo 4 lat nauki znam ledwo ledwo podstawy, ponieważ nie potrafię się uczyć języka, który mi się nie podoba, a niemiecki moim zdaniem brzmi strasznie!) Natomiast kiedy wyszukiwałam na Krainie Książek to jak do tej pory trafiłam tylko na angielskie wydania. Dla mnie to wielki plus bo niemieckiego ni w ząb nie umiem, a z angielskim nie mam problemów ^^

Ech pozostaje czekać na przesyłkę…

Drugą część artykułu znajdziecie TUTAJ.

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 17 lipca 2008, in Manga, Różne and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Dodaj komentarz.

Skomentuj

