Ohayō!

W końcu się zdecydowałam!

Strona internetowa, którą chciałam prowadzić o Japonii mnie lekko przerosła. Zdałam sobie sprawę, że w pojedynkę niewiele zdziałam, a taka strona to w pewnym sensie odpowiedzialność w stosunku do ludzi, którzy chcieliby ją czasami poczytać. Dużo pracy, regularność, mnóstwo czasu, a i tak prawdopodobnie nie byłabym zadowolona. Dlatego postanowiłam postawić na blog. A dlaczego na wordpressie? Ponieważ uważam, że to odpowiedni serwis do takiego przedsięwzięcia :)

Oczywiście nadal będę prowadzić stronkę na mylogu, ale dzięki temu blogowi, ostatnia-fantazja będzie służyła jako miejsce do przemyśleń, czy drobnym historyjek, które uznam za godne napisania. Pozbędzie się on natomiast, wszelkich japońsko-anime-mangowych spraw, którymi teraz jest przesycony. Dzięki temu wszyscy będą szczęśliwi bo będą mogli wybrać o czym wolą poczytać :)

Wracając jednak do głównego wątku.
Tematyką przewodnią blogu będzie oczywiście Japonia, ze szczególnym naciskiem na przemysł mangi i anime.
Będę umieszczać informacje o różnych seriach, streszczenia odcinków, informacje wydawnicze, tłumaczenia piosenek jak i download japońskiej muzyki, artykuły tematyczne i wiele wiele innych! ^^

W przyszłości postaram się także dodać mini lekcje języka japońskiego, ale termin pojawienia się takich notek będzie zależał od momentu w jakim rozpocznę uczęszczanie na kurs językowy (przypuszczalnie wrzesień).

Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i w miły i przystępny sposób poznacie trochę bardziej Kraj Kwitnącej Wiśni ;) Obiecuję, że dam z siebie wszystko!

Blog DREAM UNIVERSE oficjalnie
uważam za otwarty!!!

Cheers! :*

About Shouri

English philologist | A girl in her 20s | Polish | INTJ | Bookworm | Gamer | Shipper | Anime watcher | Manga reader | Sci-Fi Fantasy geek | Volleyball fan | Always sleepy, almost always optimistic, grumpy at times, enjoys writing as a pastime :)

Posted on 10 Lipiec 2008, in Różne and tagged , . Bookmark the permalink. 1 komentarz.

  1. lipiec 2008…. wieki temu… nie byłam twoją czytelniczką od temu momentu,…. właściwe nie pamiętam od którego zaczęłam czytać DU XD

Skomentuj

